۱۰۰۹۵۶۹
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

۶ تصمیم مهم ستاد تنظیم بازار برای عرضه تایر

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر مکلف به ثبت اطلاعات تولید، واردات و فروش انواع لاستیک شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا: ستاد تنظیم بازار به منظور مقابله با عرضه خارج از شبکه لاستیک سبک و سنگین و برخورد با متخلفان فروش این کالا در سطح بازار، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد که به شرح زیر است:

۱- تمام کارخانجات تولیدی و واردکنندگان تایر علی الخصوص نمایندگان توزیع و خرده‌فروشی‌ها مکلف شده‌اند تا نسبت به ثبت اطلاعات تولید، واردات و فروش انواع لاستیک سبک و سنگین با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت داخلی به تفکیک خودرو و خریدار اقدام کنند.

۲- عدم ثبت اطلاعات تولید، واردات و فروش انواع لاستیک سبک و سنگین به معنای عرضه خارج از شبکه بوده و حوزه‎های نظارتی مکلف هستند تا نسبت به اعمال قانون ظرف ۱۵ روز اقدام کنند.

۳- واحد‌های تولیدی و واردکنندگان مکلف هستند از تحویل و فروش لاستیک به نمایندگان و واحد‌های متخلف که اقدام به ثبت اطلاعات ننموده‌اند، خودداری کنند.

۴- ثبت سفارش واردات مواد اولیه تولید لاستیک و لاستیک وارداتی، منوط به ثبت اطلاعات تولید و عرضه انواع لاستیک سبک و سنگین در سامانه جامع تجارت خواهد بود.

۵- موجودی لاستیک سنگین وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومان و لاستیک تولید داخلی با مواد اولیه وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی، همچنان بر اساس روال موجود، صرفا بر اساس حواله صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قالب سامانه جامع تجارت عرضه و توزیع خواهد شد.

۶- اجازه تعدیل نرخ لاستیک منوط به ثبت کل مقادیر تولید، توزیع و فروش واحد‌های تولیدی، واردکنندگان و نمایندگان و واحد‌های صنفی خرده‌فروشی تحت پوشش ایشان در سامانه جامع تجارت و سامانه انبار‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخ واقعا چه ملت بدبختی هستیم

    • صادقی

      به فرض این یک درد هم درمان شد، با دردهای دیگه ای که از شمار هم بیرون است چیکار میکنید؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج