جاباما
۱۰۱۴۶۶۰
۲۸ نظر
۵۰۰۵
۲۸ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: در انتخابات پیروز می‌شوم

رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به گزارش‌های اطلاعاتی مبنی بر تبانی مسکو با شبه‌نظامیان وابسته به طالبان برای کشتن نیروهای ائتلاف گفت: افغانستان بود که شوروی را به روسیه تبدیل کرد چون آن‌ها در آنجا به شدت لطمه دیدند و آخرین چیزی که روسیه می‌خواهد بازگشت دوباره به افغانستان است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به گزارش‌های اطلاعاتی مبنی بر تبانی مسکو با شبه‌نظامیان وابسته به طالبان برای کشتن نیروهای ائتلاف گفت: افغانستان بود که شوروی را به روسیه تبدیل کرد چون آن‌ها در آنجا به شدت لطمه دیدند و آخرین چیزی که روسیه می‌خواهد بازگشت دوباره به افغانستان است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست گفت گرچه هر هفته تحریم‌های بیشتری علیه روسیه وضع می‌کند اما در حقیقت او و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روابط "بسیار خوبی" دارند.

ترامپ گفت: ما تلاش داریم تا روی یک پیمان تسلیحات هسته‌ای که توافق چشمگیری خواهد شد، کار کنیم... چیز مهمتری از کنترل تسلیحات هسته‌ای وجود ندارد.

خبرنگار واشنگتن پست همچنین درباره حمایت روسیه از طالبان سوال کرد؛ جدای از اینکه آیا روسیه واقعا بابت کشتن نیروهای آمریکایی جایزه‌ای پرداخت کرده است یا خیر، روسیه در حال حمایت از طالبان است که نیروهای آمریکایی را می‌کشد. آیا مسکو نباید مجازات شود؟

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: فکر می‌کنم آخرین چیزی که روسیه بخواهد، درگیر شدن در افغانستان است. متوجه هستید؟ این آخرین چیزی است که آن‌ها می‌خواهند. آن‌ها برای مدت طولانی آنجا بودند. اتحاد جماهیر شوروی بابت افغانستان روسیه شد چون آن‌ها به شدت در افغانستان لطمه دیدند.

با توجه به اینکه نیروهای آمریکایی در حال خارج شدن هستند و ترامپ می‌گوید "نیروهای ما تقریبا بیرون رفته‌اند"، رویکرد او این است که اگر روسیه می‌خواهد به افغانستان بازگردد "بگذارید لذتش را ببرند."

خبرنگار واشنگتن پست از ترامپ پرسید که چرا او برای خارج کردن کامل نیروها از افغانستان و سوریه مصمم است و با ماندن نیروهای کوچک ضد تروریسم برای آموزش و توانمندسازی نیروهای محلی و کمک به آن‌ها در مقابله با دشمنان مخالف است؟ چرا اراده برای به صفر رساندن آن‌ها وجود دارد؟ ترامپ مستقیما پاسخ نداد و گفت: قطعا من یک جهان‌گرا نیستم و فکر نمی‌کنم مشکلی با بیان آن وجود داشته باشد. فکر می‌کنم جهان‌گرایان (حامیان جهانی‌شدن) اکنون در حال رواج نیستند. اگر ما جهانگرا بودیم، همه را از دست می‌دادیم.

ترامپ در بحث چین هم گفت، عملیات‌های سایبری چینی علیه ایالات متحده آمریکا از روس‌ها بیشتر است اما به این مورد توجه چندانی نمی‌شود چون "دموکرات‌ها و حامیانشان و دیگران، پول زیادی از راه چین درمی‌آوردند تا زمانی که من بیایم." او افزود: تا قبل از اینکه آنفلوآنزای چینی، این ویروس چینی برسد، ما به شدت به آن‌ها لطمه زدیم. فوق‌العاده بود. برای همین است که مردم می‌گویند "شما فکر می‌کنید این تصادفی بود؟" این بی‌کفایتی محض بود یا اتفاقی رخ افتاد.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت رهبر اقلیت سنا و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توافق‌های او با چین را دشوارتر کردند. ترامپ افزود: اگر من توافقی می‌کردم و این توافق پدیده می‌شد، مثلا توافق تجاری با چین، چارلز شومر و نانسی پلوسی می‌گفتند "توافق افتضاحی است." حتی اگر توافق را ندیده باشند. اگر من بگویم که شما درک نمی‌کند و چین به ما همه چیز داده است و می‌دهد و ما می‌توانیم پکن را به یک دلار بخریم، آن‌ها باز هم می‌گویند "این توافق وحشتناکی است." هر چه شما انجام بدهید، یک توافق وحشتناک است.

به گفته او، این مخالفت "خودکار" جزوی از "سیاست استاندارد است اما به این کشور لطمه بدی می‌زند." ترامپ در پاسخ به اینکه آیا این وضعیت با پیروزی دوباره او در انتخابات تغییر می‌کند، گفت:‌ تنها راه این است که ما همچنان به پیروزی ادامه دهیم.

او نسبت به پیروزی در دومین دور انتخابات ابراز اطمینان کرد و گفت که بزرگترین پایگاه را در تاریخ سیاسی کشور در اختیار دارد. او گفت: قایق‌ها را در فلوریدا دیدید؟ در سراسر کشور؟ هزاران قایق هر هفته و دوچرخه‌ها. می‌دانید آنها برای ترامپ رکاب می زنند؟ هفته گذشته صف آنها یک مایل می‌شد آنها پرچم و همه چیز داشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صفر مطلق

      دوره ریاست جمهوری درامریکا و ایران هشت سال است.
      آنها میخواهند
      ما ،میمانند.

    • بدون نام

      میخوام صد سال سیاه موفق نشی ...

      پاسخ ها

      • انسان

        ولی متأسفانه میشه و خواهید دید که دوباره رئیس جمهور میشه، ترامپ یه فرد اقتصاديه و فقط به پول و درآمد فکر میکنه، تمام قشر ضعیف و کارگر آمریکا هم بهش رأی میدن حالا میبینی

      • بدون نام

        ترامپ صددرصد رئیس جمهور ایران باید مذاکره کنه تا ابان ماه اگر بمونه باز یه اتفاقی میوفته

      • فری

        عاشقانه منتظر انتخابت هستیم ترامپ

      • ....جانم فدای ایران

        انشاالله که پیروز خواهد شد . ننگ بر دولتهای روسیه ، چین و سوریه .

      • ج

        انشاالله انتخاب نشی
        مرگ بر امریکا و اسرائیل و عربستان و نوچه های داخلیش


        زنده باد چین و روسیه

      • @یاعلی@

        انشالله ترامپ جون
        فقط وزیر خارجه خم و را عوض کن چون این پمپ آب اصلا کار خود رادنمیداند

    • ب شما ربط نداره

      خارج از خوب یا بد بودن ترامپ ..قطعا ترامپ پیروز دور دوم انتخابات هست .بایدن در امریکا محبوب نیست .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        انشاالله

    • بدون نام

      حتما
      چون لایق ملت خودتی مانند.......!

    • آرمان عظیمی

      وای از آن روزی که او برای بار دوم، انتخاب گردد و آنان که در داخل به رفتن او دلخوش هستند، یهو غافلگیر بشند. خیلی از کوتاه آمدن های ترامپ، برای انتخابات است وگرنه این دیوانه جنگ جهانی سوم را در دور دوم، به راه می اندازد.

      پاسخ ها

      • ....جانم فدای ایران

        خدا کنه که جنگ راه بیوفته .

      • بدون نام

        نترس وجا نزن چه ترامپ انتخاب بشه چه نشه هیچ جنگی نمیشه مگه ندیدی با چهار تا موشک که سپاه به عین الاجسد زد وقتی امد سخنرانی کنه مثل سگ میلرزید صودتش چنان قرمز شده بود نگو ترامپ مردجنگ نیست اگه بوش پسر بود شاید جنگ میشد البته اگه مرد باشه جنگ راه بندازه خیلی خوبه حداقل ما راحت میشیم یا میشه رومی روم یا میشه زنگی زنگ از این زندگی خفت بار رها میشیم

      • بدون نام

        دمش گرمه

    • بدون نام

      چین،قدرتمندترخواهدشدوروسیه درحال قوت گرفتن وبرگشتن هست!هندهم خودنمایی می کند!!!شایدروزی،ژاپن هم باروح سامورایی برای انتقام،ظاهرشود!!!!

    • بدون نام

      انشاالله.آمریکا هم بابت.افغانستان.ازآمریکا به.جهنم.دتبدیل.شه

    • بدون نام

      جناب ترامپ به خدا دلم برای پسرم تنگ شده ای کاش فقط اجازه ورود ایرانیان را می دادی
      ی کاش فقط این حرف به گوش ترامپ می رسید

    • بدون نام

      دور دوم اگه رأی بیاره دیگه نیاز به مذاکره نداره. به احتمال زیاد حمله نظامی هم میکند .چون همیشه دور اول تحریم و ضعف اقتصادی و نظامی دور دوم کار یکسره میشه

    • بدون نام

      درود بر ترامپ انسان شریف و رهبر ذوست داشتنی و بفکر منافع ملت امریکا

    • بدون نام

      ایشالله باز هم پیروز میشه و گردن خیلی‌ها را میشکنه . برای مردم ایران بد نمیشه روی بعضی از پیران خودخواه را کم میکنه . گرونی ایران هم مربوط به داخل است نه این بند خدا.

    • برق

      انشالله موفق بشی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        انشاالله موفق باشد

    • بدون نام

      به لطف پروردگار‌ گرامی ....

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

    • بدون نام

      درود به ترامپ قهرمان

    • بدون نام

      ایشالله پیروز بشی خیلی عالی میشه خدا یارو یاورتان باشد

      پاسخ ها

      • ا غ

        مطمئنا دوباره پیروز می شود ای کاش ایران مذاکره با اقتدار انجام دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج