۱۰۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پدر موبایل‌های دوهسته‌ای

نمایشگاه CES محلی برای معرفی و گاهی به رخ کشیدن داشته‌هایی است که دیگران ندارند.


پدر موبایل‌های دوهسته‌ای

نمایشگاه CES محلی برای معرفی و گاهی به رخ کشیدن داشته‌هایی است که دیگران ندارند. یعنی چه؟ یعنی این که به طور مثال ال‌جی امسال اسمارت‌فونی به نام Optimus 2X را معرفی کرد و به بقیه فخر فروخت که این گوشی باریک‌ترین و نخستین گوشی با پردازنده دوهسته‌ای و هوشمند دنیاست. واقعا همین طور است. ضخامت ال‌جی Optimus 2X کمتر از 10 و حدود 2/9 میلی‌متر و وزن آن 109 گرم است.
سیستم‌عامل این گوشی، نسخه ۲/۲ آندروید است. البته به گفته خود ال‌جی، احتمالا مدل‌های آینده آن به نان زنجبیلی ( نسخه ۳/۲) ارتقا خواهند یافت. از آن جا که سیستم‌عامل آندروید سرعت بالا و استفاده آسانی دارد، کاربر تجربه‌ای لذت‌بخش از وب‌گردی، جست‌وجوی اینترنتی و نوشتن متن با این گوشی خواهد داشت. البته سرعت بالای پردازنده آن را نیز نباید نادیده گرفت. شاید تبلت‌های فراوانی را با پردازنده یک گیگاهرتز Nvidia Tegra۲ دیده‌ باشید، اما Optimus ۲X نخستین گوشی با چنین پردازنده‌ای است.
یکی دیگر از تفاوت‌های 2X را می‌توان فناوری استفاده شده در صفحه‌نمایش آن دانست که باعث کاهش 50 درصدی مصرف باتری می‌شود. نمایشگر گوشی 4 اینچ و از نوع Nova است که وضوح و شفافیت بالایی دارد و زیر نور مستقیم آفتاب هم خواناست. Nova درست نصف صفحه‌نمایش‌های AMOLED انرژی مصرف می‌کند.
وای‌فای، پشتیبانی از تصاویر فول‌اچ‌دی، دوربین ۳/۱ مگاپیکسل در جلو برای مکالمه تصویری و ۸ مگاپیکسل در پشت و فلاش LED، خروجی HDMI، ورودی کارت میکرو SD و مینی USB از جمله امکانات و ویژه‌گی‌های Optimus ۲X هستند. فلاش داخلی دوربین کمک می‌کند تا کاربر در محیط‌های تاریک و کم‌نور نیز عکس‌های باکیفیت و شفافی بگیرد و آن را با دوستان خود در فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک بگذارد. این کار به لطف قابلیت به اشتراک‌گذاری داخلی آندروید صورت می‌گیرد.

منبع : مجله گزارش بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج