۱۰۱۰۲۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

میلان - رم‌‌‌؛ اروپا، هدف ماست

میلان و رم می‌خواهند ناکامی‌های‌شان را با رسیدن به رقابت‌های اروپایی فصل بعد جبران کنند.

خبرورزشی: ساعت ۱۹:۴۵ در سن‌سیرو دیداری آغاز خواهد شد که برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی در فصل آینده تعیین‌کننده خواهد بود. میلان و رم، رقبایی هستند که هر دو نتایج‌شان از سطحی که دارند پایین‌تر بوده و در خور نام‌شان نیست. در هر صورت هم روسونری و هم جالوروسی دوست دارند دست‌کم در لیگ اروپای فصل آینده حاضر باشند.

میلان‌‌‌؛ پایان یک دوره دیگر

آزمون و خطاهای میلانی‌ها ادامه دارد. مربی‌های مختلفی در یک دهه اخیر آمده‌اند و خیلی از آنها آرزوهای نشستن روی نیمکت میلان را محقق شده دیدند، بدون اینکه برای حفظ آن تلاشی کنند. یکی از یکی ناموفق‌تر بودند و چیزی برای عرضه کردن در سن‌سیرو نداشتند اما انتخاب آخر عجیب‌تر از قبلی‌ها بود. استفانو پیولی که سابقه مربیگری در اینتر را هم داشته، به غیر از موفقیتی کوتاه در لاتزیو، هیچ‌گاه مربی بزرگی در فوتبال ایتالیا به‌شمار نمی‌رفته. حالا میلان روزهای سختی در پیش دارد و هنوز هم پرنوسان نتیجه می‌گیرد. در کوپا ایتالیا فینالیست نشدند اما هفته قبل مقابل لچه نمایش خوبی داشتند. کمی هواداران‌شان را در بازگشت امیدوار کرده‌اند. در ماه جولای با فاصله ۳ روز نبردهای حساسی با لاتزیو و یوونتوس هم خواهند داشت. بازی امشب با رم ۶ امتیازی است. میلان تنها با تفاضل گل کمتر در رده هشتم است و می‌تواند به رده‌هایی برسد که جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند.

رم‌‌‌؛ انتظار از فونسکا

پائولو فونسکا با سابقه خوب در اوکراین به رم آمد اما اوکراین و شاختار کجا و رم کجا. کار در رم چندان آسان نیست. بیش از یک دهه است که جالوروسی هیچ جامی کسب نکرده و در کمتر برهه‌ای بوده که قدرت‌شان را نشان دهند. رمی‌ها قبل از تعلیق شرایط خوبی داشتند و ۲ برد ۴ گله کسب کردند. در بازگشت هم سمپدوریا را شکست دادند. این نتایج بعد از ۳ شکست متوالی قبلی در ماه فوریه اتفاق خوبی به‌شمار می‌رود. اگر جالوروسی بتواند سطح فعلی‌اش را حفظ کند حتی شاید گرفتن جای آتالانتا و رسیدن به لیگ قهرمانان هم دور از دسترس نباشد. رمی‌ها هم در ماه جولای به مصاف ناپولی و پارما خواهند رفت، تیم‌های که مترصد فرصتی برای پایین کشیدن‌شان هستند. هنوز جدال با اینتر و یوونتوس هم باقی مانده. فونسکا و شاگردانش باید بدانند که انتظار از آنها بیش از حضور در رده پنجم و رسیدن به لیگ اروپاست.

آمار بازی

۶) در ۶ بازی اخیر بین میلان و رم، روسونری ۲ بازی را برده و جالوروسی در ۳ دیدار برنده بوده. یک بازی هم مساوی شده است.
۴) میلان وضعیت خوبی در دیدارهای خانگی نداشته. ۴ مرتبه شکست خورده‌اند و تنها ۴ بازی را برده‌اند. در حالی که بردهای خارج‌ازخانه‌شان عدد ۷ را نشان می‌دهد.
۳) تفاضل گل میلان نشان می‌دهد وضعیت این تیم در خط حمله خوب نیست. تفاضل میلان منفی ۳ است.
۳۲) میلان تنها ۳۲ گل در ۲۷ هفته زده و حتی لچه رده هجدهمی با ۳۵ گل زده در خط حمله وضعیت بهتری داشته.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج