۱۰۱۳۴۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از عجایب سهمیه‌های امید لیست استقلال

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال درباره لیست سهمیه امید این تیم است؛ فهرستی که بسیاری از گزینه هایش خالی است.

ورزش سه: اتفاق عجیب در باشگاه استقلال درباره لیست سهمیه امید این تیم است؛ فهرستی که بسیاری از گزینه هایش خالی است.

در بحبوحه اخبار مربوط به کرونایی های باشگاه استقلال و اتفاقاتی که در دیدار برگزار نشده این تیم مقابل پارس جنوبی رخ داد، یک موضوع مورد توجه قرار گرفت که کمتر کسی به آن توجه کرد. شب گذشته که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مسائل مربوط به کرونایی های استقلال در برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، به یک نکته عجیب اشاره کرد.

وقتی درباره تعداد بازیکنان حاضر در لیست استقلال صحبت شد، سهیل مهدی اعلام کرد که لیست نفرات سهمیه زیر ۲۳ استقلال خالی از بازیکن است! این صحبت سهیل مهدی از آن جهت عجیب است که همه تیم های لیگ برتری سعی می کنند از سهمیه های خود نهایت استفاده راببرند و بازیکنان جوانان و امید را نیز در لیست خود بگنجانند. آن هم در شرایطی که هر تیم لیگ برتری می تواند ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال را به عنوان سهمیه امید در لیست جا بدهد و از آنها در طول مسابقات استفاده کند.

خبرنگار بعد از ادعای سهیل مهدی به پیگیری موضوع پرداخت و به نتایج جالبی دست پیدا کرد. در این خصوص کسب اطلاع کردیم که ظاهرا در ابتدای فصل جاری آندره آ استراماچونی قصد داشته دو بازیکن را به عنوان سهمیه امید در لیست تیم بگنجاند که به دلایل نامعلومی این اتفاق نیفتاده است. از سوی دیگر وقتی فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برعهده می گیرد، قصد داشته نفرات مورد نظرش از امیدهای استقلال را وارد لیست کند اما چون مهلت نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسیده بود، این امکان فراهم نشده است.

از سوی دیگر مجیدی چند روز قبل از باشگاه درخواست می کند تا ۵ بازیکن سهمیه امید را به لیست اضافه کنند و در این خصوص نامه باشگاه تنظیم و به سازمان لیگ ارسال شده تا در ادامه مسابقات از نفرات امید نیز در ترکیب استقلال استفاده شود. این نامه اما هنوز ترتیب اثری داده نشده است.

با اینکه این ۵ بازیکن هنوز به عنوان سهمیه امید به لیست استقلال وارد نشده اند اما با بررسی موضوع مشخص می شود که لیست امید استقلال همین حالا نیز خالی از بازیکن نیست. در حال حاضر و بر اساس تحقیقات ما فقط نام یک دروازه بان در لیست امید استقلال حضور دارد. بازیکنی به نام علیرضا انصاری که سابقه بازی در تیم جوانان پیکان و سایپا را دارد و از یکسال پیش در عضویت استقلال قرار گرفته است. او حتی در تمرینات استقلال هم حضور دارد و کارش را انجام می‌دهد تا شاید شانس بازی پیدا کند.

اینکه مدیران گذشته استقلال چطور حاضر شده‌اند در لیست امیدهای خود فقط نام یک دروازه بان ناشناخته را قرار بدهند عجیب به نظر می‌رسد و باید پاسخگو باشند اما با این وجود ادعای سهیل مهدی درباره اینکه لیست امید استقلال خالی از بازیکن است هم به ابهامات در این خصوص اضافه می کند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه مشخص نیست سازمان لیگ برای برای بازیکنی که نامش در لیست امیدها است، کارت بازی صادر کرده یا خیر که اگر اینطور باشد حالا که استقلالی ها به دنبال پر شدن ۲۵ درصد کرونایی ها در لیست خود هستند، احتمالا از این موضوع بیشتر ضرر می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج