۱۰۱۴۱۴۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی درگذشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت دکتر غلامحسین نادری، استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده وی، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت دکتر غلامحسین نادری، استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده وی، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در پیامی خطاب به دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی که در حین خدمت به بیماران در بیمارستان دکتر شریعتی، به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی درگذشت

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا للّه و انا الیه راجعون

فقدان پروفسور غلامحسین نادری، پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی و سلامت شد.

اینجانب هجران جانکاه این استاد شریف و گرانقدر گروه ارولوژی دانشگاه و جراح نام آشنای جهان در پیوند کلیه را به خانواده محترم ایشان، شاگردان ارجمند، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران و خصوصا همکاران ایشان در بیمارستان دکتر شریعتی تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم خدای قادر و متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی، همکاران و شاگردان ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پروفسور غلامحسین نادری پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت. وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، از بنیانگذاران بخش پیوند بیمارستان دکتر شریعتی بود که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پیوند کلیه موفق در کشور انجام داده و طی سالیان خدمت درکشور خدمات پزشکی فراوانی نظیر؛ تربیت شماری از پزشکان و جراحان، انجام جراحی ودرمان رایگان ورسیدگی به خانواده های بیماران فرودست را در پرونده کاری خود به یادگار گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M.R

      روحش شاد و یادش گرامی.حیف این انسانهی والا و ارزشمند که بخاطر یه سری ادمهایی که رعایت نمیکنند بیمار میشوند بعد اینطور دکترهای خوب را ما ازدست میدهیم خدابه ما رحم کنه که باعث بیماری پزشکها و پرستارها میشیم .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج