۱۰۰۶۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازیکنان تیم‌ملی دور از فوتبال!

تیم ملی ۱۷ مهرماه با هنگ‌کنگ بازی دارد، ولی ملی‌پوشان یا دور از فوتبالند یا خواستار تعطیلی لیگ برتر هستند.

خبرورزشی: ژوپیلرلیگ بلژیک به کارش پایان داد و بازیکنان ایرانی این لیگ مثل عزت‌اللهی و ابراهیمی کارشان در تیم یوپن تمام شد. لیگ بلژیک مقصد بازیکنان مهمی از فوتبال ایران در سال گذشته بود و کاوه رضایی، علی قلی‌زاده، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی و یونس دلفی را در بلژیک داشتیم. ۴ بازیکن ملی‌پوش ایرانی در این لیگ توپ می‌زدند که ۳ ماه بدون تمرین ماندند و حالا هم فوتبال در بلژیک تمام شده و یک ماه دیگر از نو آغاز می‌شود.

دوری طولانی‌مدت از تمرین و بازی‌ها روی کیفیت این بازیکنان تأثیر می‌گذارد. در شرایطی که امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی دارند و می‌خواهند به روسیه و قطر بازگردند، باید تا پایان لیگ‌های فصل جاری که حدود دو ماهی طول می‌کشد صبر کنند و به دور از بازی‌های رسمی باشند. کمربند میانی تیم ملی را عزت‌اللهی و ابراهیمی تشکیل می‌دهند که با این شرایط حدود ۵ ماهی از بازی رسمی دور خواهند ماند و تیم ملی از ناآمادگی این بازیکنان ضربه می‌خورد.

در ایران هم تعدادی از ملی‌پوشان دور از تمرینات و بازی‌ها هستند. به عنوان مثال تراکتور که ۳ کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد نصفه و نیمه تمرین می‌کند. شجاعی در تمرینات شرکت نمی‌کند و دژاگه هم معلوم نیست برای ادامه لیگ به ایران بازگردد. احسان حاج‌صفی هم باید کنار جوانان باقی مانده تمرین کند. کاپیتان‌های تیم ملی باید در نظر داشته باشند که فوتبال ایران در شرایط حساسی قرار دارد و باید با تمام توان برای برد مقابل عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج آماده شود و اگر لیگ را تعطیل کنیم، از حالا باید بی‌خیال جام جهانی قطر شویم. نکته اینجاست که تیم ملی ۱۷ مهرماه با هنگ‌کنگ بازی دارد، ولی ملی‌پوشان یا دور از فوتبالند یا خواستار تعطیلی لیگ برتر هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mj

      حیف پیراهن تیم ملی که بپوشن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج