۱۰۰۵۷۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مودریچ: امباپه از PSG برود، ستاره اول دنیا می‌شود

لوکا مودریچ برنده توپ طلا و ستاره رئال مادرید می‌گوید کیلیان امباپه برای اینکه روزی به آقای فوتبال دنیا تبدیل شود باید لیگ فرانسه و PSG را ترک کند.

ورزش سه: لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید و برنده توپ طلا می‌گوید پدیده جوان فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه اگر می‌خواهد فوتبالش را به سطحی بالاتر ارتقا داده و روزی به آقای فوتبال دنیا تبدیل شود باید باشگاه فعلی‌اش پاری سن ژرمن را ترک کرده و فوتبال را در لیگی بزرگ دنبال کند.

این صحبتها در حالی مطرح شده که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال احتملای امباپه به رئال مادرید، تیم لوکا مودریچ، مطرح است. البته مدیران PSG این شایعات را رد کرده و از عزم خود برای حفظ امباپه خبر داده‌اند.

مودریچ در گفتگوی خود با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید امباپه توان و قابلیت این را دارد که از نظر فردی به قله فوتبال دنیا برسد ولی پیش از آن باید به لیگی منتقل شود که از بزرگترین لیگهای دنیا باشد.

مودریچ در این باره به گاتزتا گفت:" امباپه همه شرایط لازم برای رسیدن به بالاترین نقطه را دارد. ولی من معتقدم او برای رسیدن به آن نقطه باید به لیگی برود که یک تیم در آن راحت پیروز نمی‌شود".

ستاره کروات رئال مادرید که در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه توپ طلا شده در ادامه این مصاحبه درباره آینده خود هم صحبت کرد و گفت:" من مطمئنم که تا دو سال دیگر می‌توانم در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی کنم. بعد از آن هم باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج