جاباما
۱۰۰۵۷۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پمپئو علیه چین و خاورمیانه دست به کار شد

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) با وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا درباره روابط با چین و همچنین وضعیت در خاورمیانه و دیگر مناطق گفت‌وگوی مجازی خواهد داشت.

ایسنانوشت: وزیر امور خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) با وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا درباره روابط با چین و همچنین وضعیت در خاورمیانه و دیگر مناطق گفت‌وگوی مجازی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا در آستانه این نشست گفت، ۲۷ وزیر خارجه عضو اتحادیه اروپا قصد دارند درباره چین، روند صلح خاورمیانه و تبعات پاندمی کرونا در جریان ویدیو کنفرانس امروز بحث و تبادل نظر کنند.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت، این گفت‌وگو همچنین درباره شرایط در لیبی و منطقه ساحل هم هست اما پامپئو قصد دارد روی چین تمرکز کند.

روز جمعه رسانه‌های آمریکا گزارش دادند، پامپئو قصد دارد در هاوایی با مقام‌های چینی گفت‌وگو داشته باشد اما جزئیات این نشست هنوز نهایی نشده است.

روابط میان آمریکا و چین در دوران ریاست جمهوری آمریکا تیره شده است. ترامپ، پکن را به رفتارهای تجاری غیر منصفانه، نقض‌های حقوق بشری و نقض وضعیت ویژه هنگ‌کنگ متهم می‌کند. ترامپ همچنین چین را به عدم اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه جهانی درباره آغاز پاندمی کرونا متهم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج