۱۰۰۸۸۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راکیتیچ: عجیب است که اینقدر طول کشید گل بزنم

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا که تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل بیلبائو را به ثمر رساند می‌گوید برایش عجیب است که گلزنی دوباره‌اش با پیراهن بارسا اینقدر زمان برده.

ورزش سه: ایوان راکیتیچ در بازی حساس دیشب بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو فرشته نجات کاتالان‌ها بود. تک‌گل راکیتیچ در دقیقه ۷۱ بارسا را موقتا، با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، دوباره به صدر جدول رساند. بارسا اگر سه امتیاز این بازی را کسب نمی‌کرد کارش در رقابت با رئال در صدر جدول بسیار دشوار می‌شد.

اما راکیتیچ که مدتها است اخبار و شایعات درباره جدایی‌اش از این تیم در اوج قرار دارد در پایان بازی گفت از آمار گلزنی این فصل خود ناراحت بوده و برایش عجیب است که گلزنی دوباره با پیراهن بارسا برای او چرا اینقدر زمان برده.

راکیتیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما برای اینکه نبض بازی را بدست بگیریم خیلی سختی کشیدیم. اصلا کار راحتی نبود. می‌خواهم این گل را به همسرم و دخترانم تقدیم کنم که در چند ماه اخیر با من خیلی همکاری کردند و واقعا تحملم کردند".

ستاره کروات بارسلونا در ادامه گفت:" اینکه گلزنی دوباره‌ام با پیراهن بارسا اینقدر طول کشیده واقعا عجیب است. به همین خاطر از دست خودم ناراحتم هر چند خوشحالم که توانستم امشب به تیمم کمک کنم".

راکیتیچ که گل او باعث شد بارسا فعلا و با یک بازی بیشتر، با اختلاف سه امتیاز نسبت به رئال به صدر جدول برگردد در ادامه گفت:" قهرمانی در لالیگا خیلی سخت است. به همین خاطر هم هست که لالیگا بهترین لیگ دنیا است. همه بازی‌ها یکسان و سخت هستند. خالی بودن استادیومها کمکی به ما بازیکنها و تیمها نمی‌کند. رئال مادرید مثل ما مدعی قهرمانی امسال است. ولی ما تا لحظه آخر به جنگیدن ادامه می‌دهیم. آنها تمرکزشان روی تیم خودشان است و ما هم همینطور".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج