۱۰۰۶۸
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ فروخته می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: شماره های رند تلفن همراه که چندی است مزایده فروش آن متوقف شده است دوباره به حراج گذاشته می شود.

وحید صدوقی در مورد ازسرگیری فروش شماره های رند تلفن همراه اپراتور اول گفت: برنامه فروش این شماره ها هم اکنون اعلام شده است و به زودی شرایط فروش شماره های رند شبکه همراه اول را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه این بار به جای مزایده شماره رند برنامه هایی برای حراج این شماره ها مدنظر است، گفت: حراج شماره های رند تلفن همراه برای هر دونوع سیم کارت دایمی و اعتباری انجام می شود.

صدوقی با بیان اینکه به طور قطع و با توجه به برنامه های در نظر گرفته شده شماره های رند موبایل امسال به تالار حراج می رود، به وایمکس نیوز بیان کرد: در طرح گلچین همراه اول که به مشترکان امکان انتخاب شماره مورد نظر خود را می داد نیز برخی شماره های رند و مرتب به فروش رفته است و حراج سیم کارت های رند در ادامه اجرای این طرح انجام می شود.

مسوولان شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز در مورد بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و حراج این شماره ها به جای مزایده گفتند: در این دوره از عرضه شماره های رند، شماره های منحصر بفردی همچون ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت نیز حراج می شود.

دور جدید فروش شماره های رند و مرتب همراه اول به دلیل خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و عرضه سهام همراه اول در فرابورس به تعویق افتاده اما قرار است در دور جدید این عرضه شماره های رند و مرتب سیم کارت های اعتباری و ۹۱۰ نیز در لیست فروش از طریق حراج جای گیرند.

تا سال ۸۱ شماره های رند دایمی همراه اول در قرعه کشی اعطای سیم کارت ها در کنار شماره های عادی قرار می گرفت و به مشترکان فروخته می شد اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.

از سال ۸۵ تا پایان سال ۸۷ همراه اول حدود ۱۵ دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب خود برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال ۸۵ بر اساس اعداد و ارقام ارایه شده با فروش ۵۰۰ سیم کارت، بیش از ۶۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ گرانترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت ۵۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان در مزایده به فروش رفته است.

همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به قیمت حدود ۴۴ میلیون تومان و شماره ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به قیمت حدود ۴۳ میلیون تومان فروخته شده است. شماره ۰۹۱۲۲۳۴۵۶۷۸ نیز با قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان به فروش رفته است.

منبع : مشرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

09123456789 فروخته می شود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mobina

      09353456789 این شماره میشه ایرانسل همین 0912 رند

    • marziye

      09124567890 این شماره چنده قیمتش

      پاسخ ها

      • دکتر طاهری

        این خط ها چون خیلی رند هستن قیمتهاشون بسیار بالاست همین شماره شاید 5 میلیارد تومان یا بیشتر قیمت داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج