۱۰۱۴۶۸۳
۱۶ نظر
۵۰۷۵
۱۶ نظر
۵۰۷۵
پ

خرید طلای ظریف چه مزایایی دارد؟

افزایش روز افزون قیمت طلا موجب گشته بسیاری از مردم به فکر سرمایه‌گذاری از طریق خرید و فروش طلا بیفتند. در این میان به واسطه‌ی گران شدن هر گرم طلا، خرید طلای ظریف به شدت رواج یافته است. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی در ارتباط با خرید طلای ظریف و مزایای آن با شما در میان بگذاریم.

برترین‌ها: افزایش روز افزون قیمت طلا موجب گشته بسیاری از مردم به فکر سرمایه‌گذاری از طریق خرید و فروش طلا بیفتند. در این میان به واسطه‌ی گران شدن هر گرم طلا، خرید طلای ظریف به شدت رواج یافته است. طلا‌های ظریف علاوه بر داشتن جلوه‌ای شیک و ظریف نسبت به طلا‌های درشت و سنگین قیمت ارزانتری داشته و خرید آن‌ها ساده‌تر است. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی در ارتباط با خرید طلای ظریف و مزایای آن با شما در میان بگذاریم.

طلای ظریف چیست؟

طلای ظریف اصطلاحا به طلا‌هایی که وزن کمتری نسبت به طلا‌های درشت داشته باشند، گفته می‌شود. طلای ظریف معمولا وزنی زیر ۲ گرم داشته و در برخی موارد به عنوان جلوه‌ای برای زیباترشدن دستبند‌ها و گردننبد‌های سنگی و چرمی استفاده می‌شوند.

از آن‌جایی که طلا‌ها و اکسسوری‌های درشت و پر زرق و برق جایگاه سابق خود را در میان مردم و در صنعت مد از دست داده‌اند، طلا‌های ظریف و کم وزن به سرعت به محبوبیت در میان مردم رسیدند و طرفداران خود را بدست آوردند.

خرید طلای ظریف چه مزایایی دارد؟

تنوع در خرید طلای ظریف

طراحان طلای بسیاری در سراسر دنیا به طراحی جواهرات زیبا و خاص می‌پردازند. بسیاری از جواهرات خاص و خیره‌کننده ظاهری بسیار ظریف و ساده دارند و به همین خاطر نیز مناسب تمام سلیقه‌ها هستند. تنوع در خرید طلای ظریف بسیار بالا بوده و موردپسند عام و خاص می‌باشد. از همین روخرید طلای ظریف می‌تواند بهترین انتخاب شما برای تهیه‌ی یک هدیه زیبا و خاص برای عزیزتان و یا کسی که دوستش دارید باشد.

گردنبند‌های مرواریدی و سنگی با طلای ظریف، دستبند‌های چرمی با طلای ظریف از پرطرفدارترین طلا‌های ظریف به حساب می‌آیند و می‌توانند گزینه بی‌نظیری برای هدیه باشند.

مزایای خرید طلای ظریف

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، خرید طلا از هر نوع آن می‌تواند جنبه سرمایه‌گذاری و سودآوری برای شما داشته باشد. خرید طلای ظریف اپرچه ممکن است در بند مدت به سود بسیار زیاد برسید، اما مناسب‌ترین انتخاب برای کسانی است که پول نسبتا کمی در دست دارند و قصد دارند پول خود را به نوعی پس‌انداز کرده باشند.

از سویی طلا‌های ظریف، قابل استفاده در هر موقعیت و با هر تیپ و استایلی می‌باشند. به همین خاطر می‌توانید از جنبه‌های زیبایی این طلا‌ها نیز استفاده کرده و صرفا به جهت سرمایه‌گذاری به آن‌ها نگاه نکنید. در اینصورت می‌توانید علاوه بر داشتن یک اکسسوری کاربردی و شیک، پول خود را نیز پس انداز کرده و یا حتی پس از مدتی پولتان را با سودی که از فروش طلا خواهید کرد، برداشت کنید.

خرید طلای ظریف چه مزایایی دارد؟

از دیگر مزایای خرید طلای ظریف می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نقد شدن و به فروش رسیدن ساده‌ی طلای ظریف

طلا‌های ظریف همانقدر که خرید ساده‌ای دارند، ساده‌تر نیز به فروش می‌رسند. از آن‌جایی که این نوع طلا‌ها وزن پایین‌تری داشته و قیمتشان نیز کمتر است، بسیار ساده‌تر به پول نقد تبدیل می‌شوند.

طلا‌های ظریف به واسطه‌ی داشتن ظاهری زیبا و به روز معمولا موردپسند تمام افراد با تمام سلیقه‌ها می‌باشند. به همین خاطر می‌توانید اطمینان داشته باشید که خرید طلای ظریف به عنوان یک هدیه می‌تواند صاحب هدیه را خوشحال کند.

  • بازدهی بالای بازار طلا در مدت طولانی

تحقیقات نشان می‌دهند که نگهداری طلا برای طولانی مدت می‌تواند سود زیادی را برای صاحب طلا به ارمغان آورد. بدین معنا که اگر شما طلایی را خریده و پس از یک سال اقدام به فروش آن کنید قطعا از سود حاصله از فروش طلایتان راضی خواهید بود.

  • حفظ ارزش پول در مقابل تورم

شرایط کنونی جامعه و وجود تورم موجب کاهش روزافزون ارزش پول شده است. اگر پولی که در دست دارید را به جای پس‌انداز در راه خرید طلای ظریف صرف کنید، ارزش پولتان در برابر تمام تورم‌ها حفظ خواهد شد. زیرا با افزایش تورم قیمت طلای شما نیز افزایش می‌یابد و به هیچ عنوان ضرر نخواهید کرد.

  • سرمایه‌گذاری مطمئن

معمولا طلا به عنوان یکی از مطمئن‌ترین کالا‌ها برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. زیرا با وجود افت شرایط اقتصادی، بازار طلا در تمام شرایط سرپا بوده و قیمت طلا معمولا رو به افزایش است. از طرفی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم طلا می‌تواند در طولانی مدت سوددهی بسیار بالایی داشته باشد. به همین خاطر خرید طلای ظریف می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

  • تاثیرپذیری سریع طلا از شوک‌های اقتصادی

بازار طلا یکی از هوشمندترین بازار‌های اقتصادی به حساب می‌آید. منظور از هوشمند بودن این است که معمولا بازار طلا و ارز اولین بازار‌هایی هستند که نسبت به شوک‌های اقتصادی و اجتماعی واکنش نشان می‌دهند و قیمت آن‌ها فزایش می‌یابد. به جرئت می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در بازار طلا می‌تواند حتی بهترین گزینه در بدترین شرایط اقتصادی به حساب آید.

خرید اینترنتی طلای ظریف

خرید اینترنتی هر کالایی در شرایط کنونی و با وجود آلودگی‌‌ها و بیماری‌ها عقلانی‌تر از خرید حضوری می‌باشد. اگر قصد خرید طلا را دارید، بسیاری از فروشگاه‌های طلا، امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. اما پیش از اقدام به خرید اینترنتی طلای ظریف، لازم است از کیفیت سایت اطمینان یابید و مطمئن شوید که سایت قابل اعتماد است.

خرید اینترنتی طلا، مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. اصلی‌ترین مزیت این نوع خرید، که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، دور ماندن از آلودگی‌ها و شلوغی‌های شهری است. به خصوص در شرایط کنونی و با وجود بیماری در کشور، امنیت جانی شما با این روش بیشتر خواهد بود. برخی دیگر از مزایای خرید اینترنتی طلای ظریف به شرح زیر هستند:

  • امکان بررسی دقیق مدل‌ها
  • امکان مقایسه مدل‌های مختلف
  • آگاهی از قیمت هر مدل
  • بهره‌مندی از تخفیفات ویژه پیج‌ها

خرید طلای ظریف چه مزایایی دارد؟

قیمت طلای ظریف

طلا‌های ظریف همانطور که از نامشان پیداشت، وزنی پایین دارند و به طبع قیمتی بسیار پایینتر از طلا‌های درشت با وزن بالا دارند. معمولا طلا‌های زیر ۲ گرم را طلا‌های ظریف می‌گویند و حدود قیمتی این طلا‌ها معمولا زیر ۳ میلیون تومان است.

البته لازم به ذکر است، بسیاری از طلا‌های ظریف به واسطه‌ی داشتن ظرافت کاری و دشواری در ساختن آن‌ها دستمزد‌های بیشتری دارند و همین دستمزد‌ها می‌توانند باعث شوند که قیمت طلا کمی بالاتر رود. اما نگران نباشید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید طلای ظریف به منظور سرمایه‌گذاری را دارید و جنبه‌ی زیبایی طلا ارزش چندانی برایتان ندارد، پیشنهاد ما به شما خرید طلای ظریف دست دوم می‌باشد.

طلا‌های دست دوم به دلیل نداشتن مزد ساخت قیمت مناسب‌تری داشته و از تمام جوانب گزینه بهتر و مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید طلای ظریف می‌باشد.

سخن پایانی

اگر قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید طلای ظریف را دارید پیشنهاد ما به شما این است که پول خود را صرف خرید طلای ظریف دست دوم کنید که مزد ساخت کمی داشته و هنگام فروش کمترین کاهش قیمت را به خود خواهد دید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که زیبایی طلا برایتان در اولویت قرار دارد بهتر است طلای خود را از معتبرترین طلافروشی‌ها تهیه کنید، تا هم از قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید و هم از اصل بودن طلا مطمئن باشید. خرید طلای ظریف می‌تواند سودآورترین راه برای کسانی باشد که سرمایه‌ی کمی دارند.

خرید طلای ظریف چه مزایایی دارد؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این تورم ،اقای داماد برای عروس به جای طلا باید از همین طلاهای ب مقدار بخره یابدل

      پاسخ ها

      • علی قوچانی

        بعله درسته.یه روزی داماد برای عروس شمائل نیم کیلویی میخرید.حالا طلای نازک و سبک شده مزایا

      • زن چهل ساله

        سلیقه دهاتی پسند طلای ظریف و آرایش محو دوست نداره.آدمهای مدرن اینطور می پسندند

      • بدون نام

        فقط یچیزی از طلای ظریف شنیدیدااا..این عکسایی که گذاشتید بیشتر مناسب نوزاده

      • بدون نام

        کاربر زن چهل ساله،تو که اینقدر از مدرنیته حرف میزنی تو صحبت هات هم یکم مدرن باش،سلایق متفاوتند و دهاتی بودن یا شهری بودن دلیل بر بالا بودن شأن یک انسان نیست که داری با تمسخر در مورد سلیقه افراد روستایی صحبت میکنی

    • حمید مشهدی

      پولش می‌ره به جیب محمد جواد ظریف

    • 2424

      با تیترش فکر کردم اقای ظریف برای کشور داره طلا میخره

    • بدون نام

      خوش بحال خودم که از طلا خوشم نمیاد بزور شوهرم گشواره فقط دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش بحالی نداره!

    • پروین

      مطلب بعدی نوشته راهنمای خرید طلا ، تنها مطلبی ک به درد امروزمون میخوره راهنمای فروش طلاست اگه هنوز واسمون چیزی مونده باشه! دلتون خوش ها، از اینکه پدر یه خانواده چجوری بی پولی و استرس این روزاشو کنترل کنه بنویسید از اینکه مردم خودشون بتونن کمک به خودشون بکنن ، بچه ها به فساد کشیده نشن ،تا وقتی که مشکلات اقتصادی کشور تموم شد چیزی از روح روان مردم باقی مونده باشه که دوباره از نو شروع کنن

    • بدون نام

      من یه دستبند با روکش طلا دارم اینقدر قشنگ و ظریفه که با طلا عوضش نمی کنم

    • بدون نام

      هه این مملکتیه که برای ما درست کردن بعد میگن ازدواج کنید داماد با کل پول سرویس شاید بتونه یه حلقه بگیره که این دامادو کی قبول میکنه

    • بدون نام

      میتونید باهاش وزیر امور خارجه بشید!

    • بدون نام

      بفرمایید طلای زپرتی ک از بغلش رد بشی کج و کوله شده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه الانهمه میگن پول نگه ندار
        اما تبدیل کن به پول افغانستان

    • بدون نام

      کاسبی صنف زرگری ها کم شده مردم هم پول ندارند برای همین تبلیغ طلای ظریف می کنند ملت گول نخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج