۱۰۱۰۷۳۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دیاباته: من کار غیرقانونی نکردم

پرواز شیخ دیاباته به فرانسه برای اینکه هنگام به دنیا آمدن فرزندش آنجا باشد، سر و صدا راه انداخت و بحث‌هایی را نیز داخل خود تیم استقلال ایجاد کرد.

خبرورزشی: بعضی از بازیکنان معتقدند در چنین شرایط حساسی بهتر بود شیخ دیاباته در تهران می‌ماند و با انجام بدنسازی مضاعف خودش را به دیدار‌های باقی‌مانده می‌رساند. از طرف دیگر، آن‌ها تأکید داشتند اگر بابت قرنطینه یا کرونا برای شیخ مشکل ایجاد شود، دود حاصل از آن به چشم کل مجموعه خواهد رفت. البته در این رابطه حرف‌های خود دیاباته هم جذاب بود و در عین حال نشان‌دهنده حرفه‌ای‌گری اوست.

مربیان استقلال تأکید دارند اگر به این بازیکن اجازه سفر نمی‌دادند، به لحاظ روانی کاملاً به‌هم می‌ریخت و فوتبالیستی که تمرکز روحی نداشته باشد، قطعاً از نظر جسمانی هم کارایی لازم را در تمرینات و مسابقات نخواهد داشت. این ادعا در نوع خودش می‌تواند درست باشد ولی حرف دیاباته نشان می‌دهد علاوه بر مسائل روانی و انسانی، استقلال به لحاظ وضعیت قانونی نیز برای نگه داشتن مهاجم خارجی خودش معذور بوده است.

براساس خبر‌های رسیده، شیخ دیاباته قبل از مسافرت به چند نفر از مسئولان، مربیان و دوستان نزدیکش در استقلال گفته کارش به هیچ عنوان غیرقانونی نبوده و مسافرتش به فرانسه کاملاً در راستای قراردادی بود که با استقلالی‌ها منعقد کرده است. شیخ مدعی شده بندی را در قراردادش آورده که در صورت بارداری همسرش، باشگاه باید به او اجازه بدهد موقع زایمان، کنارش باشد و استقلال نیز شرط مذکور را پذیرفته است بنابراین (البته براساس ادعای مهاجم استقلال) او کار غیرقانونی انجام نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیگ بی درو پیکر ایران...هر کی هر وقت دلش خواست میاد،هروقت دلش خواست میره...با این طرز مدیریت مسئولین هیچ جایی نمیرسه این لیگ مزخرف...

    • بدون نام

      مثلاً اگه شیخ هم می بود چه کار ی انجام میداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج