۱۰۰۷۴۱۵
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تارتار: بهترین تصمیم، شروع مسابقات بود

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید مشکلی برای شروع لیگ برتر ندارند و به خاطر مشکلات مالی طومار کناره‌گیری از مسابقات را امضا کرده است.

ورزش سه: مهدی تارتار با اشاره به شرایط تیمش عنوان کرد: ما از نظر فنی مشکل خاصی نداریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با انگیزه بالا برای شروع لیگ آماده می‌شوند. تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با بهترین شرایط ممکن در مسابقات شرکت کنیم و هواداران مسجدسلیمان را راضی نگه داریم.

وی درباره مشکلات مالی نفت ادامه داد: به هر حال مشکلات مالی که با ما هست، اما جا دارد از آقای ورناصری نماینده مجلس، آقای حیدری رییس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات مدیره تشکر کنم که طی روزهای گذشته تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند مشکلات را حل کنند. تا الان می‌دانم که مشکلات مربوط به امکانات ما در مسجدسلیمان حل شده و ورزشگاه و خوابگاه در اختیارمان قرار خواهد گرفت. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در ادامه فصل نیز روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: تمام حرف هایی که ما درباره مشکلات مالی می‌زنیم به خاطر مردم مسجدسلیمان است. این مردم عزیز دلخوشی‌ای جز تیم نفت ندارند و برای این تیم همه کار می‌کنند. ما هم وظیفه داریم برای خوشحالی و رضایت آنها هرچه در توان داریم بگذاریم. امیدوارم از تیم کم بضاعت ما حمایت شود و تا پایان فصل همه چیز خوب باشد.

تارتار درباره اینکه اعضای تیم نفت طومار انصراف از لیگ برتر را امضا کرده بودند، خاطرنشان کرد: ما درباره شروع مسابقات تابع نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بوده و هستیم. از نظر ما هم بهترین تصمیم در مقطع کنونی شروع مسابقات است اما نگرانی‌مان این است که با توجه به بضاعت های مالی اندکی که داریم نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. باشگاه ها توانایی هزینه کردن برای ادامه مسابقات در شرایط کرونایی را ندارد و نمی‌توانیم پرواز چارتر بگیریم و هتل اختصاصی داشته باشیم. از این رو مدیران باشگاه به ما گفتند که این طومار را امضا کنید و ما هم تبعیت کردیم. منتهی مساله این است که مدیران باشگاه ما هم تابع نظر سازمان لیگ درباره ادامه رقابت‌ها هستند.

سرمربی نفت در پایان افزود: از نظر ما بهترین تصمیم همین ادامه مسابقات بود و امیدوارم همه با هم تلاش کنیم که در بهترین حالت ممکن و با سلامت کامل مسابقات برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      روزی ده بار ده مدل حرف میزنی

    • بدون نام

      این اقا دنبال پوله میترسه تعطیل بشه پول بهش ندن یه وقت سال بعد هم تعطیل بشه دیگه هیچی طفلی چند میلیارد ضرر میکنه

      پاسخ ها

      • مهرداد آبادانی

        اینها همه تو دهنی به خاله وزی هست ورق بزن وریا غفوری هم همینو گفته روزنانه های اصفهانی هم همینو گفتن دیگه بسه مادمولک بازی

    • بدون نام

      هرکی به نفع خودش حرف میزنه،این هم به امید این که یروزی سرمربی پرسپولیش بشه روزی هزار بار قربون صدقه فدراسیون و وزیر ورزش میره.

      پاسخ ها

      • علی 11

        دقیقا

    • محمود شیرن کازرون

      تار عنکبوت تو که می گفتی لنگ را قهرمان اعلام کنید

    • ۵۵۵۵

      جالبه مدیر عامل تراکتور و پدیده گفتن این طومار خودجوش از طرف بازیکنا بوده.لعنت بر ادم دروغگو.

    • بدون نام

      شماها انقدر دنبال جام فلزی هستین شما طرفداران پیروزی که انقدر پیگیر اغاز لیگ کثیف و لجنزارمون هستین کاش به اینم فکر می کردین چرا خواهراتون ساعت دو شب میان خونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج