۱۰۰۸۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

لپ تاپ MSI GX۶۶۰: هیولای صدا و کارآیی

برای عشاق بازی های کامپیوتری و گیمرهایی که بخواهند همیشه و همه جا به بازی شان ادامه دهند، GX۶۶۰ یک هیولای قدرتمند است. برنامه های روزمره با حمله رعد آسای پردازنده اینتل Core i۵ یا Core i۷ آن تارومار می شوند.

لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی


برای عشاق بازی های کامپیوتری و گیمرهایی که بخواهند همیشه و همه جا به بازی شان ادامه دهند، GX660 یک هیولای قدرتمند است. برنامه های روزمره با حمله رعد آسای پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7 آن تارومار می شوند.

لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی

کارت گرافیک ۱۰۲۴ مگابایتی Radeon HD ۵۸۷۰ آن هم تقریبا از پس همه بازی های موجود در بازار به خوبی بر می آید. چنین کارت گرافیک پرقدرتی معمولا با تولید حرارت نسبتا زیاد برای لپ تاپ و کاربر آن مشکل ساز خواهد شد. اما MSI برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده و با استفاده از تکنولوژی Cooler Booster و تعداد متنابهی فن میزان گرمای تولیدی را به میزان قابل قبولی رسانده است. صدای این لپ تاپ هم حسابی راضی تان خواهد کرد. MSI با همکاری Dynaudio ساعت‌ها برای بهترین جایگزینی چهار اسپیکر قدرتمند این لپ تاپ در محل مناسب وقت گذاشته اند.


بدنه خاکستری مات پلاستیکی آن کاملا چشم نواز است و در تباین با صفحه کلید مشکی لپ تاپ، جلوه ویژه ای به آن می دهد. پشت درب آن هم شاهد یک رنگ مشکی درخشان با خطوط زمختی هستیم که تا حد زیادی به ابهت این نوت بوک می افزاید. با این کار کمی این لپ تاپ شبیه سری قدرتمند و گرانقیمت Alienware کرده است. نکته جالب بعدی هم نورهای نقطه نقطه ای است که اطراف بدنه و پشت در جذابیت خاصی به این گجت بخشیده اند. البته به راحتی امکان کنترل این نورها را دارید.


لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی

در این لپ تاپ، محل خروج هوای داغ و تهویه لپ تاپ از سمت راست به قسمت چپ منتقل کرده است. زیرا گیمرها اغلب برای بازی از موس استفاده می کنند، در صورتی که تهویه در سمت راست باشد، گرمای آن باعث آزار کاربر خواهد شد. نویز و صدای یک بخش ذاتی از لپ تاپ ها و دسکتاپ ها است، اما صدای آن چندان آزاردهنده نیست و در صورتی که هنگام بازی از هدفون استفاده کنید، اصلا احساس نمی‌شود.


کیفیت ساخت و جنس پلاستیک به کار رفته در این لپ تاپ چنان است که می توانید با اطمینان کامل به استفاده از آن در هر جایی بپردازید. حتی ضخامت پوشش پشت LCD هم به همان اندازه شاسی و بدنه است و به قدرت و استحکام آن می‌افزاید. بدنه هم چنان مستحکم است که قطعات داخلی را به طور کامل محافظت نموده و جلوی آسیب‌های جدی را می‌گیرد.


لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ FullHD آن با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل، جزئیات تصویر عالی و رضایت بخشی را به نمایش می گذارند. روشنایی و طیف گسترده رنگی آن هم بسیار تاثر برانگیز و جذب کننده است. مطمئن باشید بازی ها، فیلم ها و محتوای مولتی مدیای شما بسیار عالی به نمایش در خواهند آمد. البته روکش شفاف صفحه نمایش ممکن است در مقابل نور شدید کمی شما را آزار دهد، اما با توجه به اینکه از این ابزار معمولا در فضای داخلی استفاده می شوند، چندان مهم نیست.


لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی

بهترین و مهمترین نکته درباره GX۶۶۰ موفقیت در گردآوری ماشینی کاملا قدرتمند و کاربردی، با مشخصات برانگیزاننده (درایو Blu-Ray ، یک گیگابایت گرافیک، ۶ تا ۸ گیگابایت رم و…) است. این لپ تاپ نه تنها از پس هر بازی برمی آید، بلکه امکان ویرایش فیلم های HD را هم به شما می دهد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

لپ تاپ MSI GX660: هیولای صدا و کارآیی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین شهریاری

      می خواستم درموردلپ تاپ msi سوال کنم چگونی خریدان وقیمتش را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج