۱۰۰۴۹۶۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

۴ بازیکن و یک مربی تراکتور کرونا گرفته‌اند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دلیلی ندارد به خاطر پول از لیگ کنار برویم و اگر لیگ برتر هم لغو شود ما حاضریم پول بازیکنان را کامل بپردازیم.

خبرگزاری میزان: میرمعصوم سهرابی در خصوص مثبت اعلام شدن تست کرونای شش بازیکن تراکتور اظهار داشت: شش نفر از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا شده‌اند و ما مدارک آن را برای مسئولان فدراسیون فوتبال هم فرستاده‌ایم. سه بار از اعضای تیم تست گرفتیم که در آزمایش PCR نتایج تست برخی از بازیکنان مثبت شد. بازیکن نمی‌تواند سه ماه بدون تمرین زندگی کند و ما تمرینات گروهی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما تنها باشگاهی هستیم که تا الان ۶۵ درصد پرداختی داشته‌ایم و دلیلی ندارد به خاطر پول از لیگ کنار برویم. اگر لیگ برتر هم لغو شود ما حاضریم پول بازیکنان را کامل پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: وقتی به بازیکنان در تمرینات فشار زیادی می‌آید، بدن آنها ضعیف می‌شود و به همین دلیل امکان ابتلا به کرونا افزایش پیدا می‌کند. وقتی یک ورزشکار حرفه‌ای آسیب ببیند و کرونا بگیرد، کیفیتش پایین می‌آید و دیگر آن بازیکن سابق نمی‌شود. از این شش نفر، چهار نفر بازیکن، یکی از عوامل باشگاه و دیگری هم یک مربی است.

سهرابی درباره آخرین وضعیت بازگشت اشکان دژاگه تصریح کرد: او با کادرفنی هماهنگ است، ولی قطعا برای بازگشت ترس دارد و منتظر بهتر شدن اوضاع است. میمبلا فعلا در ایران است. حمزاوی و جفرسون یوری هم به دلیل محدودیت‌های پروازی نمی‌توانند به ایران بازگردند. در الجزایر حتی یک پرواز هم انجام نمی‌شود.

وی در مورد مسعود شجاعی هم گفت: شجاعی در تبریز حضور ندارد ولی او هم با کادرفنی در تماس است و تمریناتش را ادامه می‌دهد. باید دید تکلیف لیگ برتر چه می‌شود و بعد فاز جدیدی از تمرینات گروهی را آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با ویروس کرونا با سه ماه پیش خیلی فرق کرده است. نظر ما این است که این لیگ به لیگ بعدی متصل شود و در این مدت هم روی زیرساخت‌ها کار می‌کنیم تا بتوانیم با رعایت تمامی پروتکل‌ها بازی‌ها را برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      اقای مدیر عامل نمیدونم رشته تحصلی شما چیه و شایدم اصلا سواد نداری البته این هم ایرادی نداره چون این تیم خصوصیه و میتونه ی ادم بیسواد رو بعنوان مدیر انتخاب کنه خوب اگه چیزی رو نمیدونی اظهار نظر نکن برو از کسانیکه وارد هستند حداقل ی سوال بکن چون نمیفهمی چی میگی ورزشکاران اگه تمرین نکنن بدنشون از فرم خارج میشه و نوانشون رو از دست میدن و برای همینه که فوتبالیست های المانی بعد از کرونا چون تمرین نداشتن اسیب دیدن ی ورزشکار وقتی تمرین میکنه و مسابقه میده بدنش به اوج امادگی میرسه و به فرم ایدال میرسه

      پاسخ ها

      • تراکتور آذربایجان

        بابا دکتر.متخصص ت بلد ما نابلد.خخخخخ

      • یوناس حقی

        فقط یک سوال، مدیران بقیه تیم ها باسواد، باتجربه و کاربلد هستن؟
        همین تیم های استقلال و پرسپولیس که خصوصی نیستن، بابت مدیرانی که داشتن، چقدر متضرر شدن؟

    • بدون نام

      مرتیکه بدل قبرسی

    • بدون نام

      خدا شفاعت بده

    • فرهاد

      قابل توجه تراکتور اذربایجان اگه بلد بودی که اینجوری افاضه فصل نمیکردی شما از حررفهاتون در مورد نطر سنجی برنامه نود که کدام تیم پر هوادار ترین تیم ایرانه نشون دادین که چقدر بلدین و سرتون میشه

      پاسخ ها

      • انصاری

        وقتی زنوزی مالکشون باشه از بقیشون چه انتظاری میشه داشت

      • باریش

        اصلا برای ما فوتبال مهم نیست مهم اتحاد آذربایجان در مقابل دشمن هایش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج