جاباما
۱۰۰۹۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لمپارد: برای خودمان بازی می‌کنیم نه به قصد قهرمان کردن لیورپول!

فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی به سرانجام نبرد تیمش مقابل منچسترسیتی خوش‌بین است.

خبرگزاری تسنیم: فرانک لمپارد نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس را با صحبت درباره شرایط بازیکنانش آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره اظهار داشت: شرایط مانند گذشته است. توموری یک هفته با آمادگی کامل فاصله دارد و اودوی به دنبال رسیدن به آمادگی است. از تمدید قرارداد ویلیان و پدرو خوشحالم و مذاکرات چندان سختی نبود. آنها بازیکنان مهمی هستند و از ماندن‌شان با تیم خوشحالم. کای هاورتس یک بازیکن درجه یک است، اما نمی‌خواهم درباره بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبتی انجام دهم. هیچ پیشنهادی از طرف ما برای او ارسال نشده است.

او در ادامه افزود: در مورد شرایط لیورپول فکر نکردم. به کاری که انجام داده‌اند، احترام می‌گذارم، اما ما می‌خواهیم برای خودمان پیروز شویم، نه برای قهرمان کردن لیورپول! باید یکسری از اشتباهات خود را از بین ببریم. همچنان در حال صحبت با بازیکنان مخصوصاً ویلیان هستیم. امیدوارم در فصل آینده هم بازیکنان اصلی را حفظ کنیم.

لمپارد درباره فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی افزود: شرایط هر بازیکن جوانی متفاوت است و به خودش بستگی دارد. بازیکنان جوان ما هم ماجراجویی‌های خودشان را داشته‌اند. فودن بازیکن بااستعدادی است. با این حال نمی‌خواهم درباره نحوه کار گواردیولا گمانه‌زنی کنم. باید واقع‌بین و صادق باشیم و تا جایی که می‌توانیم به لسترسیتی نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: بازی دشواری در پیش داریم و باید فقط روی خودمان تمرکز کنیم. رقابت شدیدی وجود دارد. هر بازی فرصتی است تا پیشرفت تیم را ببینیم. بازی مقابل استون‌ویلا برای دیدن شخصیت تیم خوب بود و مقابل منچسترسیتی می‌خواهیم سطح خوبی را نشان دهیم. به دنبال کم کردن فاصله هستیم و فرصت خوبی داریم تا خودمان را ثابت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج