۱۰۱۱۱۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدارس فوتبال در زمان کرونا مجوز فعالیت دارند؟

مسوول کمیته توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت مدارس فوتبال در سراسر کشور صادر نشده است.

ورزش سه: مسوول کمیته توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت مدارس فوتبال در سراسر کشور صادر نشده است.

نیما نکیسا در گفت و گویی در ارتباط با فعالیت مدارس فوتبال در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: دیروز در جلسه با حضور دبیرکل فدراسیون به صورت ویدیو کنفرانس با روسای کمیته جوانان استان‌ها اعلام کردیم که هیچ مجوز رسمی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال برای فعالیت مدارس فوتبال در سراسر کشور صادر نشده است. اگر مدرسه فوتبالی بدون مجوز اقدام به بازگشایی مجدد کرده است این کار غیرقانونی است و اگر احیانا مشکلی پیش آید فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان پاسخگو نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: در مدت ۶ ماه هیچ فعالیت ورزشی صورت نگرفته و از کمیته‌های انضباطی، حراست و اخلاق و تمام نفراتی که متولی حفظ جان و سلامت خانواده هستند، می‌خواهم که در صورت مشاهده این موضوع، با متخلفان برخورد جدی کنند. از ارگان‌هایی که دارای مراکز ورزشی و زمین فوتبال هستند خواهش می‌کنم به این مدارس اجازه فعالیت ندهند چون فوتبال‌آموزان در سنین کم هستند و درگیرشدن با این ویروس برای بچه‌ها مشکل‌ساز خواهد بود.

نکیسا در خصوص نشست خود با مسوولین سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: درخواستمان این بود که اماکن ورزشی تحت نظر این سازمان به هیچ عنوان امکان و اجازه فعالیت به مدارس فوتبال را ندهند. همچنین از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستم به استان‌ها و وزارت ورزش به عنوان متولی اعلام کند که عواقب و شرایط فعالیت مدارس به چه صورت خواهد بود. مسئله خطرناکی است و باید بهترین تصمیم را در این خصوص گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: از امسال فرمی به نام فرم ارزیابی پزشکی پیش‌فصل را به مدارس فوتبال و استان‌ها ارسال می‌کنیم که فوتبال‌آموز باید قبل از شروع فعایت خود پر کند و اگر کودکی احیانا از لحاظ جسمانی و یا مصرف دارو دچار مشکل است، در این فرم ثبت می‌شود و مربی از وضعیت کامل فوتبال‌آموز آگاه خواهد بود.

مسوول کمیته توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: یک پزشکیار یا بهیار از این پس باید به طور دائم در مدرسه فوتبال حضور داشته باشد . هیات فوتبال این موضوع را باید الزام کند و بدون شک کارآفرینی وسیعی در این زمینه صورت خواهد گرفت. فکر می‌کنم با کمک گرفتن از هلال احمر و یا ارگان‌های مختلف بتوان شرایط را برای فوتبال‌آموزان مهیا کرد تا در بهترین وضعیت ممکن به فعالیت ورزشی بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج