۱۰۰۶۴۴۱
۲۲ نظر
۵۰۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
پ

به جباری، چون هم‌اسم پروین بود، گفتند سلطان

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها به علی پروین گفتند علی سلطان و، چون اسم کوچک آقای جباری علی بود استقلالی‌ها هم به او گفتند سلطان، چون هم اسم علی پروین بود.

خبرورزشی: امیرحسین فتحی در مصاحبه‌ای گفت علی جباری به بزرگان فقید باشگاه استقلال نظیر ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی و حتی نصرالله عبداللهی و حسن روشن بی‌احترامی کرده و از علی شوری به عنوان یکی از شاهدان نام برد.

علی شوری سال‌هاست تیم پیشکسوتان استقلال را اداره می‌کند. او در همین خصوص به خبرورزشی گفت: زمانی که پسر آقای علی جباری به رحمت خدا رفت من در مراسم ختم او شرکت کرده و فردایش با نظری‌جویباری، معاون آقای فتح‌الله زاده حضوری صحبت کردم و گفتم من سرپرست تیم پیشکسوتان استقلال هستم. به شما پیشنهاد می‌کنم کمیته پیشکسوتان درست و آقای جباری را به عنوان رئیس این کمیته منصوب کنید. با موافقت مدیرعامل اتاقی در باشگاه گرفته و با سلام و صلوات آقای جباری را به این کمیته آوردیم. چند مرتبه از ایشان دلخور شدم، اما گفتم اشکالی ندارد هم بزرگتر ماست و هم دغدار پسرش است. درباره برخی بزرگتر‌های استقلال مثل پورحیدری، مظلومی، عبداللهی، روشن و... حرف‌های خوبی نمی‌زد تا اینکه یک روز صبح چند ماه از درگذشت ناصرخان حجازی گذشته بود، من قاب عکس ایشان را تهیه و در اتاق نصب کردم.

شوری ادامه داد: من ۸ صبح در باشگاه حاضر می‌شدم و آقای جباری ساعت ۱۱ می‌آمد و آن روز تا عکس آقای حجازی را دید گفت این چیه؟ بیارش پایین و یکسری حرف‌های دیگر. همان‌جا کلید اتاق را روی میز گذاشتم و در حال خروج بودم که علی جباری گفت کجا و در جواب گفتم من ۲ سال بازیکن استقلال بوده‌ام وقتی شما با رفیق و همبازی چندین ساله ات این‌طوری رفتار می‌کنی با من چه خواهی کرد! من از هیچ مدیرعاملی طرفداری نکرده‌ام، اما آقای جباری هر کس مدیرعامل باشد از او تعریف می‌کند و با آمدن مدیر جدید مدیران قبلی را می‌زند و این کار خوبی نیست.
شوری گفت: بابت حقوق ۵۰۰ هزار تومانی اعضای کمیته پیشکسوتان پسندیده نمی‌دانم علیه مدیران قبلی صحبت کنم. این کمیته پیشکسوتان سال‌هاست زیر نظر آقای جباری اداره می‌شود، اما کجا دیده‌اید بابت فوت یک پیشکسوت یا والدین پیشکسوت استقلال یک تاج گل یا یک بنر تسلیت جلوی مسجد گذاشته باشد؟ اخیراً برای آزادی احمد فیض‌کریملو کمیته پیشکسوتان چه‌کار کرد؟ افرادی نظیر مهدی رحمتی، کاوه رضایی، محمد نادری بازیکن پرسپولیس، قلعه‌نویی، بهتاش فریبا، امیر غفارمنش و... دنبال کار افتادند و چند صد میلیون تهیه کردند.

شوری در خاتمه گفت: روزی که آقای جباری داشت علیه بزرگان استقلال حرف می‌زد افرادی نظیر رفیعی، تهرانی، آقای رهبر، بیت‌ا... خندان و... در اتاق بودند. این را هم بگویم در تاریخ استقلال اولین بار به غلامحسین مظلومی لقب سلطان را داده بودند. چند سال بعد پرسپولیسی‌ها به علی پروین گفتند علی سلطان و، چون اسم کوچک آقای جباری علی بود استقلالی‌ها هم به او گفتند سلطان، چون هم اسم علی پروین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      چقدر آش فوتبال ما بی نمک شده که شوری میاد علیه بزرگان باشگاه استقلال حرف میزنه، این دیگه کیه و کجا بوده، این از کجا پیداش شده!؟؟؟

      وَرتِنگیدُم تو وزارت که با نشوند ن نامدیران در استقلال این بچه خوردها برای اینکه چند نفر نامشون رو بشنوه علیه اسطوره باشگاه زِر میزنه...

      پاسخ ها

      • مسعود. الف

        کلا شما کیسه کشا یا درحال توهین وتهمت به خودتون ودیگران هستیدیا درتوهم غرق شدین!!! واقعا مایه ننگ این فوتبال هستین. دونفرازپیشکسوتاتون نمیتونن دودقیقه کنارهم باشن، واقعا واژه فرهنگی هیچ ارتباط و سنخیتی با باشگاهتون نداره.

    • محبوب

      خوب شد خیانت علی جباری و حقارتش معلوم شد

      پاسخ ها

      • باورصاد

        باورنکن اینها همش نقشه وزارت ورزش است آقای شوری کیه وازکجا آمده

      • بدون نام

        چقدر مایه تاسفه من یه پرسپولیسی هستم
        وچقدر ناراحت شدم که این آقای عقده ای پشت سر. اموات حرف میزنه

    • بدون نام

      وقتی یکی روالکی بزرگ میکنی نتیجه اش میشه همین.

      پاسخ ها

      • مسعود. الف

        واقعا همینطوره!! میگن هیچوقت الاغ رو بالای پشت بام نذارید چون یا سقف خونه رو خراب میکنه یا خودشو هلاک میکنه!

      • فرشاد

        احسنت بله واقعا مردم احساسی

    • بدون نام

      اینم از پیشکسوت کیسه کشا . اونوقت وقتی میگم خرفت شده ، قبول کنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انسان چقدر باید حسود باشه که نسبت به هم تیمی خودش اینجور حرف بزنه

      • بدون نام

        اگه حرف شوری درست باشه واویلا

      • بدون نام

        واقهاخرفته

      • پرسپوووووووووولییییییییس

        من پرسپولیسیم ولی...........هیچکدوم از این دوتیم بدون همدیگه اعتبار خاصی ندارن....بهم تووووووووهین نکنیم...کری بخونیم ولی توهین نه .

    • بدون نام

      حالا خودتان شخصیت جباری را با شخصیتهایی مثل : کلانی ، دهداری ، شیرزادگان ، حجازی ، پورحیدری ، کاشانی و ... مقایسه کنید !

    • بدون نام

      عجب پیشکسوت بی ادبی !!!

    • بدون نام

      شوری خر کیه؟؟جباری از روز اول به وزیر ورزش اعتراض کرد و فتحی و افتخاری رو مناسب مدیرعاملی استقلال نمیدونست،اصلا شوری کیه و از کجا اومده؟؟

    • بدون نام

      جباری چون زیاداستفاده میکنند....

    • mohamad

      اقا فتحی کچل دست نشانده وزیر از هیچی خبر نداری حرف مفت نزن وقتی ب جباری لقب سلطان دادن علی دمبه هنوز داش بازی میکرد

    • H

      علی پروین از قبل انقلاب کاپیتان تیم ملی بود و همیشه مرد اول تیم ملی بود
      دیگه سوزش بزارید کنار خسته نشدید از بس سوختید

    • H

      حیف شد حجازی رفت تیم کیسه که اینجوری بعد از مرگش هنوز ولش نمی کنند و بهش تهمت و توهین می کنند .
      خاصیت تیم سر سپرده و درباری اینه.
      اگه ناصر خان مرحوم از ابتدا تیم سرور انتخاب می کرد الان مثل سلطان علی دایی در دنیا شهره بود حیف حیف

    • رضا

      حرفای خاله زنکی رو هم انتشار میدی برترینها،جونم واست بگه این کبری خانم که تازه اومده تو محل همش پشت سر صغری خانم همسایمون حرف میزنه واه واه واه خخخ والااا

    • حسن غلامی

      بنده از سال 1345 طرفدار پرسپولیسم وحتی یک بار نه درروزنامه های ورزشی یا رادیو یا تلویزیون یا گزارشهای ورزشی نشنیدم وندیدم ونخواندم که علی جباری رابه عنوان سلطان نام ببرند واززمان اوج فوتبال درایران این لقب فقط به علی پروین داده شد وواقعا برازنده اوبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج