جاباما
۱۰۱۳۷۴۴
۱۱ نظر
۵۱۹۹
۱۱ نظر
۵۱۹۹
پ

خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

خرید آنلاین کتاب نیز به نوبه خود رشد بسیاری پیدا کرده و طرفداران کتاب و دوستداران آن را به سمت خود سوق می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم و ببینیم که خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

برترین‌ها: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و متأسفانه شیوع ویروس کرونا، فروشگاه‌های اینترنتی رشد بسیاری پیدا کرده‌اند و رد نتیجه دنیای آنلاین بیش از پیش در حال فعالیت است. در این میان، اما خرید آنلاین کتاب نیز به نوبه خود رشد بسیاری پیدا کرده و طرفداران کتاب و دوستداران آن را به سمت خود سوق می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم و ببینیم که خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

چرا باید کتاب بخوانیم؟

متأسفانه سرانه مطالعه در کشور ما به شکل ناامیدکننده‌ای کم است و به همین دلیل هم بهتر است که بتوان با رواج مطالعه این فرهنگ را بهبود بخشید. در این میان بد نیست به فواید مطالعه کتاب بپردازیم و ببینیم که اصلاً چرا باید کتاب بخوانیم؟

خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

به طور کلی مطالعه کتاب فواید بسیاری دارد که شاید در نگاه اول نتوان آن‌ها به آن‌ها پی برد. برای مثال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مطالعه کتاب این است که به فعال‌تر شدن و متمرکزتر شدن ذهن کمک می‌کند. طبیعتاً انسان برای انجام هر کاری به مغز خود نیاز دارد و چه بهتر که با کمک روش‌هایی مطلوب و درست از کم‌کاری و فرسایش آن جلوگیری کرد. در این میان مطالعه کتاب به عنوان یکی از بهترین روش‌های ممکن برای فعال و سرحال نگه داشتن مغز می‌تواند تا اندازه بسیار زیاد از زوال عقل جلوگیری کرده و سلامت مغز را حفظ نماید. برخی دیگر از مزایای خواندن کتاب به شرح زیر می‌باشد:

  • ارائه ایده‌ها و تفکرات جدید

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت مطالعه کتاب ارائه ایده‌ها و تفکرات جدید به فرد خواننده است. شاید چندان تفاوتی نداشته باشد که چه نوع کتابی بخوانید، طبیعی است که با مطالعه هر نوع کتاب از موضوعات تاریخی و روانشناسی گرفته تا رمان و... می‌توان ایده‌های جدید و متفاوتی را در رابطه با سبک و شیوه زندگی و تفکرات به دست آورد. به همین دلیل هم هست که غالباً با مطالعه کتاب می‌توانید به برخی از سؤالاتی که مدت‌هاست در ذهنتان شکل گرفته دست یافته و به درک بهتری از جهان پیرامونتان برسید.

  • گسترش دایره واژگان فرد

علاوه بر تمامی این‌ها مطالعه کتاب می‌تواند با ارائه جهان‌بینی متفاوت به شما کمک کند که دایره واژگان بیشتر و بهتری پیدا کنید و در نتیجه هم بهتر صحبت کنید و هم بهتر بنویسید. به همین دلیل هم هست که غالباً افرادی که به خوبی صحبت کرده از کلمات زیبایی استفاده می‌کنند همیشه جذاب و دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسند.

خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

مزایای خرید آنلاین کتاب

حالا بپردازیم به اینکه اصولاً خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد. به طور کلی خرید کتاب به صورت اینترنتی جنبه‌های مثبت بسیاری دارد که با کمک آن‌ها می‌توان به خریدی سالم‌تر، دقیق‌تر و البته با مزایای بیشتری دست یافت. برای مثال یکی از بهترین ویژگی‌های خرید آنلاین این است که فروشگاه موردنظر شما همیشه در دسترس است و برای خرید کتاب موردعلاقه‌تان می‌توانید هر ساعتی از شبانه‌روز اقدام کنید. علاوه بر این تحمل گرما، سرما، ترافیک و... را نیز به دنبال نخواهید داشت و می‌توانید در راحت‌ترین شکل ممکن از خانه و با کمک لپ تاب یا تلفن همراه خود به خرید کتاب اینترنتی بپردازید.

به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید با صرفه‌جویی بسیاری در زمان خود به خرید کتاب محدودتان دست یابید. این موضوع برای افرادی که با مشغله‌های کاری بسیاری روبه‌رو هستند و زمان کافی برای مراجعه به کتاب‌فروشی و خرید کتاب را ندارند بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود، چراکه بدون هیچ زحمتی می‌توانید کتاب‌های ایده آل و دوست‌داشتنی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نکته مثبت دیگری که خرید اینترنتی کتاب به همراه خواهد داشت دسته‌بندی و تفکیک گروه‌های سنی و یا حتی ژانر‌های کتاب‌هاست. به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب‌سایت مربوطه، کتاب موردعلاقه خود را در هر کدام از دسته‌بندی‌های مشخص‌شده انتخاب کرده و خریداری کنید، آن هم با صرف کمترین زمان ممکن. این موضوع برای کسانی که وقت کافی برای مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها و گشت‌وگذار در میان کتاب‌ها را ندارند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

مسئله دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد تعداد نامحدود کتاب‌هاست. معمولاً در فروشگاه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها تعداد کتاب‌ها به دلیل محدودیت فضایی کم بوده و با محدودیت‌های مشخصی همراه است. این در صورتی است که معمولاً موجودی کتاب‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیاد است و شما تقریباً با دریای نامحدودی از کتاب‌ها روبه‌رو خواهید شد.

خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

در چنین شرایطی باید به این موضوع نیز توجه کنید که با خرید آنلاین کتاب می‌توانید هر نوع کتابی که مدنظر دارید به صورت یکجا خریداری کنید. معمولاً افراد در تهیه کتاب‌های رمان، کتاب درسی، کتاب‌های فلسفی و... با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف، کتاب‌های موردنظرشان را از تعداد زیادی از کتاب‌فروشی‌ها خریداری می‌کنند. در صورتی که با خرید آنلاین کتاب شما می‌توانید به تمامی کتاب‌هایی که مدنظر دارید به صورت یکجا دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت خرید آنلاین کتاب این است که شما می‌توانید از نظر سایر افراد نیز استفاده کنید. معمولاً در خرید‌های حضوری کتاب، افراد از متصدیان و فروشندگان مشورت‌هایی در رابطه با کتاب موردنظر می‌گیرند و در نهایت نیز به انتخاب محصولی مناسب خود دست می‌یابند. به همین دلیل هم غالب افراد فکر می‌کنند که چنین امکانی در خرید آنلاین کتاب وجود نخواهد داشت و در نتیجه خرید سخت‌تری در انتظارتان خواهد بود! در صورتی که باید بگوییم اصلاً این‌طور نیست. امروزه در طراحی وب‌سایت‌های فروش آنلاین کتاب‌ها از بخش‌هایی به نام نظرات کاربران استفاده می‌شود که شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید نظرات کاربران و خوانندگان مختلف کتاب موردنظر خود را مطالعه کنید و در نهایت نیز بتوانید با جمع‌بندی خوبی از آن‌ها کتاب مناسبی را برای خود خریداری کنید.

این موضوع می‌تواند از جهت دیگری نیز مفید باشد، چراکه شما هم می‌توانید به عنوان یک کاربر و خواننده کتاب، در رابطه با کتاب موردنظر بنویسید و از تجربیات مطالعه خود برای سایز کاربران بگویید. به همین دلیل هم می‌توانید در داشتن خرید بهتر به سایر افراد هم کمک بگیرید.

خرید آنلاین کتاب چه مزایایی دارد؟

سایت خرید آنلاین کتاب

با توجه به شرایط کنونی جامعه و سوق گرفتن بسیاری از کسب و کارها به فروش اینترنتی و آنلاین، تعداد سایت‌های خرید آنلاین کتاب نیز هرروزه در حال افزایش است. البته در میان آن‌ها تعداد بسیاری نوپا بوده و آرشیو کاملی از کتاب ندارند. در مقابل این سایت‌های نوپا وب‌سایت‌هایی با تجربه در زمینه فروش و خرید کتاب آنلاین وجود دارند که می‌توانید با اعتماد کامل از آن‌ها خرید کنید.

لازم به ذکر است معمولاً وب‌سایت‌های فروش آنلاین کتاب به مناسبت‌های مختلف از تخفیف‌های بسیاری استفاده می‌کنند که همین موضوع نیز یکی از بهترین ویژگی‌ها و مزایای خرید آنلاین کتاب به شمار خواهد آمد. شما می‌توانید با دریافت بن تخفیف مربوطه کتاب‌های موردنظر خود را با درصد‌های خوبی از تخفیف خریداری کنید.

بهترین سایت فروش اینترنتی کتاب

انتخاب بهترین سایت برای خرید اینترنتی کتاب کار چندان ساده‌ای نیست، اما با آگاهی نسبت به ویژگی‌های بهترین سایت فروش اینترنتی کتاب می‌تواند انتخاب درستی داشته باشد. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سایت فروش کتاب به شرح زیر می‌باشد:

  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی می‌باشد.
  • دارای دسته‌بندی صحیح برای یافتن کتاب مورد نظر می‌باشد.
  • دارای تخفیفات خوب می‌باشد.
  • دارای طلاعات کافی در ارتباط با کتاب مورد نظر می‌باشد.
  • دارای لوازم مرتبط با کتابخوانی اعم از نشانک‌های کتاب و ... می‌باشد.
  • رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب لااقل آدرس کتاب فروشیهای آنلاین را هم اعلام میکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        bahook, 30book, pardis ketab

      • بدون نام

        ای ول ، دمت گرم

      • پریا

        نوار ، صداگداری های خوبی داره

    • zeinab

      من عاشق کتاب خوندنم
      همیشه ام دوست دارم خوده کتابو بخرم تا اینکه نسخه انلاینشو بخونم
      ولی انقد قیمت کتابا رفته بالا که نمیشه خرید
      .
      .

      اصلا لذت کتاب خوندن به ورق زدن و لمس کردن ورقه هاشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا باهات موافقم

    • بدون نام

      اصلا تخفیف نمیدن اگه هم باشه در حد هزار تومان وایناس
      اونم کتابهای بدرد نخور.برا کتابهای ادبیات کلاسیک یه ریال هم تخفیف نمیدن

    • بدون نام

      کاروژ
      سی بوک
      گسترش
      ققنوس
      اشجع
      باهوک
      دیجی کالا
      شهر کتاب آنلاین
      آدینه بوک
      بوک روم
      گاج مارکت
      فیدیبو (کتاب صوتی)
      طاقچه (کتاب صوتی)
      البته اکثریت ناشران هم در حوزه فروش اینترنی نشر خود فعال هستند.

    • پریا

      کتاب آنلاین تنها مزایای که برای من داشت چشم درد بود درسته که کتابفروشی های آنلاین زحمت میکشن و با صداگذاری های زیبا کتاب رو جذابتر میکنن امادر عین حال گرونتر و دستنیافتنی تر میشه تنها دلیل من برای کتاب آنلاین هزینه بالای کتاب بود برای همین با خرید خلاصه ی کتاب ها در هزینه صرفه جویی میکردم. وگرنه کتاب غیر درسی شاید ماهی یکبار بزور برام مقدور باشه. شما یه سر به کتابخونه مرکزی تبریز بزن اگر دو تا رمان درس حسابی پیدا کردی من اسممو عوض میکنم.

    • بدون نام

      برترینها چرا دیگه درمورد درس خوندن مقاله نمینویسی؟

    • بدون نام

      اگه با عضویت در کتابخانه ها کتاب هایی که می خواهید رو با حق عضویت مناسب می تونید پیدا کنید که هیچ اگر نه در اپ دیوار در قسمت اجتماعی ، داوطلبانه می تونید درخواست هایی شبیه این رو بدید و کتاب هاتونو با هم به امانت عوض کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج