جاباما
۱۰۱۴۲۰۳
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

حباب قیمت سکه چقدر است؟

دبیر اتحادیه طلا وجواهر تهران گفت : با خالی شدن بخشی از حباب سکه، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در پایان هفته ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان شد.

خبرگزاری تسنیم: دبیر اتحادیه طلا وجواهر تهران : قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در پایان هفته ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان شد.

نادر بذر افشان گفت: در آخرین روز هفته قیمت سکه بهار آزادی در بازار تهران با کاهش حدود ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون ۳۷۰ هزار تومان رسید.

وی علت کاهش قیمت در بازار را کاهش تقاضا عنوان کرد و افزود: اگرچه قیمت اونس جهانی با گذر از مرز ۱۸۰۰ دلاری به ۱۸۱۳ دلار رسیده و از ابتدای هفته تاکنون ۳۷ دلار افزایش قیمت داشته است، اما به دلیل کاهش تقاضا در بازار داخلی شاهد افت قیمت‌ها هستیم.

بذر افشان کاهش قیمت سکه بهار آزادی را ناشی از خالی شدن حباب سکه دانست و گفت: هم اکنون سکه بهار آزادی طرح جدید حدود ۹۵۰ هزار تومان حباب دارد و این درحالیست که این حباب اوایل هفته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

به گفته این فعال بازار طلا در معاملات بازار تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۶۱ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رکود حاکم در بازار مصنوعات طلا گفت: هم اکنون تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به کمترین حد رسیده و معاملات چندانی در بازار مصنوعات انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رکود حاکم بر بازار مصنوعات طلا بسیاری از فعالان بازار طلا را با مشکل مواجه کرده است گفت: هم اکنون اغلب معاملات به خرید و فروش سکه و مصنوعات دست دوم و کم اجرت ختم می‌شود و این درحالیست که خرید سکه هیچ ارزش افزوده‌ای برای صنف طلا فروش ایجاد نمی‌کند، چون قیمت کاملا مشخص و براساس عرضه و تقاضا محاسبه می‌شود بنابراین خرید سکه را نمی‌توان به پای رونق در این صنف منظور کرد.

بذر افشان درباره آینده بازار طلا با توجه به اوج گیری دوباره بیماری کرونا گفت: نگرانی‌های بوجود آمده درباره شیوع دوباره ویروس کرونا و همچنین انتشار برخی اخبار مبنی بر تداوم این بیماری تا پایان سال میلادی، تقاضا برای خرید طلا در بازار‌های جهانی را افزایش داده است.

وی افزود: تغییر مسیر سرمایه‌ها به سمت طلا درسطح جهانی می‌تواند نشانه‌ای از بی‌اعتمادی سرمایه داران به آینده سرمایه‌گذاری در بازار‌های موازی باشد و اگر این شرایط تداوم پیدا کند، برخی رسیدن قیمت اونس جهانی به سقف ۲۰۰۰ دلاری را محتمل می‌دانند.

این کارشناس بازار سکه و طلا افزود:تا زمانی که کل جهان متاثر از بیماری کروناست و هنوز پایان مشخصی براین بیماری متصور نیست، نمی‌توان با اطمینان درباره آینده بازار طلا اظهار نظر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلب چرا حبابها را نمی ترکاند ؟!!؟؟؟!!!؟؟

    • شهروند

      چون اصولگرایان قدرتشان در بی ثباتی و گرانی هستش ،چون اگر شرایط عادی شود اصولگریان هیچ حرفی برای گفتن ندارن جز حجاب

    • بدون نام

      کل قیمتش حبابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج