۱۰۱۳۲۳۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کنایه پزشک استقلال به نحوه راستی‌آزمایی کرونا

پزشک باشگاه استقلال می‌گوید نامناسب بودن حال بالینی بازیکنان تیمش در اولین جلسه تمرینی پس از دیدار با فولاد باعث شده تا ۶۱ نفر از اعضای این باشگاه بلافاصله تست کرونا بدهند.

خبرگزاری ایسنا: پزشک باشگاه استقلال می‌گوید نامناسب بودن حال بالینی بازیکنان تیمش در اولین جلسه تمرینی پس از دیدار با فولاد باعث شده تا ۶۱ نفر از اعضای این باشگاه بلافاصله تست کرونا بدهند.

دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه استقلال در خصوص تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: ما تست‌های خود را در یک سانس آزمایشگاهی ویروس کرونا دادیم و از بیمارستان مسیح دانشوری خواهش کردیم از بازیکنان ما تست بگیرد. جایی که استانداردها را دارا است و نیازی به تست حساسیت یا همان راستی‌آزمایی ندارد زیرا زیرنظر وزارت بهداشت است. دوستان باید اطلاعات خود را در این خصوص بالا ببرند.

وی ادامه داد: ما از پیش از آغاز تمرینات تاکنون ۵ تست دادیم که مرحله آخر آن ۷ تیر بود. زمانی که متخصصان می‌گویند علائم این بیماری هر ۱۴ روز خود را نشان می‌دهد ، ما باید با فاصله زمانی خاصی از اعضای باشگاه خود تست می‌گرفتیم. ما در اولین تمرین بعد از دیدار با فولاد دیدیم که چند تن از بازیکنان ما حالت بالینی مناسبی ندارند و پس از مشورت با دکتر ستوده، به سرعت از بیمارستان و مرکز آزمایشگاهی مسیح دانشوری خواستیم که از ۶۱ نفر اعضای باشگاه ما تست بگیرد. تیم ما روز جمعه تست داد و جواب‌ها روز شنبه و با توجه به زیاد بودن تست‌ها، به تناوب برای ما ارسال شد.

دکتر نوروزی اضافه کرد: ما بهترین امکانات بهداشتی را برای باشگاه تدارک دیده‌ایم. البته این پروتکلی هم که دوستان نوشتند کامل نیست و ایراداتی دارد. ما به عنوان پزشک باشگاه باید اخلاق را رعایت کنیم و اگر ببینیم بازیکنی علائم بالینی دارد، باید تست بگیریم و مانع از حضور آن در زمین باشیم. ما از حضور نماینده ایفمارک و سازمان لیگ در انجام تست‌های خود استقبال می‌کنیم تا دیگر این شبهات پیش نیاید زیرا راستی‌آزمایی آزمایش‌هایی که از یک آزمایشگاه بزرگ یعنی مرکز آزمایشگاهی مسیح دانشوری گرفته می‌شود، روی خوشی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بعنوان یه پرسپولیسی که حداقل ۴۰ ساله طرفدارشم واقعا دلم واسه استقلال میسوزه چرا باید این دو تیم پر طرفدار اسیر دست یک مشت بچه بشن واقعا مگه نه تو این وضعیت سخت معیشتی باید لب مردم خندون بشه اخه چه مشکلی با مردم دارید چقدر دروغ تاکی دروغ بسه دیگه
      من فکر میکنم وقت اتحاد طرفداران دو باشگاه علیه مافیای فوتباله

    • بدون نام

      جواب تستها را به زن هومن حان بدهید تایید کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج