۱۰۰۸۹۹
۵۱۰۴
۵۱۰۴
پ

پوسترهای فیلم ترسناک «Oculus»

فیلم سینمایی "چشم" (Oculus) که فیلمی از ژانر وحشت است، محصولی از استودیوی Relativity Media است که مایک فلاناگان آن را کارگردانی نموده و فیلمنامه اش را فلاناگان به همراه جف هاوارد نوشته است.

پوسترهای فیلم ترسناک «Oculus»
برترین ها: فیلم سینمایی "چشم" (Oculus) که فیلمی از ژانر وحشت است، محصولی از استودیوی Relativity Media است که مایک فلاناگان آن را کارگردانی نموده و فیلمنامه اش را فلاناگان به همراه جف هاوارد نوشته است. این فیلم بخاطر صحنه های ترسناک و خشونت آمیز، درجه R را از MPAA Rating دریافت کرده است.

به گزارش برترین ها به نقل از comingsoon؛ داستان آن بدین شرح است: ده سال پیش، برای خانواده راسل اتفاق غم انگیزی می افتد و تیم، پسر این خانواده، محکوم به قتل خونین والدین خود می شود و این اتفاق زندگی او و خواهرش کیلی را برای همیشه دگرگون می کند. حالا که تیم حدوداً ۲۰ ساله شده و از بازداشت محافظتی آزاد شده، قصد دارد به زندگی خود ادامه دهد.

ولی کیلی که هنوز هم تحت تأثیر آن شب وحشتناک قرار دارد، متقاعد شده که دلیل مرگ والدینش چیز دیگری بوده و شاید نیرویی ماوراء الطبیعه از آینه آنتیکی در خانه قدیمی آنها وارد شده و آنها را کشته است. حالا کیلی تصمیم گرفته که بی گناهی تیم را ثابت کند، بنابراین رد آینه را می گیرد و متوجه می شود که قتل های مشابهی در قرن گذشته برای صاحبان قبلی این آینه رخ داده است.

تیم و کیلی که حالا از این راز آگاه شده اند با توهمات وحشتناکی دست و پنجه نرم می کنند و می فهمند که کابوس کودکی آنها دوباره آغاز شده است...

در این فیلم ترسناک که قرار است دهم آوریل ۲۰۱۴ اکران شود، بازیگرانی همچون کارن گیلان، کتی ساکهوف، برنتون توایتز، جیمز لافرتری، روری کوشرین، آنالیس باسو، گرتی رایان، کیت سیگل، کیتی پارکر و میگوئل ساندووال بازی می کنند.

پوسترهای فیلم ترسناک «Oculus»

پوسترهای فیلم ترسناک «Oculus»

پوسترهای فیلم ترسناک «Oculus»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج