۱۰۰۹۰۹۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

معاون وزیر کشور:

آمریکا از مقابله با کرونا عاجز مانده است

معاون وزیر کشور گفت: آمریکای مدعی در تهیه مواد بهداشتی برای مقابله با کرونا عاجز است.

خبرگزاری تسنیم: تقی رستم‌وند، معاون وزیر کشور در همایش "شکوه کرامت" که عصر امروز به‌‌منظور تجلیل از خیران استان در زمینهٔ مقابله با کرونا در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: کار خیر شما نیکوکاران و حضور پرشکوه مردم برای مقابله با کرونا صرفاً یک کار خیر نباید تصور شود بلکه آثار و پیامدهای بزرگ ملی و به‌ویژه تأثیر آن بر پایداری ملی بر استحکام داخلی کشور در نظر گرفته شود.

معاون وزیر کشور بیان کرد: با حضور همه‌جانبه مردم و پیشگامی خیران و نیروهای جهادی و فعالان اجتماعی به همه دنیا نشان دادیم که منابع ملی در کشور بسیج و الگوی جدید برای مقابله با کرونا فراهم شد.‌ بیش از ۴۰ سال است که تحریم‌های دشمن را متحمل شدیم ولی جامعه ایران ‌بسیار فعال و مقاوم در برابر فشارها بوده است.

آمریکا از مقابله با کرونا عاجز مانده است

رستم‌وند ادامه داد: در خارج کشور این‌گونه تبلیغ می‌شود که جامعه ایران به‌سوی تضعیف رفته ‌ولی حضور ملت ایران برای مقابله با کرونا خط بطلانی به این افکار کشید.‌ دشمن مدعی بود که انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی نمی‌رسد و از سال 96 این پروژه آغاز شد‌.

‌وی بابیان اینکه مثلث عبری، عربی و غربی برای مقابله با انقلاب اسلامی شکل گرفت، بیان کرد: بن‌سلمان به ترامپ این وعده را داد که جنگ را وارد ایران کند ولی 22 بهمن سال 97 حضور میلیونی و پرشور در مراسم راهپیمایی را شاهد بودیم و فضای همدلی در کشور ایجاد و در اسفند 98 حضور مردم و همراهی با نظام و دولت را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور عنوان کرد: مردم ایران اسلامی تا 83 درصد باسیاست‌های نظام و دولت برای مقابله با کرونا همراهی نشان دادند‌. سازه مستحکم جمهوری اسلامی متشکل از سه عنصر به یکدیگر پیوند خورده ‌که حضور جدی مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب و مدیریت مقام معظم رهبری سبب شده این ثبات داخلی به‌عنوان موضوع جدی برای همه تحلیل‌گران مطرح باشد.

وی خاطرنشان کرد: خیران ‌ضمن اینکه رضایت الهی و مردم را جلب کردند نقش مهمی در استحکام کشور داشتند و بار دیگر از تلاش همه خیران عرصه سلامت و نیروهای جهادی تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نه اینکه شما کنترلش کردی

      پاسخ ها

      • سعید

        واقعا

      • بدون نام

        خب شماکه ادعادارین برین کمکشون.ایران که وضع خرابتره.چطور

    • سعید

      بیاید بروجرد رو ببینید....بیش از ۴۰ نفر از کادر درمان بیمار شدن...کمبود تجهیزات کمبود دارو، مشکل مالی کمبود نیروی انسانی.... اینا صحبت رئیس بیمارستان آیت الله بروجردی بروجرد هست.....
      اول اینا رو حل کنید بعد به خاطر مشکلات آمریکا جلز و ولز کنید

    • محمد رضائی

      شما کرونا رودرمان کردین...خدایا بسه دیگه

    • بدون نام

      ای بابا بسه دیگه دروغ چقدر اخه تو اخبارسیما میبینیم میگن ایان اینقدر کیت تشخیص صادر کرده من تو پایتخت ایران که احتمالا جزوه شهرهای دور افتاده ومرزی هم نیست مراجعه کردم احساس کردم شاید مبتلا باشم به پزشک گفتم کیت تشخیص بدید خندید گفت کیت کجا بود همه رو میزنند شبه کرونا وداروهای سرماخوردگی میدن بعد میان ژست میگرن .خدایا اینهارو طوری مبتلا کن که به حال صعب العلاج ها غبطه بخورند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج