جاباما
۱۰۱۱۵۹۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پشیمانی ترامپ از پیشنهادهای دامادش

دونالد ترامپ با نزدیک شدن به پایان دوران ریاست جمهوری و پذیرفتن سیاست های غلط خود به تازگی اعتراف کرده که وی برای پیگیری برخی از پیشنهادهای "جرد کوشنر" مشاور ارشد و داماد خود پشیمان شده است.

ایرنا: دونالد ترامپ با نزدیک شدن به پایان دوران ریاست جمهوری و پذیرفتن سیاست های غلط خود به تازگی اعتراف کرده که وی برای پیگیری برخی از پیشنهادهای "جرد کوشنر" مشاور ارشد و داماد خود پشیمان شده است.

وب سایت خبری آکسیوس (Axios) روز چهارشنبه به نقل از سه منبع نزدیک به ریاست جمهوری آمریکا نوشت: ترامپ در روزهای اخیر اعلام کرده که وی از پیگیری برخی از پیشنهادات کوشنر از جمله حمایت از اصلاح عدالت کیفری پشیمان است.

به گفته منابع خبری، ترامپ دیگر حاضر به گوش کردن به توصیه‌های کوشنر نیست زیرا بر این باور است که پیروی از پیشنهادات وی به سیاست‌هایش آسیب وارد کرده است.

پشیمانی ترامپ از پیشنهادهای دامادش

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال جاری، شماری از مشاوران ترامپ به وی توصیه کرده‌اند که در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهوری آمریکا از نفوذ کوشنر در دولت آتی خود بکاهد.

با انتشار مطلب وب سایت آکسیوس، یک مقام ارشد از کاخ سفید نسبت به اعتبار این خبر اعتراض کرد و گفت: بسیاری از منابع ناشناس تلاش کرده‌اند جدایی بین جرد و رئیس جمهوری را فراهم کنند. آن‌ها در سه سال و نیم گذشته شکست خورده‌اند. آن‌ها امروز نیز موفق نخواهند شد.

ترامپ در تاریخ ۲۷ خرداد پس از ۲۰ روز اعتراض‌های مردمی علیه برخوردهای تبعیض‌آمیز پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان خواستار اصلاح قوانین استفاده از زور توسط پلیس در بالاترین استانداردها شد.

وی ادامه داد: افسران پلیس، زندگی خود را برای مردمی که نمی‌شناسند به خطر می‌اندازند. ما از افسران پلیس می‌خواهیم که هر روز جانشان را به خطراندازند چرا که می‌دانیم افسران پلیس یکی از خطرناکترین مشاغل را در جهان برعهده دارند.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه قانون و دستورها باید در سراسر کشور اجرا شود، اضافه کرد: ما نیازمند افزایش شفافیت در ادارات پلیس هستیم. می‌خواهیم که بالاترین استانداردها در ادارات پلیس حاکم شود و بالاترین استانداردها برای استفاده از زور پلیس وجود داشته باشد.

ششم خرداد ماه جورج فلوید سیاهپوست توسط پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا به قتل رسید. از آن روز تا کنون شهرهای مختلف آمریکا شاهد راهپیمایی‌های اعتراضی علیه تبعیض‌نژادی بوده است.

ترامپ متهم است که با اظهارات و تصمیم‌های خود این رفتار نژادپرستی را تقویت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه دیواری کوتاه تر از دوماد نبود

    • امیرعباس

      از قدیم گفتن دوماد خوب خنجر یزید

    • ناشناس

      یعنی از معامله قرن هم ناراحت است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج