۱۰۱۰۱۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیرانوند در آنتورپ رقیب پیدا کرد!

انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ هنوز نهایی نشده و مشخص نیست چه زمانی این گلر ملی‌پوش می‌تواند برای تست پزشکی و امضای قرارداد راهی این کشور شود.

فرهیختگان: انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ هنوز نهایی نشده و مشخص نیست چه زمانی این گلر ملی‌پوش می‌تواند برای تست پزشکی و امضای قرارداد راهی این کشور شود. بیرانوند حتی یک بار تا فرودگاه امام خمینی هم رفت اما درنهایت نتوانست مجوز پرواز به سمت بلژیک را به‌دست آورد چراکه فعلا تنها شهروندان و کسانی که اقامت اروپا را دارند می‌توانند راهی این قاره شوند.

رسانه‌های بلژیکی حتی از احتمال منتفی شدن این انتقال صحبت می‌کنند. سایت «فوتبال بلژیک» دیروز نوشت: «آنتورپ به سرعت در حال تقویت تیم خود در تابستان است و فعلا سه بازیکن جدید به‌خدمت گرفته است. در این میان شرایط علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی مدنظر آنها هنوز مشخص نیست. او گزینه اصلی آنتورپ است اما شاید گلری دیگر برای رقابت با «بوتز» تازه وارد توسط این باشگاه خریداری شود.

بیرانوند به دلیل مشکلات ویزا هنوز نتوانسته از کشورش خارج شود و مشخص نیست این مشکل چه زمانی برطرف خواهد شد. به نوشته رسانه‌های مجارستانی، این باشگاه بلژیکی با دنیس دیبوژ هم وارد مذاکره شده است و ممکن است مجبور شود به جای بیرانوند، دروازه‌بان کنونی تیم فرنس‌واروش را به‌خدمت بگیرد. این‌طور که مشخص است آنتورپ به‌عنوان پلن B این گلر مجار را زیرنظر دارد تا در صورتی که توافق با بیرانوند به مشکل خورد به سراغ او برود.»

در سال‌های اخیر نیز اخبار زیادی درباره بدهی سنگین فدراسیون فوتبال به اداره مالیات بابت مسائل مختلف ازجمله پرنکردن اظهارنامه مالیاتی منتشر و ارقام متفاوتی نیز عنوان شده، با این‌حال پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال به لطف عملکرد درخشان مدیرانش در سال‌های اخیر، اکنون رقمی بیش از ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد که باید آن را به سایر بدهی‌های فدراسیون اضافه کرد. مدیران فعلی فدراسیون نیز هربار در توجیه این مساله از طلب قابل‌توجه در فیفا سخن می‌گویند که قرار است وصول و بدهی‌ها پرداخت شود و این درحالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد فدراسیون طلبی هم از فیفا ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج