۱۰۰۹۳۴۲
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

زمان تصویب کمک‌ودیعه اجاره مسکن اعلام شد

به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی نوشت: روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا کمک ودیعه اجاره به اقشار کم درآمد تصویب می‌شود؛ رقم آن فعلا مشخص نیست، اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

خبرآنلاین: محمود محمودزاده گفت: وزارت راه و شهرسازی برای کمک به اقشار اجاره‌نشین، بسته‌ای را به دولت پیشنهاد داده که روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و سریعاً عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در این زمینه قرار است مبلغی به عنوان کمک ودیعه اجاره به خانوارهای کم درآمد پرداخت شود که هنوز جزئیات آن مشخص نیست اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دستگاه‌های متعددی در این خصوص نظر می‌دهند و دولت‌به جمع‌بندی می‌رسد گفت: این موضوع یکی از موارد کوتاه مدتی است که برای ساماندهی به بازار مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در بخش اجاره همچنین بحث مسکن استیجاری را به عنوان یک سیاست برای کنترل بازار اجاره پیگیری می‌کنیم. در این زمینه اصلاح آیین‌نامه را به شهرداری ابلاغ و اعلام آمادگی کرده‌ایم. قرار است آنها نیز طرح خود را بفرستند و در جلسه‌ای درباره آن تصمیم گیری کنیم.

‏وی تاکید کرد: مسکن استیجاری هم اکنون به صحن دولت رسیده و منتظر مصوبه نهایی دولت هستیم تا شرکت های اجاره داری بتوانند شکل حقوقی بگیرند و در بازار اجاره نقش ایفا کنند.

به گزارش ایسنا در روزهای گذشته نشست ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهوری برگزار شد که ماحصل آن موضوعاتی همچون بسته حمایتی برای مستاجران، پرداخت ودیعه به خانوارهای اجاره نشین کم‌درآمد، سرعت دهی به پروژه اقدام ملی مسکن، الزامی شدن دریافت کد رهگیری، تسهیل صدور پروانه‌های ساختمانی و سیاست‌های مالیاتی از جمله در بخش خانه‌های خالی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب اجاره رو کم کنید چه کاریه

    • شاپور خان از کرج

      از این حرفها زیاد شنیدیم دستتون درد نکنه

    • شاپور خان از کرج

      حرف خودرو دیگه تموم شد

    • بدون نام

      ما که ۵۰ سال مستاجریم . دولت از کجا‌میدونه منه بدبخت مستاجرم . این کمک به کسانی میکنه که هم خونه دارن هم ثروت چرا در خونه ها امار نمیگیره که مشخص بشه چه کسانی مستاجرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تصور میکنید دولت آمار اجاره نشین ها رو نداره؟! مگر موقع سرشماری، در مورد مالک یا مستاجر بودن، سوال نکردند؟! اگر اراده ای باشه، الگوهای آزمون پس داده در دنیا کم نیست... منتهی کو آن اراده؟!! اینها فقط شوآف و تبلیغاته... باز یه برنامه میذارن تا چند تا سلطان دیگه صاحب تخت و تاج بشن...!!

      • ح

        شما اگر پنجاه ساله مستاجری مشکل خودته پنجا سال پیش با پنج میلیون تومان پول یا شاید کمتر می شد در تهران وهمه شهرها بهترین خانه خرید حتی تا پارسال با دویست پنجاه میلیون تومان می شد یک آ پارتمان خرید

    • بدون نام

      خدا کنه واقعا مستا جرا گناه دارن

    • بدون نام

      نزر ایا شما نمیتوانین هر منتقه قیمت کزاری کنید وشهردار ان منتقه جواب کوی شما باشد ویا کل منتقه های که هست قیمت کزاری کنید

    • بدون نام

      قیمت مسکن دیگر پاین نمیاید کدام قیمت پاین امده که این پاین بیاید

    • علی اصغر حکمت

      باید نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فکری اساسی نمایند و قانونی درست و حسابی و قابل اجرا در جهت ساخت مسکن استیجاری به شرط تمللیک با همکاری بخش خصوصی مصوب وباجدیت پیگیر انجام آن باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با جدیت پیگیر شوند...خخخخخ

    • رضا

      بجای وام خرید مسکن کار به وام ودیعه مسکن رسیده، اینهمه تحقیر و سکوت مردم در قبال بیت المال خواران عجیبه

    • محمود

      رضایت از مسولان ایرانی چگونه است؟! خبر دارید ؟! "خسرالدنیا و الاخره" ،وای بحالتان وای به حکومتتان ،وای به ننگی بار آوردید ،وای به خشمی که داننگیرتان شده است ،وای به لعن و نفرینی وه تا ابد هم نشینتان است ۔تف تف تف

    • بدون نام

      این پول به دست کیی که نیازداره نمیرسه چندتاقانون میزارن که مستاجرانتونن بردارن

    • عباس عباسی

      باز هم این روش بزرگترین اشتباه.چونکه صاحب خانه ها از این موضوع سوءاستفاده خواهند کرد.بهترین کار از کل اونهای که خانه دارند ویا زمین آنار کلی گرفته بشود بصورت اجبار کد رهگیری به همراه کد ملی.وشناسایی بشوند چه کسانی وچندتا خونه دارند .بعد آمار افرادمتاهل فقط . فاقد خانه بصورت کد رهگیری به همراه کد ملی اینطور بهتر شناسایی میشود کی خانه وزمین داره وکی مستاجره.این کار بصورت اجباری.واگر شخصی .که خانه ویازمین داشته باشه و مشخصات علکی بده با جدیت بهاش برخورد بشه.

    • مجید رنجبرزاده از کرمان

      دولت عزیز انهایی مستاجرن ولی قولنامه ندارن کد رهگیری بگیرن تکلیف چی .

    • بدون نام

      دولت عزیز اگر امار گیری در سطح شهر داشته باشید بهتر میفهمید که کی مستاجر است. دگه نیازی به کد رهگیری ندارید ..

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه کمک پیشکش شما هنوز کلنگ بعضی از پروژه های مسکن مهر هشت سال پیش پردیس را نزده اید وصاحبان انها روی خاک انتخاب واحد کرده اند در صورتیکه پرداختی انها هفت سال پیش کامل بوده است حالا کمک به مستاجرها را مطرح کردید خدایی هم هست اخرتی هم هست اقای رییس جمهور دلسوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج