۱۰۱۳۲۵۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پرسپولیسی‌ها قبل از سفر به تبریز تست نمی‌دهند!

لیگ برتر فوتبال کشور وارد فاز تازه‌ای شده و با اتفاقاتی که در این چند روز گذشته رخ داد و درنهایت به لغو شدن دو بازی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر منهی شد، ادامه لیگ برتر هم به اما و اگر رسیده است.

فرهیختگان: لیگ برتر فوتبال کشور وارد فاز تازه‌ای شده و با اتفاقاتی که در این چند روز گذشته رخ داد و درنهایت به لغو شدن دو بازی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر منهی شد، ادامه لیگ برتر هم به اما و اگر رسیده است. در این بین ضعف برگزار‌کنندگان مسابقات لیگ برتر و همچنین ستاد مبارزه با کرونا هم دست‌به‌دست داده تا شرایط لحظه‌به‌لحظه غیرقابل کنترل‌تر شود.

در این شرایط که تیم‌ها با اعتمادبه‌نفس از بازی دادن به بازیکنان کرونایی صحبت می‌کنند، انتظار می‌رود که نظارت بیشتری روی تست کرونای بازیکنان صورت بگیرد و تیم‌های دیگر هم وسواس بیشتری در تست گرفتن از بازیکنان‌شان به خرج بدهند، اما در همین شرایط شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها تا قبل از برگزاری هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر قصد ندارند که تست کرونای جدیدی بدهند و این تصمیم در این شرایط بلبشوی بهداشتی لیگ برتر می‌تواند تبعات بدی برای تیمی داشته باشد که وکیل‌مدافع اصلی برگزاری لیگ نوزدهم به‌شمار می‌رود.

طبق شنیده‌ها پرسپولیسی‌ها پنجشنبه با پرواز چارتر خودشان را به تبریز می‌رسانند و تمام تمهیدات برای اقامت آنها در یک هتل با کیفیت نیز انجام شده است و آنها بعد از بازی روز جمعه باز هم با پرواز چارتر به تهران بر می‌گردند و روز شنبه و پیش از تمرین ریکاوری تست جدیدی را پشت سر می‌گذارند.

نگرانی بازیکنان از ورود کرونا به اردو

با توجه به دادوقالی که تیم‌های لیگ برتری درخصوص تعداد بالای بازیکنان کرونایی برپا کرده‌اند و با توجه به عدم انجام تست کرونا پیش از بازی با ماشین‌سازی، بازیکنان پرسپولیس دچار ترس و استرس شده‌اند که مبادا این ویروس در تیم آنها هم بیفتد و بین بازیکنان پخش شود. البته آنها قصد دارند پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از قبل هم رعایت کنند و در مواقع گلزنی و حتی شوخی‌های تمرینی با احتیاط بیشتری رفتار کنند تا مبادا خبرهای بد از این تیم به بیرون مخابره شود.

پروتکل بهداشتی درخصوص تست چه می‌گوید؟

اینکه پرسپولیسی‌ها مطابق پروتکل‌های بهداشتی عمل کرده‌اند یا نه، موضوعی است که به آن پرداخته‌ایم. طبق قوانین بهداشتی تیم‌هایی که در شروع تمرینات بازیکن کرونایی در تیم خود نداشته‌اند می‌توانند تا پیش از شروع بازی‌ها تنها دو بار تست بدهند که یکی در ابتدای شروع تمرینات و دیگری در آستانه آغاز بازی‌هاست، اما بعد از آن تیم‌ها موظف هستند قبل از هر بازی تست کرونا را پشت سر بگذارند که در این بین پرسپولیسی‌ها مطابق قانون عمل نکرده‌اند و آخرین تستی که داده‌اند مربوط به قبل از بازی با پیکان در هفته بیست‌ودوم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون میدونن تست بدن اونها هم باید مسابقه ندن.خداییش برای جام به خودتون هم رحم,نمیکنید؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج