۱۰۰۶۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیورپول در پارکینگ!

شاگردان یورگن کلوپ ممکن است مجبور شوند جشن قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس را در پارکینگ ورزشگاه رقیب همشهری خود برگزار کنند.

خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان: با توجه به پروتکل بهداشتی مسابقات لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول ممکن است هفته آینده مجبور شود جشن قهرمانی‌اش را در پارکینگ ورزشگاه خانگی تیم فوتبال اورتون برگزار کند.

در صورتی که منچسترسیتی چهارشنبه در مصاف با آرسنال مغلوب شود، لیورپول با کسب پیروزی در دربی مرسی‌ساید اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس بعد از ۳۰ سال را قطعی می‌کند.

به منظور امکان‌پذیر شدن فاصله‌گذاری اجتماعی قیدشده در پروتکل بهداشتی لیگ برتر انگلیس، اعضای تیم فوتبال اورتون به‌عنوان میزبان دربی مرسی‌ساید مجبور هستند که از هر دو رختکن تیم میزبان و میهمان استفاده کنند. به این ترتیب قرار است یکسری کابین‌های موقت به‌عنوان رختکن برای تیم میهمان یعنی لیورپول در فضای پارکینگ ورزشگاه گودیسون پارک مستقر شود تا شاگردان یورگن کلوپ در آنها لباس‌های خود عوض کنند.

گویا در همان محل هم قرار است محلی برای خودروها و دست‌اندرکاران واحد پخش سیار در نظر گرفته شود تا جشن قهرمانی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پوشش تلویزیونی داده شود. این بدان معناست که احتمالاً بازیکنان لیورپول حتی لازم نیست در ابتدای بازی یا بین دو نیمه از تونل‌های باریک ورزشگاه گودیسون پارک عبور کنند، چون این امکان را دارند که به صورت مستقیم از زمین بازی به پارکینگ ورزشگاه و کابین‌های تعبیه شده در آنجا بروند.

طبق پروتکل پزشکی لیگ برتر انگلیس، بازیکنان لیورپول اجازه ندارند همگی در یک اتاق قهرمانی‌شان را جشن بگیرند و باید به دو دسته تقسیم شوند و جشن قهرمانی‌شان هم نباید بیش از ۴۰ دقیقه به طول بیانجامد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج