۱۰۰۹۹۰۶
۷۸۶۳۹۵
۷۸۶۳۹۵
پ

محتوای حمایت شده

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برترین‌ها:اگر برای شما نیز سوال است که مزوژل چیست و دقیقا چه کاربردی داد،باید گفت مزوژل یکی از بهترین و موثرترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی فرآیند مزوتراپی مورد استفاده پزشکان زیبایی قرار می‌گیرد. اسید هیالورونیک از مهم‌ترین عناصر فرآیند پیچیده مزوتراپی است. اسید هیالورونیک نوعی قند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و آب را در خود حفظ کرده و به آبرسانی بیشتر پوست و فیلر صورت کمک می‌کند.

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

۰۹۲۰۳۲۳۲۳۰۸

مزوژل چیست؟

مواد تشکیل دهنده مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به صاف و خوش رنگتر شدن و روشن تر شدن و افزایش قوام و سفت شدن  پوستتان کمک می‌کنند، همینطور برای کاهش منافذ باز پوستی و اسکار، آکنه و لک در نواحی صورت، گردن، دکلته و دست‌ها بسیار موثر و پرکاربرد  هستند.

مهم نیست که در چه وضعیت پوستی سالم یا بیمار ، و سن، جنس هستید. با استفاده از مزوژل‌ها می‌توانید به پوستتان و پوست صورت خود کمک  کنید که به مقدار قابل توجهی سرحالتر و تازه‌تر و شاداب تر به نظر برسد.

کاربرد‌های مزوژل

از مهم‌ترین کاربرد‌های مزوژل، پُر کردن چین‌ها و چاله‌های عمیق پوست بدن و صورت و به خصوص در نواحی اطراف چشم است. مثلا با استفاده از روش پیشرفته و جدید مزوژل به راحتی می‌توان خطوط خنده و یا خطوط عمیق پوست در ناحیه‌ی اخم و و ابرو و اطراف چشم را به راحتی درمان کرد. برخی افراد ممکن است دارای گونه‌های نامتقارن یا بدفرم باشند که باعث ایجاد چهر‌ه‌ای خسته و بیحال و بیمار خواهد شد. با استفاده از مزوژل می‌توان گونه‌های مناسب و خوش فرم و متقارن برای  این اشخاص ایجاد کرد و در مواردی که افتادگی و شل شدگی گونه‌ها وجود دارد می‌توان با انجام چند مرحله مزوتراپی، گونه‌ها را لیفت کرد و پوست صورت را کشید و جوانسازی کرد. در افرادی که صورت لاغری دارند نیز مزوژل می‌تواند با حجم دهی به گونه‌ها، مشکل را برطرف نماید و چهره زیباتری به افراد دهد و اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد .

کاربرد‌های مزوژل روی صورت

  • رفع چین و چروک و افتادگی و شل شدگی و خطوط ریز در زیر صورت و چین و چروک اطراف چشم‌ها
  • رفع چین و چروک صورت به خصوص افتادگی در گونه‌ها و اطراف دهان و خط دور لب 
  • رفع خستگی و بی‌روحی پوست صورت با ایجاد پوستی شاداب تر و جوان تر و بدون چروک
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • افزایش کیفیت کلی بافت پوست صورت و اطراف چشم
  • افزایش روشنی و درخشندگی پوست با ایجاد سلول های جدید در بافت پوست
مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

@kayak_beauty_clinic

 

کاربرد‌های مزوژل روی بدن

  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و خطوط ریز و شل شده روی گردن
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و سفت شدن آن در پشت دست‌ها
  • از بین بردن برجستگی رگ‌های دست و گودی‌های ایجاد شده در پشت دست
  • رفع مشکلات مرتبط با رنگ پوست که روی قفسه سینه بسیار به چشم می‌خورد
  • رفع ترک پوست در نواحی مختلف بدن
  • درمان چاقی موضعی در افراد
  • از بین بردن لکه‌های تیره‌ی پوست و افزایش اعتماد به نفس
  • پیشگیری از ریزش مو در افرادی که دچارریزش مو هستند
  • درمان جای جوش و و لک

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

نحوه تزریق مزوژل

توصیه می شود که مزوژل‌ها را به منظور جوانسازی و شادابی پوست خود ۲ تا ۳ بار به فاصله ۲ تا ۴ هفته یک بار با توجه به شرایط پوستی خود در نواحی مختلف بدن و صورت و تشخیص پزشک متخصص خود تزریق کنید و بعد هر ۴ الی ۶ ماه یک بار برای تثبیت اثرات مزوژل باید این مراحل آن تکرار شود. برای این کار به صورت تزریق‌های نقطه‌ای ریزی زیر پوستتان توسط پزشک متخصص دارای مرکز درمانی معتبر و دارای مجوز انجام می شود.

نکات مراقبتی قبل از تزریق مزوژل

حداقل ۷۲ ساعت قبل از تزریق مزوژل حتما الکل مصرف نکنید، زیرا الکل خون را رقیق کرده و احتمال کبودی را بیشتر می‌کند. دو هفته قبل از تزریق مزوژل از مصرف دارو‌های ضد التهاب و رقیق کننده‌ی خون  (آسپیرین، قرص‌های ضد انعقاد، دمنوش زنجبیل، گل گاو زبان، چای سبز، دارو‌های حاوی ویتامین E و امگا ۳) اجتناب کنید تا فرآیند تزریق ژل به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت نتیجه انجام شود.

نکات مراقبتی بعد از تزریق مزوژل

از حرکت دادن یا ماساژ دادن منطقه درمان شده با مزوژل حتما خودداری کنید، تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق مزوژل ورزش نکنید هیچ ورزشی، به مدت ۷۲ ساعت بعد از تزریق مزوژل زیر نور زیاد و مستقیم آفتاب یا در گرمای زیاد و هوای سرد بیرون از فضای بسته قرار نگیرید، برای جلوگیری از تورم ناحیه تزریق مزوژل، کمتر در غذاهای خود و رژیم غذایی تان نمک مصرف کنید، اگر در ناحیه تزریق مزوژل تورم دارید می‌توانید هر یک ساعت، ۱۵ دقیقه کمپرس سرد روی ناحیه قرار بدهید، تا ۱۲ساعت آرایش نکنید هیچ آرایش صورتی نباید با پوستتان تماس حاصل کند تا در نتیجه کار زیبایی شما تاثیر معکوس بگذارد، برای تسکین درد از استامینوفن استفاده کنید، اگر تورم در ناحیه صورت خود پس از تزریق مزوژل دارید  هنگام خواب صورت‌تان رو به بالا باشد تا هیچ فشاری به پوست صورت وارد نشود و دقت کنید با بالش هیچ برخورد و تماسی نداشته باشد..

مزایای تزریق مزوژل در زیر چشم

  • هیدراته کردن منطقه حساس اطراف چشم و پوست چروک روی پلک
  • کاهش تیرگی دور چشم
  • رفع خطوط ریز خطوط لبخند و چین و چروک‌های اطراف چشم
  • تغذیه و آبرسانی پوست
  • از بین بردن تورم و پف زیر چشم
  • احیاء و سفت شدن پوست
  • جوانسازی با مزوژل برای اکثر بیماران با نوع پوست متفاوت و انواع پوست مناسب است
  • روشن‌تر و درخشان‌تر شدن پوست صورت و رفع  لکه‌های پوستی

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

بهترین زمان برای تزریق مزوژل زیر چشم

یکی از پرسش‌ها پیرامون مزوژل که زیاد مطرح می‌شود این است که بهترین زمان برای انجام روش جوانسازی با تزریق مزوژل چه زمانی است. بیشتر متخصصین عقیده دارند مزوژل را نباید زیر ۱۸ سالگی انجام داد. پزشکان بر این باورند که بهترین زمان برای تزریق مروژل زیر چشم، به طور موثر  در بین سنین بیست تا سی سالگی است.

تفاوت مزوژل با مزوتراپی چیست؟

تفاوت مزوژل با مزوتراپی به غلظت بالای هیالورونیک اسید مربوط می‌شود که در مزوژل، ۱۵ درصد است. میزان غلظت هیالورونیک اسید در مزوتراپی، ۱ تا ۳ درصد است. غلظت بالای هیالورونیک اسید در مزوژل باعث ماندگاری و دوام بیشتر آب در فضای میان بافتی سلول‌ها شده و پوست پس از تزریق مزوژل، شفاف و جوان‌تر خواهد شد.

اکثر پزشکان عقیده دارند مزوژل نوعی مزوتراپی است که باعث کلاژن سازی در پوست می‌شود. با این تفاوت که مزوژل خاصیت پرکنندگی فوق العاده‌ای  دارد.

تفاوت ژل‌ها با مزوژل‌ها در چیست؟

در ساخت مزوژل‌ها از ترکیب خاصی از مزوژل‌ها استفاده میشود که برخلاف ژل‌ها حجمی را به صورت اضافه نمی‌کنند. مزوژل‌ها بیشتر نقش آب رسانی به پوست را ایفا می‌کنند و بدون بدون اینکه افزایش حجمی در پوست ایجاد کنند محرک ساخت کلاژن و الاستین در دراز مدت هستند و بعد از چندماه شما احساس سفتی و قوام و حالت بهتری در پوستتان می‌کنید، به اصطلاح گویا زیر پوستتان آب جمع شده است. در کل مزوژل‌ها پوست جوان تر و شفاف تری را بدون هیچ لک به ما هدیه می‌دهند.

مزوژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلا مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس و ... هستند، کاندید مناسبی برای روش مزوژل نیستند. ضمنا زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که دارو‌های خاصی مصرف می‌کنند، نباید مزوژل انجام دهند. اشخاصی که پوست شُل و وارفته و نرم دارند بهتر است مزوژل انجام ندهند. این افراد می‌توانند از روش‌های دیگری غیر از مزوژل، مانند تزریق ژل و لیفتینگ جهت نتیجه گیری بهتر استفاده کنند.

عوارض جانبی مزوژل

مزوژل یک شیوه‌ی قابل تحمل برای بیمار است و سوزن‌هایی که در مزوژل به کار می‌ٰوند قُطر بسیار کمی دارند و خیلی در پوست فرو نمی‌روند. ضمنا نسبت به تزریق‌های دیگر درد کمتری دارند. گاهی از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود.

به طور کلی مزوژل درمانی کم ریسک است و غیر از تورم و کبودی و قرمزی اولیه بعد از تزریق، به ندرت ممکن است عارضه‌ی دیگری رخ بدهد. برخی از عوارض جانبی نادر تزریق مزوژل شامل عفونت، نکروز بافت و به جا ماندن اسکار روی پوست می‌شود.

 

نتیجه‌ی تزریق مزوژل چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتیجه‌ی حاصل از تزریق مزوژل معمولا فورا دیده می‌شود، ولی نتیجه‌ی کامل پس از ۴۸ ساعت دیده خواهد شد. نتیجه‌ی تزریق مزوژل عموما بین ۶ تا ۹ ماه باقی می‌ماند و سپس تدریجا از بین می‌رود. برای اینکه این نتایج مزوژل برای مدت زمان طولانی‌تری باقی بمانند و پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، درمان با مزوژل باید تکرار شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته می‌شود.

 

مدت ماندگاری مزوژل صورت چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری مزوژل بسته به نوع بافت پوست و رعایت نکات پزشک متخصص، معمولاً بین 6 تا 9 ماه باقی می ماند و سپس به تدریج اثر خود را از دست می دهد. از عوامل تأثیر گذار در ماندگاری مزوژل تجدید جلسات درمانی است. به این صورت که یک برنامه مزوژل شامل سه جلسه درمانی با فواصل 2 تا 4 هفته ‌ای می باشد.

کدام برند مزوژل بهتر است؟

مزوژل دارای برند های مختلفی ماننذ سیتوکر  و رویتاکر است. در میان انواع محصولات برند جالپرو، بهترین مزوژل هستند که تراکم آمینو اسید ها در این محصولات به گونه ای است که باعث جوان سازی و زیبایی قابل توجه پوست می شوند.

بنابراین استفاده از این دو محصول و درمان تزریقی توسط آنها را می توان یک محصول ضد پیری بسیار عالی و تاثیرگذار در نظر گرفت. در صورتی که از این برند مزوژل استفاده شود، اثرات مربوط به پیری و چین و چروک پوست در چهره فرد کاهش پیدا می کند و سستی های موجود در پوست احیا می شوند.

مزایای مزوژل جالپرو: جالپرو یا همان JALUPRO که می توان آن را به عنوان بهترین برند مزوژل در نظر گرفت، دارای مزیت های دیگری نیز می باشد که بدین شرح هستند:

  • دارا بودن تاثیرات خوب و بلند مدت
  • کافی بودن یک تزریق برای مدت زمان شش ماه
  • عدم نیاز به ویزیت هفتگی و مشاوره با پزشک
  • قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

کلینیک زیبایی کایاک

کلینیک زیبایی کایاک در محدوده پاسداران تهران با دارا بودن کادری مجرب و حرفه‌ای از متخصصین در زمینه خدمات لیزر، مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کاموفلاژ، کربکسی تراپی، پاکسازی صورت، پاکسازی بدن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، هایفوتراپی با انواع ویزیت‌های درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمت رسانی می‌باشد و توانسته با بهره گیری از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در کنار تجربه پزشکان و متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برای مشاوره کلیک کنید.

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

@kayak_beauty_clinic

مزوژل چیست؟ | کاربردهای مزوژل برای جوانسازی صورت و بدن

تهران، پاسداران، نگارستان ششم، پلاک ۵۵، واحد ۳

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج