adexo3
۱۰۰۶۹۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برگزاری کنسرت آنلاین در مناسبت‌های خاص

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان از برگزاری کنسرت‌های آنلاین گفت: شهرداری تهران با اینکه وظیفه ای در برگزاری کنسرت ندارد اما شاید در مناسبت‌های خاص این کنسرت‌ها برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان از برگزاری کنسرت‌های آنلاین گفت: شهرداری تهران با اینکه وظیفه ای در برگزاری کنسرت ندارد اما شاید در مناسبت‌های خاص این کنسرت‌ها برگزار شود.

محمدرضا جوادی یگانه در مورد سرانجام کنسرت‌های آنلاین که درایام نوروز توسط شهرداری تهران و خوانندگان اجرایی می شد گفت: نظرسنجی ها نشان داد که ۵ درصد مردم تهران اعلام کردند که کنسرت های آنلاین را تماشا کردند اما از آنجایی که این کنسرت ها به صورت آنلاین بر بستر اینترنت بود،قطعا مردم در اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور ممکن است این کنسرت ها را مشاهده کرده باشند.

برگزاری کنسرت آنلاین در مناسبت‌های خاص

وی با بیان اینکه شرکت برگزار کننده تیوا نیز اعلام کرده است که براساس "آی پی" تا حدود 6 میلیون این کنسرت ها را مشاهده کردند، تصریح کرد: عدد ثابتی نداریم اما بررسی فضای مجازی نشان داد که استقبال از برخی کنسرت‌ها همچون علیرضا قربانی یا جناب خان بسیار زیاد بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری کنسرت آنهم به صورت آنلاین یک اتفاق جدید و نویی بود که در کشور رخ داد، در مورد تدارم برگزاری اینگونه کنسرتها افزود: وظیفه شهرداری تهران برگزاری کنسرت نیست و ما در ایام نوروز برای تشویق مردم به در خانه ماندن و پرکردن اوقات فراغت آنها اقدام به برگزاری چنین مراسماتی کردیم و تصمیم جدی بر ادامه دادن کنسرت های آنلاین نداریم اما شاید در مواقع خاص و مناسبتی کنسرت های آنلاین برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج