۱۰۰۸۱۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یحیی و رحمتی؛ یک دهه در کنار و روبروی هم

دیدار دوستانه و تدارکاتی روز گذشته تیم های شهرخودرو و پرسپولیس همانند بازی برگشت لیگ با برتری سه بریک پرسپولیس خاتمه یافت.

ورزش سه: در حاشیه دیدار روز گذشته تیم های پرسپولیس و شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با مهدی رحمتی دیدار و این دو با هم عکسی به یادگار گرفتند.

یحیی که در نیم فصل اول سرمربی شهر خودرو بود و با این تیم و در کنار سید مهدی رحمتی موفق شده بود پرسپولیس در مشهد با گل دقیقه آخر شکست دهد. در بازی برگشت خودش دست به کار شد و انتقام این شکست را در تهران با پیروزی سه بر یک بر این تیم گرفت . این نتیجه در دیدار تدارکاتی روز گذشته دو تیم نیز درورزشگاه شهید کاظمی تکرار شد تا یحیی در مجموع تنها برنده این نبرد سه گانه با نتیجه سه برصفرباشد.

عکس یادگاری دو هم بازی قدیمی ، دو رقیب باشگاهی بزرگ در استقلال و پرسپولیس ، و شاگرد و استاد نیم فصل اول از حاشیه های بازی روز گذشته دو تیم بود.

مهمترین صحنه ثبت شده از یحیی و سید مهدی رحمتی در مهر سال ۸۳ در دوحه قطر در ذهن مان به یادگار باقی مانده است .در روزی که تیم ملی ایران احتیاج به برد برابر قطر در دوحه برای رسیدن به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۰۶آلمان داشت. بازی دو تیم تا دقیقه ۷۴یک بریک برابر بود و ایران برای صعود تنها ۱۶دقیقه وقت داشت تا گل پیروزی بزند.

گل بخودی یحیی در این دقیقه به سیدمهدی رحمتی که جانشین ابراهیم میرزاپور مصدوم شده در زمان گرم کردن بازیکنان شده بود امیدهای ایران را کمرنگ کرد،ولی ایران نه تنها به این بازی با گل های آرش برهانی و وحید هاشمیان برگشت ،بلکه در مرحله دوم با گرفتن انتقام از بحرین به جام جهانی صعود کرد تا یحیی گل محمدی با زدن گل به مکزیک یکی از ۸گلزن تاریخ ایران در جام های جهانی لقب بگیرد.افتخاری که فقط نصیب مرحوم ایرج دانائی فرد،حسن روشن ،حمید استیلی ،مهدی مهدوی کیا،یحیی گل محمدی ،سهراب بختیاری زاده ،رضا قوچان نژاد و کریم انصاریفر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج