۱۰۰۹۲۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

راز ضربه آزاد فوق‌العاده راموس از زبان زیدان

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در پایان بازی تیمش مقابل مایورکا تمجید ویژه‌ای از سرخیو راموس انجام داد.

ورزش سه: رئال مادرید بامداد امروز در چهارچوب رقابت های هفته سی و یکم لالیگا و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان تیم قعر جدولی مایورکا بود و در نهایت موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد تا دوباره صدر جدول را از حریف سنتی خود یعنی بارسلونا پس گرفته باشد.

گل دوم رئال مادرید در بازی در مقابل مایورکا توسط سرخیو راموس و روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید. زین‌الدین زیدان پس از پایان بازی در این باره گفت: " راموس به دنبال گلزنی از روی ضربه ایستگاهی بود. او در این زمینه تمرینات زیادی انجام داده است. او رهبر و کاپیتان ماست و همواره همه‌چیز را برای مان رو به جلو می برد."

سرخیو راموس بعد از پایان بازی دیشب واکنش تندی نسبت به صحبت‌های اخیر جرارد پیکه داشت و مصاحبه کوبنده ای در این باره انجام داد. زیدان در این زمینه نیز گفت: " قصد ندارم در این گونه بحث ها شرکت کنم. راموس پیش از این صحبت‌های خود را انجام داده است. من نظرات خودم را دارم؛ ما باید استراحت کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم."

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در غیاب کاسمیرو از چهار مهاجم مقابل مایورکا در ترکیب اصلی استفاده کرد. زیدان در این باره می‌گوید: " ما اینجا هستیم تا مسائل را امتحان کنیم.ما بازیکنان زیادی داریم و این یک گزینه بود و خیلی خوب بازی کردیم. با چنین اتفاقی ما نقص هایی نیز داشتیم زیرا شما همواره می توانید با پیشرفت روبه‌رو شوید. با این حال از پیروزی بسیار خوشحال هستم."

زیدان در کنفرانس خبری بعد از بازی از گرت بیل، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا تمجید کرد و همچنین درباره رقابت صدرنشینی تا پایان لیگ نیز گفت: " من مطمئن هستم که تا آخرین بازی همه چیز به سختی پیش خواهد رفت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج