۱۰۱۱۰۶۰
۲۶ نظر
۵۰۰۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال بزرگ است و مربی بزرگ می‌خواهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به توقف این تیم مقابل سایپا و تداوم روند ناکامی آبی‌پوشان، گفت: با احترام به فرهاد مجیدی می‌گویم استقلال تیم بزرگی است و به مربی بزرگی نیاز دارد.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به توقف این تیم مقابل سایپا و تداوم روند ناکامی آبی‌پوشان، گفت: با احترام به فرهاد مجیدی می‌گویم استقلال تیم بزرگی است و به مربی بزرگی نیاز دارد.

تیم فوتبال استقلال در ادامه نتایج نه چندان امیدوار کننده‌اش در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر مقابل سایپا در دیداری خانگی تن به تساوی داد تا انتقادات زیادی متوجه این تیم شود.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان که حدودا یک دهه پیراهن این تیم را بر تن داشت در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: بدنسازی تیم کامل نیست و البته این فقط به بدنساز تیم ما باز نمی‌گردد. این مشکلی است که همه تیم ها کم و بیش با آن مواجه هستند و استقلال هم مثل سایر تیمها با مشکل بدنسازی روبرو است.

وی اضافه کرد: وقتی فدراسیون اصرار به ادامه لیگ دارد و بعد از ۴ ماه تعطیلی فقط ۳ هفته برای آماده سازی زمان می‌دهد، نتیجه این می‌شود که اغلب تیم‌ها به مشکل برخورد می‌کنند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل سایپا گفت: بعد از گلی که زدیم تیم افت کرد و من برنامه‌ای برای حملات منظم و رسیدن به گلهای بیشتر و ایجاد حاشیه امن ندیدم. این در حالی بود که سایپا توان زیادی برای مقابل با استقلال نداشت. بعد از گل سایپا هم با این که در دقایق ابتدایی نیمه دوم استقلال سراپا حمله بود و سایپا کاملا دفاع می‌کرد، اما نه در حمله تیم ما نظم و برنامه دیده می‌شد و نه در سیستم دفاعی سایپا.

حبیبی گفت: در نیمه دوم یک بازی ضعیف از سوی دو تیم دیدم که بیشتر احساسات بر منطق فوتبال غلبه می‌کرد. شاید بتوان گفت بدترین نیمه‌ای که در این فصل دیدم، همین نیمه دوم بازی استقلال و سایپا بود که هیچ یک از دو تیم نتوانستند فوتبالی زیبا و منطقی ارائه دهند.

کارشناس فوتبال گفت: در اغلب دقایق بازی اصرار به نفوذ وریا از راست و ارسال‌های او داشتیم و وقتی سایپایی‌ها کانال چپ دفاعی خود را بستند، ندیدم برنامه‌ای جایگزین این تاکتیک قبلی شود. در بسیاری از دقایق بازی بچه‌های ما تا پشت محوطه جریمه می‌رفتند اما بعد از آن برنامه‌ای برای خاتمه دادن به حمله خود نداشتند و برای همین حملات بی نتیجه می ماند.

وی در خصوص مقایسه مجیدی و استراماچونی که اخیرا زیاد صورت می گیرد بیان داشت: استراماچونی مربی بزرگی بود که به جز مسائل فنی قابلیت مدیریت داشت و بازیکنان را به خوبی در زمین و خارج از زمین مدیریت می‌کرد. او با همین بازیکنان تیمی غیر قابل مهار ساخته بود. تیمی که بعید است مربی دیگری بتواند مشابه آن را بسازد. مجیدی را نمی‌توان و نباید با استراماچونی مقایسه کرد چون استرا بسیار باتجربه تر بود.

حبیبی در ادامه خاطرنشان ساخت: با احترام زیادی که برای فرهاد مجیدی قائل هستم و با یقین می‌گویم او آینده مربیگری ایران است، اما این را اذعان می دارم که حضور روی نیمکت استقلال برای مجیدی زود بود. از روز اول هم خیلی از کارشناسان تذکراتی را می دادند که این سرمایه استقلال نسوزد. با احترام به آقای مجیدی می گویم استقلال تیم بزرگی است و نیمکت آن هم مربیان بزرگ و با تجربه می‌خواهد. عمده مربیان ما باید برای نشستن روی این نیمکت از تجربه بیشتری بهره مند شوند.

پیشکسوت آبی‌ها تصریح کرد: قهرمانی لیگ برتر که کاملا از دست رفت و حالا دو جام دیگر که جام حذفی و لیگ آسیا باشد پیش روی ما می‌باشد. باید واقع بینانه گفت که با این روند نمی‌توان به دو جام دیگر هم امید چندانی داشت. ما دلسوز این تیم هستیم و بر خود واجب می‌دانیم تذکرات لازم را بدهیم. در مقام تصمیم گیری قرار نداریم اما می‌توانیم دلسوزانه انتقاد کنیم و مواردی که می‌تواند به آینده تیم کمک کند را گوشزد نماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاهمانطوریه

    • رضا پرستش

      تو هردو با درایت اقای مجید به موفقیت میرسیم،
      فقط صبر کنید با همین فرمون ادامه بدیم ۴ماه دیگه باید با گل ریحان تو دسته یک رقابت کنیم.
      فقط میخواد از اسم استقلال استفاده کنه اقا فرهاد
      اصلا در حد استقلال نیست،متاسفم برا هوادار ساده که تنها دلخوشیشون تواین مشکلات همین تیمه اما میشه نمک رو زخم

    • بدون نام

      بله مجیدی برای استقلال خیلی کوچک است درزمان بازی هم بازیکن خوبی نبود الان دیگه هیچی باعصبانیت بی مورد خود تیم را پاشید

    • احسان

      استقلال بلد نیست

    • بدون نام

      مشکل بدنسازی برا همه هست.بسه.اینقد بهونه نیارید

    • محمدرضا

      از روز اول همه طرفداران واقعی استقلال میدونستن مجید ی درحد استقلال نیست ولی این مجیدی پر ادعا ولکن نبود وبا لابی ورابطه سازی خودش وتیم نابود کرد

    • بی نام

      من حرف همه دوستان رو تایید میکنم.ولب تا بابا مسعود و حسن کلید ساز هست فرگوسن ومسی وغیره هم نمیتونند استقلال رو درست کنند

    • بدون نام

      درود به شرف و انسانیت شماسرمایه استقلال.من به عنوان یک استقلالی به شخصیت ونگاه کارشناسانه شما افتخار میکنم.بیانات جنابعالی کاملا درست است.

    • بدون نام

      فری رفوزه رو ردش کنید بره تا اوضاع بدتر ازاین نشده

      پاسخ ها

      • علی اکبرمحمدی

        اقای قلعه نوعی بزرگترین وبهترین مربی استقلال اماذه باش هواداران به شمانیازدارنددرمخمسه افتاده اس اس

    • بدون نام

      ژنرال آماده بازگشت باش .

      پاسخ ها

      • عرب جوادی

        به به

    • ...

      سلام لطفا..مجیدی سرماییه اینده استقلال هست ولی الان به درد استقلال نمیخورد..اگه قرار برمجیدی بود...شک نکنید منصوریان هزار برابر بهتر مجیدی بود مجیدی باید تجربه کسب کند بعد...مجیدی باید خودش تا نداختنش بیرون باکمال احترام بره...باید مربی بزرگی برای استقلال بیاد...واقعا مجیدی بمونه و به روند شکست ادامه بده...یعنی بی احترامی به شعوره میلیون ها هوادار...

    • مافیای لنگ

      گند زدید به استقلال چه ربطی به مربی داره؟ همه را محروم کردید و هشتاد درصد ترکیب تیم هم که مصدومه چه ربطی به مربی داره؟ استرا را هم که وزیر رد کرد

    • پرسولیس و سوراختور و شیشتقلال لنگی کیسه کش

      بنظرم شیشتقلال لنگی خیلی کوچیکه همون فرناز خوبه واسش خخخخ

    • بدون نام

      لطفا حساسی قضاوت نکنید مجیدی دستش خالیه نصف تیم محروم و مصدومن، باید بهش فرصت داد تروخدا مجیدی رو مثل منصوریان نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجیدی اصلا خوب نیست دیگه داره توهین می‌کنه به شعوره میلیون ها هوادار تا تقی به توقی میخوره میگن مجیدی بیاد سرمربی استقلال ،استرا ماچونی از اون بهتر بود

      • بدون نام

        خوب بایک تیم کامل هرکسی می تونه نتیجه ی خوب بگیره

      • بی نام

        همین تیم اگه دست مهدی تارتار باشه اونوقت معلوم میشه چه تیمی میشه.قهرمان لیگ وجزبهترینای لیگ قهرمانان.فرناز عددی نیس

      • اهوازیم

        چی میگی بدنسازی داشت تیم؟ تاکتیک داره؟ خودتو گول نزن فرهاد باهوشه وفوتبالو خوب میفهمه ولی تجربه میخواد، مدیریت میخواد. دستیار و کمک مربی وکادر خوب میخواد. فرهاد هنوز خام و کم تجربه اس، کاش خودش نمیومد وقبول نمی‌کرد.

      • بدون نام

        مجیدی با همین وضعیت تیم را تحویل و اداره میکنه. نمیتونه
        بره. چرا تیمی که از ۴ ماه استراحت میاد باید نصفش مصدوم باشه؟

    • بدون نام

      ژنرال بزرگه
      خودمون رو گول نزنیم عدم مدیریت همش باعثه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال به مربی با تجربه و با تعصب مثل امیر خان نیاز داره

    • بدون نام

      خارجی اسرا و داخلی مظلومی

    • آبی

      تازه اول لیگه اس اسی ها یکم صبر کنید با اینکه لیگمون کثیفه ولی بازم به یاری خدا استقلال با آقا فرهاد به روز های اوج خودش بر میگرده

    • محمدمهدی محمدی

      فرهادجان زرنگ باش منصوریان رادعوت کن اگه البته بیاددستیاراول دست دردست هم بدهیداستقلال رادرست کنیدمثل ارتش سرخ عزیز من دوست دارم آبی هم قوی بشه کل کل باشه شادابی باشه انشاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج