۱۰۱۲۱۴۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

توصیه مربی روس به سردار آزمون

سردار آزمون بازهم موفق به گلزنی برای زنیت شد تا این تیم گامی دیگر به‌سوی قطعی‌کردن قهرمانی خود بردارد.

فرهیختگان: سردار آزمون بازهم موفق به گلزنی برای زنیت شد تا این تیم گامی دیگر به‌سوی قطعی‌کردن قهرمانی خود بردارد. حالا صدرنشین لیگ روسیه تنها به ۵ امتیاز دیگر از ۵ دیدار باقی‌مانده خود نیاز دارد تا جشن قهرمانی برپا کند. زنیت در زمین تامبوف که در پایین جدول رقابت سختی برای ماندن در لیگ دارد، با نتیجه ۲ بر یک و به‌سختی به برتری رسید.

الکسی ایگونین، کاپیتان سابق زنیت درباره این مسابقه گفت: «چنین تیم‌هایی معمولا فوتبالی دفاعی ارائه می‌دهند و به همین دلیل کار برای تیمی مثل زنیت سخت می‌شود. وقتی یک تیم با ۸ بازیکن به دفاع کردن روی می‌آورد، عبور از این سد بسیار دشوار است. مثلا سردار آزمون بازیکنی است که نیاز به فضا دارد تا توانایی‌هایش را نشان دهد در غیر این صورت چیز زیادی از او در زمین نمی‌بینیم. تیم‌هایی مثل زسکا تاکتیک متفاوتی برابر زنیت دارند و به همین دلیل بازی کردن برابر آنها راحت‌تر است.»

با این روند گلزنی، هنوز سرنوشت آزمون برای فصل آینده مشخص نیست و رقابت بین تیم‌های مختلف برای خرید او ادامه دارد. ناپولی که یکی از اصلی‌ترین مشتریان او در ماه‌های اخیر بوده حالا در آستانه خرید یک مهاجم جدید است و درصورتی که آنها ویکتور اوسیمن را از لیل فرانسه به خدمت بگیرند به احتمال فراوان دیگر به‌سراغ آزمون نخواهند رفت. سردار با این گل توانست به رکوردی جالب برسد. او حالا مشترکا عنوان سریع‌ترین مهاجمی که به رکورد ۲۰ گل‌زده در زنیت رسیده را دراختیار دارد. مهاجم ملی‌پوش ایران پس از ۳۶ مسابقه توانست به این تعداد گل با پیراهن زنیت برسد؛ رکوردی که از سال ۲۰۱۵ دراختیار سالومون روندون بوده است.

شرایط بهتر در زنیت

برخی عقیده دارند آزمون نباید فعلا زنیت را ترک کند و بهتر است همچنان به حضورش در این باشگاه ادامه دهد چراکه شرایط کاملا خوبی در سن‌پترزبورگ دارد. با جدایی از این تیم و حضور در یک لیگ جدید مدتی طول خواهد کشید تا او دوباره بتواند خود را با فضای جدید و شرایط تازه وفق دهد و همین مساله شاید به قیمت افت او یا حتی نیمکت‌نشینی‌اش تمام شود. «والری نپومنیاشچی» مربی باسابقه فوتبال روسیه یکی از این افراد است که در گفت‌وگویی درباره شرایط آزمون در لیگ روسیه و انتقال احتمالی‌اش به تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا ازجمله ناپولی، میلان و آرسنال گفت: «سردار در زنیت اعتماد سرمربی را دارد و این نکته بسیار مهمی است. او شناخت خوبی از فوتبال روسیه دارد و سال‌ها در لیگ اینجا بازی کرده است. سماک (سرمربی زنیت) هم به‌خوبی از او بازی می‌گیرد و به همین دلیل این مهاجم ایرانی در زنیت موفق بوده است. این اتفاق هم به سود بازیکن است و هم به سود باشگاه و دو طرف این شرایط راضی هستند.»

وی ادامه می‌دهد: «او زوجی بسیار موفق با آرتم زیوبا ساخته است که درک متقابل خوبی از هم دارند و بسیار در تیم تاثیرگذارند. هر دو آنها حرکات پابه‌توپ و قدرت گلزنی بالایی دارند. مشابه این ترکیب را در فوتبال روسیه سراغ ندارم. به همین دلیل اگر آزمون بخواهد لیگ ما را ترک کند بسیار بد و آزاردهنده خواهد بود. شاید این انتقال برای او خوب باشد چراکه توانایی‌هایش را در فضایی جدید به چالش می‌کشد. با این حال من احساس می‌کنم او در سن‌پترزبورگ خیلی راحت است و رفتن به لیگی دیگر برای بازیکنی در شرایط او چندان راحت نخواهد بود. شاید مثلا حضور در لیگی مثل ترکیه برایش راحت‌تر باشد اما بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی کار راحتی نیست و تردید دارم که بتواند مثل زمان حضورش در روسیه موفق باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرسال اين موقع ميان ميگن فلان تيم مطرح سردار ميخواد چند ماه بعدش ميان ميگن سردار به توصيه مربيش امسالم تو روسيه ميمونه ما هم شاخ داريم

      پاسخ ها

      • حسین میرزایی

        خودشون شاخ دارن

    • محمدمهدی محمدی

      من اگه جای سرداربودم توزینت میموندم هم پول خوبی میده مالیات کم میگیرند باجیوبازوج خوبی تشکیل داده آب وهواش هم خوبه خوشگل هم زیادداره سرداربمون کیف کن تازه پوتین هم هست حانه جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج