اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۷۴۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

اولیایی با کمترین بودجه، استقلال را قهرمان آسیا کرد

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال باید در کوران مسابقات قرار بگیرد تا بتوان عملکرد مدیران باشگاه و سعادتمند را سنجید و الان نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد.

خبرگزاری میزان: بهرام امیری در ارتباط با عملکرد احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: متاسفانه چندین سال است که مدیران استقلال مشکلات باشگاه را بزرگ می‌کنند تا اقدامات خودشان بیشتر به چشم بیاید. من در زمستان سال گذشته مشاور سرپرست باشگاه بودم و بیش از ۱۰۰ مورد کار اجرایی انجام دادیم، اما کارمان را رسانه‌ای نمی‌کردیم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد خود در استقلال، تصریح کرد: ارسلان مطهری را با کمترین مبلغ و یک قرارداد بدون بند به استقلال آوردیم و دیدید که چقدر بازیکن خوبی است. بدهی‌های استقلال از کجا آمده است؟ همین مدیران قبلی این همه بدهی را برای استقلال به جا گذاشته‌اند. کاظم اولیایی با کمترین بودجه استقلال را قهرمان آسیا کرد و مدیرانی هم آمدند که با هزینه‌های کلان، نتیجه خوبی بدست نیاوردند.

معاون سابق باشگاه استقلال پیرامون وضعیت فعلی این باشگاه، افزود: مدیریت باید با آرامش و بدون حاشیه پیش برود و نیاز به بوق و کرنا نیست. من از سال ۶۹ همواره هر کاری که از دستم برای استقلال برآمده انجام دادم و الان هم درخواستی از من برای کمک نشده و اگر چیزی از من بخواهند، دریغ نخواهم کرد. موضوع این است که مدیریت فقط نشستن در باشگاه و ملاقات کردن نیست.

امیری در پایان در مورد شرایط استقلال با سعادتمند، خاطرنشان کرد: برای قضاوت در مورد کارنامه سعادتمند باید صبر کنیم تا استقلال وارد کوران مسابقات شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      نترس گندش زود میاد بالا هنوز زوده

    • سهراب عشق استقلال

      ممنون

      پاسخ ها

      • بیتاپرسپولیسی

        ازپفک نمکی بگو

      • بیتاپرسپولیسی

        ازپفک نمکی بگو

      • بیتاپرسپولیسی

        ازپفک نمکی بگو

      • بیتاپرسپولیسی

        پفکتو‌ بفروش

      • بیتاپرسپولیسی

        درعوض پفک داری

      • بیتاپرسپولیسی

        پفکی ای پفکی

    • استقلال کبیر

      اقای امیری شما که از سال ۶۹ در استقلال هستید مگر بدهیهای استقلال از کدام زمان است؟پس چرا باشگاه اینقدر درگیر پرونده های فیفا وکمیته انضباطی است؟زمین مجموعه مرحوم حجازی و مرغوبکار مگر مال استقلال نیستند چرا تا الان تکلیفشان را مشخص نکردید؟شما کار مثبتی انجام ندادید که رسانه ای کنید.چه اشکال دارداگر مدیری کار کند ودر رسانه ها هم اعلام کند .بعنوان یک هوادارخواهش میکنم بگذارید استقلال ارامش داشته باشد.هر روز یا فتحی میایید دعوا میکند یا شما مصاحبه میکنید همه کار فتحی را دیده اند و سعادتمند را هم میبینند خودشان قضاوت میکنند.

      پاسخ ها

      • بیتاپرسپولیسی

        پفکی

    • بدون نام

      جالبه خودتون که قبلا تو مدیریت استقلال بودین با اون قراردادهای عجیبی که بستین همش بدهی به جا گذاشتین پروپیچ زمان خودت بود آقای امیری یه بنجول بدرد نخور حالا میبینی سعادتمند بهت پست و مقام نداده داری با طعنه حرف میزنی

    • مسعود. الف

      با4تابازی بین 6تیم اونهم یک حذفی، اونهم فقط در ایران، مگه چقدر بودجه میخواست؟ مثل اینکه یه جام محلاتی بذارن هرکی 4بازی بیشترانجام نمیده!!!

      پاسخ ها

      • محمدی

        مگه لونگ توهمین شرایط وتوهمین کشور درعرض 50سال چند بار قهرمان شد یه بارهم رفت فینال نه عربستانیها بودن ونه تیمهای شرقی.امااستقلال دوبار نماینده های شرق که هردوندافع عنوان قهرمانی هن بودند روبرد وقهرمان اسیا شد اما یه لونگی ابن جیزهارونمیفهمه...

    • بیچاره کیسه حقیر پایتخت

      منظورش کدوم قهرمانی آسیا است بازی با چهار تا تیم در پیت آسیایی و اسرائیلی رو مد نظر دارند؟؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        اون زمان شماهم تیم داشتین میرفتین بازی میکردین بدبختا اصلان شما تولیگ چندم بودین لنگی خخخخخ

      • یک منتقد

        بدبخت قهرمانی سال هفتاد با حضور 17تیم بود.

    • حسام زاخار

      مگه اونموقعه ها اولیایی ب دنیا اومده بود چارجانبه امجدیه با س تیمی ک با دایی ناصر ها منقرض شدن ک این حرفا رو نداره از این ده سال اخیر بگید مثلا جمع کنید پیش کصفت هاتونو بشمارن چند ساله زیر پرسپولیسن چندسال مستقیم چند سال غیر مستقیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج