۱۰۱۳۵۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اتهام تبانی از بیخ گوش بارسا رد شد

طبق بازرسی‌های به عمل آمده ارتباط باشگاه بارسلونا با شرکت رسانه‌ای که تصور می‌شد برنامه‌ریزی شده از مدیران این باشگاه حمایت می‌کند، ماهیت دیگری داشته است.

خبرورزشی: نتیجه یک بازرسی صورت گرفته در روابط تجاری باشگاه بارسلونا با شرکت رسانه‌ای «I۳ VENTURES» مشخص کرده که این باشگاه از طریق یک طرف ثالث هیچ تلاشی برای لکه‌دار کردن نام و اعتبار آن دسته از افرادی که منتقد و مخالف سیاست‌های مدیران تیم کاتالان بوده‌اند انجام نداده است.

در ماه فوریه بود که روابط تجاری باشگاه بارسلونا با شرکت رسانه‌ای I۳ Ventures زیر ذره‌بین قرار گرفت زمانی که رادیو کادنا سر اسپانیا ادعایی مطرح کرد مبنی بر اینکه شرکت فوق از سوی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مأمور شده که در فضای مجازی به انتقادات علیه سیاست‌های او پاسخ‌ها و وجهه او را موجه جلوه دهد. در این بین هم برخی از بازیکنان پیشکسوت و ستاره‌های سابق بارسلونا که منتقد وضعیت تیم بودند از لب تیغ گذرانده شدند. در این میان چیزی که اتهام بارتومئو را سنگین‌تر می‌کرد این بود که او در وضعیت اقتصادی نه چندان جالب باشگاه یک میلیون یورو صرف موجه دادن خود و اقداماتش کرده است.

هم بارتومئو، هم I۳ Ventures این اتهامات را تکذیب کردند و خیلی طول نکشید که همکاری طرفین هم خاتمه یافت. اکنون هم مؤسسه «پرایس‌واتر‌هاوس کوپرز» با تحقیقی که در جزئیات همکاری تجاری طرفین داشته به این نتیجه رسیده است که باشگاه هیچ اقدامی برای راه‌اندازی کمپین‌های افترآمیز علیه هیچ شخصی در فضای مجازی انجان نداده است. این مؤسسه با تأکید بر اینکه هیچ نشانه‌ای از فساد مالی یا اداری در همکاری تجاری طرفین وجود نداشته است، رقم پرداخت شده از سوی بارسلونا به این شرکت برای تبلیغ به نفع تیم آبی‌و‌اناری‌پوش را در محدود عرف بازار دانسته است.

به دنبال انتشار نتیجه تحقیقات مؤسسه پرایس واترهاوس کوپرز، باشگاه بارسلونا نیز بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد که وکلای باشگاه از هدیت مدیره دستور گرفته‌اند تمام کسانی که مدیران بارسا را به فساد مالی متهم کردند، تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد.

      مقایسه کنید با اینجا.
      هر کی هر چی دلش خواست میگه بعدشم انگار نه انگار.
      اینجا هم اگه پیگرد قانونی وجود داشت ،
      بعد هر باختی نمیگفتن وزیر اینجوریه یا اونجوریه
      یا داور فلان طوره.
      یارو تهمت میزنه وقتی میگن مدرک بیار میره تو سوراخ موشش بیرونم نمیاد.
      خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج