جاباما
۱۰۱۳۰۹۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پرواز‌های تهران استانبول تعویق خواهد شد؟

با توجه به افزایش شیوع کرونا در ایران، از سر گیری پروازهای تهران-استانبول که قبلا ۱۱ مرداد اعلام شده بود، به احتمال زیاد منتفی خواهد شد.

مهر به نقل از دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نوشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در ایران، از سر گیری پروازهای تهران-استانبول که قبلا ۱۱ مرداد اعلام شده بود، به احتمال زیاد منتفی خواهد شد.

مقصود اسعدی سامانی درباره از سرگیری پروازهای خارجی در شرایط تشدید شیوع کرونا در ایران و دیگر کشورها با بیان اینکه احتمال وقوع این اتفاق، بسیار ضعیف است، افزود: در حال حاضر پروازهای خارجی ایرلاین‌های ایرانی شامل دو پرواز در هفته به پاریس، دو پرواز هفتگی به آمستردام، ۳ پرواز به لندن، یک پرواز به منچستر، یک پرواز به بانکوک (تایلند) و یک پرواز هم به کوالالامپور انجام می‌شود.

وی درباره پروازهای استانبول گفت: در حال حاضر به صورت موردی پرواز به استانبول انجام می‌شود و اتباع ترکیه که در ایران هستند، می‌توانند با این پروازها به کشور خود بازگردند و از آن طرف هم ایرانیان مقیم ترکیه را به تهران منتقل کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزرای خارجه ایران و ترکیه، قرار بود تا اول آگوست (۱۱ مرداد) پروازهای برنامه‌ای تهران-استانبول از سر گرفته شود؛ اما با توجه به روند تشدید کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، هنوز هم امکان دارد این تاریخ تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت هم باید پروتکل‌های بهداشتی سفر ایرانیان به سایر کشورها و یا اتباع دیگر کشورها به ایران را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کند تا شرکت‌های هواپیمایی از نظر وزارت بهداشت درباره نحوه برخورد و مقابله با شیوع کرونا در کشورهای مختلف، مطلع شوند.

اسعدی سامانی یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام داده و قرار است این وزارتخانه در این خصوص اطلاع رسانی کند.

وی درباره الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل هوایی تأکید کرد: تا پیش از این، زدن ماسک در هواپیما اجباری بود و مهمانداران هر پرواز میان مسافران، ماسک، دستکش و پَدهای الکلی توزیع می‌کردند؛ اما از هم اکنون با توجه به ابلاغی که صورت گرفته، مسافر به محض ورود به فرودگاه باید ماسک بر صورت داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استانبول؟؟؟؟ اکثریت مردم. به علت هزینه های بالا قدرت خرید مایحتاج معمولی زندگی را هم ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج