۱۰۰۷۴۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لزوم آشنایی طراحان مد و لباس با دغدغه‌ یکدیگر

دبیر کارگروه مد و لباس کشور از انعقاد تفاهم‌نامه میان طراحان با تولیدکنندگانخبر داد و گفت: همچنان معتقد هستیم که باید ارتباط این دو بخش با یکدیگر تقویت شود و زمانی که بتوانند دغدغه‌های همدیگر را شناسایی کنند فضای پیشرفت مهیا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: دبیر کارگروه مد و لباس کشور از انعقاد تفاهم‌نامه میان طراحان با تولیدکنندگانخبر داد و گفت: همچنان معتقد هستیم که باید ارتباط این دو بخش با یکدیگر تقویت شود و زمانی که بتوانند دغدغه‌های همدیگر را شناسایی کنند فضای پیشرفت مهیا می‌شود.

مرضیه شفاپور دبیر کار گروه مد و لباس کشور عصر امروز دوشنبه در دیدار صمیمانه با طراحان حوزه مد و لباس با اشاره به ضرورت استانداردسازی در حوزه مد و لباس گفت: زمانی که وارد این بخش شدم خلأ هایی را احساس کردم که باید پر می شد. ایجاد استاندارد و شاخص ها یکی از مهمترین کارهایی بود که تلاش کردیم در این مدت انجام دهیم.

وی بر حمایت از جوانان دراین عرصه تاکید کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد فضایی هستیم که استعدادهای این حوزه را شناسایی کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از ایده های آنان در راستای رونق کسب و کار گام برداریم.

وی از انعقاد تفاهم نامه میان طراحان با تولیدکنندگان خبر داد و گفت: همچنان معتقد هستیم که باید ارتباط این دو بخش با یکدیگر تقویت شود و زمانی که بتوانند دغدغه های همدیگر را شناسایی کنند فضای پیشرفت مهیا می شود.

شفاپور با تاکید بر اهمیت آموزش در حوزه مد و لباس گفت: آموزش از مهمترین نیازهای حوزه مد و لباس است که در تلاش هستیم بسترهای آموزش عالی را در این زمینه مهیا کنیم که دعوت از اساتید فعال در خارج از کشور از برنامه ریزی های آموزشی آینده این کارگروه است.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور از حمایت نهادهای نظامی و انتظامی خبرداد و گفت: امنیت کسب و کار در حوزه مد و لباس توسط این بخش ها تضمین شده است و ما طی جلسات مختلفی که برگزار کردیم از حمایت آنها همچنان برخوردار خواهیم بود.

تبلیغات حوزه مد و لباس را در سبد محصولات فرهنگی قرار داد و بر همین اساس شرایطی را فراهم کردیم تا هزینه تبلیغات در راستای فرهنگ سازی در کشور محاسبه شود تا امتیاز و تخفیف شامل آن شود.

وی در پایان با اشاره به دیدارهای خود با مسئولان بنیاد سینمایی فارابی، گفت: تلاش کردیم تا در این دیدارها به ضرورت حضور طراحان مد و لباس در مجموعه های تولید فیلم، تاتر و موسیقی اشاره کنیم تا از حضور متخصصان این حوزه استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج