جاباما
۱۰۱۰۵۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لباس‌های رنگارنگ رونالدو سوژه شد

کریستیانو رونالدو لباسی را انتخاب کرده و پوشیده که به‌رغم هزینه گزاف بابتش در فضای مجازی سوژه شده است!

خبرورزشی: برای یک فوتبالیست خیلی مهم است که بیرون از مستطیل سبز با چه ظاهری دیده شود. اینکه با بهترین لباس، خاص‌ترین عطر، به‌روز‌ترین کفش و لاکچری‌ترین ساعت و زیورآلاتی همچون دستبند و گردنبند و یا عینک آفتابی در انظار عمومی حضور پیدا کنی نیازمند هزینه کردن میلیونی است. وقتی هم که بخواهی مطابق مد‌ روز تیپ بزنی باید دائم دست به جیب شوی و برندهای مختلف را زیر و رو کنی. کاری که شاید یک فوتبالیست معمولی نتواند انجام دهد و یا هزینه‌های آن را باتوجه به دستمزدی که می‌گیرد منطقی و به‌صرفه نداند اما وقتی پای سوپراستاری همچون کریس رونالدو به میان می‌‌آید داستان تا حد زیادی فرق می‌کند. کریس برای اینکه خوش‌استایل‌تر دیده شود همیشه هزینه زیادی را صرف خرید لباس می‌کند. او این‌بار در جدیدترین اقدام خود لباسی را انتخاب کرده و پوشیده که به‌رغم هزینه گزاف بابتش در فضای مجازی سوژه شده است!

لباس‌های رنگارنگ رونالدو سوژه شد

پیراهن هاوایی و شلوارک رنگارنگ

با شروع فصل تابستان مجدداً بازار پیراهن هاوایی و شلوارک داغ شده است. لباسی که یکی، دو سالی می‌شود در تابستان‌ها مد شده و استقبال خوبی هم از آن به‌عمل آمده است. درست مثل کریس رونالدو که یکی از طرفداران این سبک لباس پوشیدن در ۳ ماه گرم سال است. او اخیراً لباسی به این شکل پوشیده و عکسش را در اینستاگرام منتشر کرده است. این عکس و تیپ اما آن‌طور که خودش دوست داشت بازخورد مثبتی برایش حاصل نکرده است.

لویی ویتون ۳۰ میلیون تومانی

کریس این تی‌شرت و شلوارک را از برند لویی ویتون خریداری کرده است. برند معروف لویی ویتون که به تولید لباس‌های گرانقیمت مشهور است. کریس از لویی ویتون یک ست پیراهن هاوایی و شلوارک را خریداری کرد. تا اینجا همه‌چیز عادی است اما مشکل از رنگ لباس او می‌باشد. ست لویی ویتون کریس رنگارنگ و منقش به لوگوهای لویی ویتون است که همین طراحی پر رنگ و لعاب باعث خاص شدن این لباس شده است. کریس‌ مجموعاً ۱۲۵۰ پوند برای این ست هزینه کرده که چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. شلوارک آن ۵۹۵ پوند و پیراهن هاوایی ۶۵۵ پوند برای او آب خورده است. این قیمتی است که در اینترنت برای این لباس درج شده و امکان بالاتر بودن آن در فروشگاه نیز وجود دارد.

لباس‌های رنگارنگ رونالدو سوژه شد

لباس‌های رنگارنگ رونالدو سوژه شد

کنایه هم‌تیمی‌های کریس به لباسش

کریس ۳۵ ساله عکسی از این تیپش را به اشتراک گذاشته و در توصیفش نوشته است: «شروع آخر هفته با یک حس خوب و یک استایل خوب.» این عکس اما با کامنت‌های توأم با طنز هم‌تیمی‌های قدیم و جدید کریس روبه‌رو شد. مارکیزیو با انتشار ایموجی‌های خنده نسبت به لباس رنگارنگ کریس واکنش نشان داد. لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس ایموجی اظهار تأسف را منتشر کرد و نوشت: «باورنکردنی است!» مهدی بن عطیه مراکشی بازیکن سابق یوونتوس که اکنون در الدحیل قطر توپ می‌زند کامنت جالبی همراه با خنده‌های فراوان برای رونالدو گذاشت: «بی‌خیال برادر... استایل خوب... نمی‌فهمم.» به‌جز بازیکنان، کاربران فضای مجازی هم به لباس کریس رونالدو واکنش نشان دادند و آن را سوژه طنز پست‌های خود کردند.

لباس‌های رنگارنگ رونالدو سوژه شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج