۱۰۰۹۹۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انصاری: برای پرسپولیس حریف از پیش‌باخته نیستیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: ما ۹ بازی ۹ فینال داریم و برابر پرسپولیس از پیش باخته نیستیم.

خبرگزاری فارس: جابر انصاری در خصوص دیدار فردای دو تیم پیکان و پرسپولیس اظهار داشت: امیدواردم بازی خوبی شود و بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم. ما ۹ بازی ۹ فینال داریم که برای همه این دیدارها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیکان را در لیگ حفظ کنیم. برابر پرسپولیس بازی سختی داریم و برای کسب ۳ امتیاز پا به میدان می‌گذاریم . برای این تیم حریف از پیش باخته نیستیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در رابطه با عدم حضور تماشاگر در بازی با پرسپولیس گفت: من در تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌ام و حضور و یا عدم حضور تماشاگر نمی‌تواند روی عملکرد من تاثیر بگذارد. اما شاید روی علمکرد تیم حریف تاثیر منفی بگذارد. تماشاگر روح و جذابیت فوتبال است.

وی در مورد مصدوم‌های پیکان عنوان کرد: در خصوص مصدومان باید کادر فنی صحبت کند. تیمی مثل ما که بضاعت کمتری در جذب بازیکن دارد خیلی ضرر می‌کند. باشگاه‌های ثروتمند که می توانند ۲-۳ جین بازیکن را جذب کنند با مصدوم شدن یک بازیکن زیاد ضرر نمی‌کنند و این قانون ۵ تعویض خیلی به آنها کمک می‌کند.

انصاری خاطرنشان کرد: خیلی از تیم‌‌ها هستند که نمی‌تواند ۲۲ بازیکن هم تراز داشته باشته و با مصدومیت یک بازیکن کلیدی در آن پست به مشکل می‌خوردند. بازیکنان ما خیلی مستعد هستند و همه برای این بازی باقی‌مانده تمام توانشان را می‌گذارند.

مهاجم پیکان در رابطه با بازی‌های دوستانه و عملکرد این تیم تصریح کرد: ما چند بازی دوستانه انجام دادیم و کادر فنی برای شناخت بیشتر از بازیکنان و زوج سازی‌ها این دیدار ها برگزار کردند. در خط دفاعی و حمله بازنگری‌هایی انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج