۱۰۱۴۱۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

موسوی: ترور سردار سلیمانی را فراموش نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با بزدلانه خواندن ترور سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا،نوشت: ایران این جنایت را نه فراموش می‌کند و نه می‌بخشد.

خبرگزاری مهر: سید عباس موسوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در حساب کاربری خود توئیتر نوشت: ترور بزدلانه سردار سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم منطقه ما، «قتلی خودسرانه» و نقض آشکار منشور ملل متحد بود.

وی با بیان اینکه ایالات متحده مسئول این اقدام جنایت‌بار است و با حمله لفظی به سازمان ملل متحد نمی‌تواند این مسئله را سفیدنمایی کند،تاکید کرد: نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین امروز در واکنش به سخنان هجو و شرم آور اخیر برخی مقامات سابق و فعلی رژیم آمریکا در خصوص قهرمان بی بدیل مبارزه با تروریسم، سپهبد شهید سلیمانی،گفت: آمریکا با نقض قواعد آمره و اصول بنیادین حقوق بین الملل و با نادیده گرفتن کلیه مبانی انسانی و اخلاقی، اقدام به ترور سپهبد سلیمانی و یارانش نمود، عملی که مصداق بارز تروریسم دولتی بوده و موجب مسؤولیت محرز بین المللی آمریکاست.

موسوی تاکید کرد: این اقدام آمریکا تنها نمونه دیگری از فهرست بلندبالای شرارت و دشمنی و کینه توزی آمریکا علیه ملت ایران است که از کودتای ۱۳۳۲ شروع شد، با تقویت حکومت خشن و سرکوبگر سلطنتی ادامه یافت، در قالب حمایت بی شائبه از صدام در جنگ تحمیلی پی گرفته شد، به کشتار ۳۰۰ مسافر هواپیمای ایرباس رسید و تاکنون به انجای مختلف از جمله اعمال تحریم های ظالمانه و تروریسم اقتصادی استمرار یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج