۱۰۰۷۲۵۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حمایت صوری باشگاه استقلال از مجیدی!

خبرهای خوبی از باشگاه استقلال به گوش نمی‌رسد و آبی‌های پایتخت علاوه‌بر مشکلات مالی و همچنین شکایت‌های ریز و درشت داخلی و خارجی در مستطیل سبز هم با اخبار ناراحت کننده‌ای روبه‌رو می‌شوند.

فرهیختگان: خبرهای خوبی از باشگاه استقلال به گوش نمی‌رسد و آبی‌های پایتخت علاوه‌بر مشکلات مالی و همچنین شکایت‌های ریز و درشت داخلی و خارجی در مستطیل سبز هم با اخبار ناراحت کننده‌ای روبه‌رو می‌شوند. بعد از اینکه آبی‌ها رضا آذری‌جوان را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند، بار دیگر خبر پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی کام هواداران استقلال را تلخ کرد تا آنها نگران روند مصدومیت‌های شدید بازیکنان تیم محبوب‌شان شده و این بیم را داشته باشند که هر لحظه ستاره‌های تیم را از دست بدهند. در بین این اخبار برخی اظهارنظرهای پزشک و سرمربی تیم باعث شد تا این موضوع تا حد زیادی مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و باید منتظر ماند و دید مدیران استقلال چطور می‌خواهند این قضیه را مدیریت کنند.

کنایه ستوده و واکنش فرهاد

پزشک آبی‌ها در گفت‌وگویی که با سایت باشگاه انجام داد بعد از اینکه درخصوص وضعیت مصدومان تیم توضیحاتی را ارائه داد، از مربیان بدنساز درخواست کرد که تمرینات خود را مناسب با شرایط کنونی بازیکنان انتخاب کنند و از تمرینات پیش‌فرض استفاده نکنند. این صحبت‌های پزشک استقلال که نوعی کنایه به مربی بدنساز تیم بود خیلی زود در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید و باعث شد موضوع برای رسانه‌ها جالب شود و به دنبال عواقب این مصاحبه باشند و از کنایه‌های پزشک به کادر بدنسازی تیم صحبت کنند.

فرهاد مجیدی اما خیلی زود به صحبت‌های پزشک تیم واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از علیرضا ربانی، مربی بدنساز استقلال به تعریف و تمجید از او پرداخت تا به این شکل به حرف‌های ستوده واکنش نشان بدهد و مخالفت خود را با نظر او اعلام کند. قبلا هم صحبت‌هایی درباره اختلاف مربی و پزشک تیم منتشر شده بود که ماجرای اخیر به آن دامن زد. این اتفاقات هم در روزی رخ داد که سعادتمند در برنامه ورزش و مردم حضور داشت و از سرمربی تیم اعلام حمایت کرد.

مصاحبه‌ای که رفت و دوباره برگشت!

بعد از اینکه فرهاد مجیدی در صفحه شخصی خود به صحبت‌های ستوده واکنش نشان داد، سایت باشگاه استقلال در اقدامی عجیب مصاحبه پزشک تیم را حذف کرد تا این‌طور به‌نظر بیاید که باشگاه با سرمربی تیم هماهنگ است اما با گذشت دقایقی بار دیگر این مصاحبه در سایت باشگاه قرار داده شد تا هیچ‌کس متوجه این موضوع نشود که این مصاحبه چرا درج شد، چرا حذف شد و چرا دوباره برگشت. حداقل انتشار دوباره آن نشان می‌دهد که بین مدیران باشگاه و کادر فنی هم ارتباط چندان حسنه‌ای وجود ندارد!

ستوده برود، نوروزی هم می‌رود؟

پزشک آبی‌ها در تمرین دیروز تیمش حاضر نشد تا خیلی‌ها به دنبال دلایل این غیبت باشند. برخی‌ها که در اطراف باشگاه استقلال حضور دارند بر این باورند که فرهاد مجیدی بعد از خواندن مصاحبه ستوده به باشگاه اعلام کرده که او حق حضور در تمرینات را ندارد و باشگاه باید به دنبال پزشکی جدید برای تیم باشد و برخی هم معتقد بودند که حضور پیدا نکردن ستوده در تمرینات نوعی اعتراض قهرگونه بود اما اگر این موضوع حل نشود و مجیدی به اخراج این پزشک پافشاری کند این احتمال وجود دارد که دکتر نوروزی که کلینیک باشگاه را اداره می‌کند هم از سمت خود استعفا بدهد و این اصلا به نفع باشگاه استقلال نیست. نوروزی در سال‌های اخیر در چند مقطع با باشگاه به مشکل خورده و بعید نیست که دوباره اخبار مربوط به قطع همکاری‌اش منتشر شود!

حذف به خاطر حقیقت‌گویی!

برای اینکه حرف‌های ستوده را مورد بررسی قرار دهیم با یکی از پزشکان قدیمی و البته به نام کشورمان دقایقی گفت‌وگو کردیم. هرچند او بنابر دلایلی نخواست که نامش فاش شود. این پزشک فوتبال به «فرهیختگان» گفت: «در این شرایط بهتر است کنار گود بنشینیم و نگاه کنیم تا مبادا متهم به حمایت از قشر یا گروه خاصی شویم، اما باید بگویم که حرف‌های پزشک استقلال تا حد زیادی درست است و مربیان بدنسازی باید در شرایط این‌چنینی تمرینات پیشگیرانه که در تمام دنیا هم رایج است را پیش از شروع تمرینات انجام دهند که می‌تواند تا حد بسیار زیادی از مصدومیت‌های بازیکنان در شرایط مشابه شرایط فعلی جلوگیری کند. البته کادر پزشکی هم باید بررسی دقیقی بر وضعیت سلامت بازیکنان داشته باشد اما مصدومیت‌هایی که در این مدت شاهد آن بودیم به دلیل تمرینات بدنسازی است که تیم‌ها انجام می‌دهند و اصولی نیست. شما تیم‌های بزرگ دنیا را نگاه کنید. کدام‌شان از این دست مصدومیت‌ها به خود می‌بینند؟ من با اطمینان می‌گویم که در ایران هم فقط یک مربی دیده‌ام که تمرینات پیشگیرانه انجام می‌دهد و آن هم کی‌روش بود.»

با این اوصاف باید گفت درخواست مجیدی برای حذف ستوده به‌خاطر گفتن حقیقت بوده و البته باید دید کادرفنی همچنان(در ظاهر) مورد حمایت سعادتمند و هیات‌مدیره خواهد بود یا اینکه این اتفاقات شرایط را به شکلی دیگر پیش می‌برد چراکه از مدتی قبل بحث احتمال قطع همکاری با مجیدی در پایان فصل مطرح شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پناهنده

      استقلالیهای عزیز قبول کنید مجیدی مربی نیست ونمیشه. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج