۱۰۰۵۳۹۵
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

هجوم تراکتوری‌ها به اینستاگرام کاپیتان تیم ملی!

انتشار تصویری از سوی اشکان دژاگه در یکی از رستوران‌های معروف شهر برلین، توجه طرفداران تراکتور و همچنین دیگر هواداران فوتبال در ایران را جلب کرده است.

ورزش سه: انتشار تصویری از سوی اشکان دژاگه در یکی از رستوران های معروف شهر برلین، توجه طرفداران تراکتور و همچنین دیگر هواداران فوتبال در ایران را جلب کرده است.

اشکان دژاگه یکی از بازیکنان ایرانی است که در اروپا حضور دارد و هنوز به ایران نیامده است. ستاره خط هافبک تیم تراکتور که یکی از کاپیتان های این تیم به حساب می‌آید، در ماه های اخیر به خاطر قرنطینه اروپا در این کشور باقی ماند و حالا هم باوجود کاهش محدودیت های رفت و آمدی، ترجیح داده که در پایتخت آلمان به همراه خانواده، روزهای تعطیلی فوتبال ایران را سپری کند.

در این مدت غیبت البته دژاگه حمایت مدیریت، کادرفنی و هواداران تراکتور را داشته و البته مدل های مختلفی از این حمایت در مصاحبه میرمعصوم سهرابی و ساکت الهامی دیده شده است. الهامی روز گذشته گفت: «دژاگه دوست دارد به ایران بیاید اما پروازهای خارجی فرودگاه برلین بسته شده»، چند روز پیش هم مدیرعامل تی تی ها عنوان کرده بود: «باتوجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادرفنی درخواست کرده که فعلا در آلمان بماند».

نکته جالب اینکه دژاگه دقیقا یک ماه پیش در چنین روزی مصاحبه ای را با رسانه رسمی تراکتور انجام داد و از قرنطینه سفت و سخت در آلمان گفت. او همچنین از مسئولان فوتبال «تضمین» خواست تا بازیکنان به کرونا مبتلا نشوند و همچنین در پایان مصاحبه گفت: «امیدوارم وضعیت بیماری در ایران عزیزمان روز به روز بهتر شود و تصمیم‌گیرندگان ما، عجولانه تصمیم نگیرند و مراقب خودشان و ما باشند؛ چرا که زندگی ما وابسته به فوتبال است و امیدوارم به ما ورزشکاران رحم کنند و آرزو می‌کنم که به زودی این بیماری ریشه‌کن شود و همه به زندگی سابق خود برگردیم».

این سه موضع گیری در حالی اتفاق افتاده که پست شب گذشته اشکان دژاگه، بازتاب گسترده ای را درفضای فوتبال ایران داشته و همچنین بازخوردهای مختلفی را در بین طرفداران تراکتور به خود گرفته است. دژاگه در پست جدیدش، عکسی از خود به همراه چند نفر از دوستانش منتشر کرده که در یکی از رستوران ها و فروشگاه های معروف شهر برلین که غذای مخصوص کشور ارمنستان را سرو می‌کند، حضور دارند و قرنطینه را به این شکل شکسته است.

در قسمت نظرات، فارغ از طرفداران منتسب به تیم پرسپولیس که با لحن کری خوانی، به این تصویر پرداخته اند، تراکتوری ها نیز موضع نسبتا متفاوتی را نسبت به گذشته دارند. یکی از آن ها نوشته: «آقای دژاگه اگه یادت افتاد، بدون یه تیمم داری ها، برگرد به تیمت»، یک نفر دیگر که عکس آواتار خود را به لوگوی تراکتور منقش کرده نیز با همین لحن نوشته: «اگه صلاح دونستی برگرد»، کامنت دیگری نیز با این نوشته دیده می‌شود: «اشکان جان زود برگرد، ما بهت احتیاج داریم».

هجوم تراکتوری‌ها به اینستاگرام کاپیتان تیم ملی!

اشکان دژاگه این تصویر را به همراه کارکنان و مدیران این رستوران در اینستاگرام منتشر کرده است؛ یکی از مدیران رستوران بازیکن سابق فوتبال آلمان است.

این در حالی است که البته یک اکانت مشخص نیز به بیشتر این نظرات انتقادی پاسخ داده و نوشته که پرواز از آلمان به ایران وجود ندارد و در قبال او پرسش هایی نیز به چشم می‌خورد که پس چطور رادوشوویچ، دیاباته و... به ایران برگشته اند؟ البته این موضوع را باید بیشتر بررسی کرد؛ واقعیت این است که پرواز برلین - تهران فعلا وجود ندارد و فرودگاه پایتخت آلمان پروازی را از ایران قبول نمی‌کند اما سه شهر دیگر آلمان یعنی هامبورگ، فرانکفورت و دوسلدورف روزانه پروازهای متعددی را از شرکت های مختلف به دوحه، تهران و استانبول دارند که دژاگه نیز می‌تواند با آن ها به ایران بیاید.

بازیکنانی که در هفته های اخیر خود را به ایران رسانده‌اند نیز اغلب با پروازهای چند مرحله ای آمده اند. مثل رادوشوویچ که زودتر از تمام بازیکنان به تهران رسید تا در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور یابد و تلاش کرد که حتی یک تمرین را هم از دست ندهد.

البته نکته مهم این است که هنوز برنامه تدوین شده و مشخصی برای تمرینات گروهی و بازی های دوستانه تیم تراکتور اعلام شده و شاید به همین خاطر، دژاگه خود را به تیم معرفی نکرده و تلاشی هم در این قبال انجام نمی‌دهد. این در حالی است که زنوزی اعلام کرده حقوق تمام بازیکنان را به صورت تمام و کمال خواهد پرداخت اما در دیگر باشگاه ها احتمال دارد که جریمه هایی برای بازیکنان غایب در نظر گرفته شود، نظیر پرسپولیس که روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی اش عنوان کرد که «غیبت بشار غیر موجه بود» و شاید به همین خاطر بخشی از قرارداد وی کسر شده یا جریمه ای دیگر برایش در نظر گرفته شود.

هجوم تراکتوری‌ها به اینستاگرام کاپیتان تیم ملی!

رستوران معروف شهر برلین پیش‌تر هم میزبان اشکان دژاگه به همراه مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی بود. بواتنگ، دراکسلر و... هم در این رستوران ارمنستانی حاضر شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      اقایان و هواداران فهیم تراختور اخه برگرده چیکار کنه طبق گفته مدیر تیمتون اگه بیاد و تمرین کنه بدنش ضعیف میشه و کرونا میگیره و در ضمن اقای زنوزی گفته که هنوز سر حرف خودش هست و در مسابقات شرکت نمیکنه هواداران فهیم و صد در صدی تراختور ادب رو رعایت کنید و مزاحمت برای این بنده خدا ایجاد نکنید

    • بدون نام

      واقعا مفت خور هستن بعد یه کارگر برای ماهی ۱ تومن باید بره سرکار و کرونا نمیگیره

    • محمد

      برید التماسش کنید و ازش تمنا کنید تا قدم بذاره رو چشماتون

    • یوسف دهقان

      اینا از کرونا نمیترسن ترسشون از چیزه دیگه ایه

      پاسخ ها

      • همه جای ایران سرای من است

        اینا جیره خوار زنوزی هستند و اگه خلاف میل ایشون عمل کنند مواجبشون قطع میشه ، کرونا و تضمین سلامتی هم بهانه است

      • محمد غنیمتی

        این ها ترسشون از پوکر

      • پرسپوووووووووولییییییییس

        اخه رادو بازیکن تیم تعصب رو با کی مقایسه میکنی بایه تیم بی صاحب ...؟؟؟

      • عجب

        احسنت

    • ایرانیم اصل واصیل

      هراخبارچرته مربوط به تراکتوروبازیکنای فسیلشه.

    • حسنی بلیان

      سلام منظورت همون پرسپولیسه که همه رابه وحشت انداخته.یکی فرار میکنه میره ترکیه .یکی داخل رختکن قائم میشه ویکی هم میره آلمان بالاخره از ترس باید به یه جایی فرار کنی

    • حسنی بلیان

      منظورت که پرسپولیس نیست

    • ۵۵۵۵

      خیلی جالبه همه اونایی که بهانشون کرونا و این صحبتا بود عکساشون اومده بیرون دور همی و بغل و بوس و فلان.جالبه پس ترسشون کرونا نیس هدفشون از اول یه چیز بود

    • بدون نام

      الان تعداد کشته ها تو کشور روزانه به ۱۱۰ نفر رسیده ۱۱ استان کشور قرمز هستن اخه چه واجبه بخاطر تیم حکومتی جون فازیکنهای ما به خطر بیوفته شما که ۹ امتیاز مفت و مجانی گرفتین دیگه چی میخوهیین

    • آراز

      منظور نویسنده این بوده که احساسات ما را نسبت به اشکان دژاگه برانگیزه که در رستوران ارمنستانی حضور یافته در حالیکه هیچ اشکالی نداره اونجا آلمان هس نه ارمنستان

    • بدون نام

      اوباشانی بنام بازیکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج