۱۰۱۴۸۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فوتبال زنان، کانون حاشیه و بلاتکلیفی

مسابقات لیگ‌برتر بانوان همچنان تعطیل است و فدراسیون فوتبال هم تصمیمی درباره آینده این رقابت‌ها نمی‌گیرد.

روزنامه شهروند: مسابقات لیگ‌برتر بانوان همچنان تعطیل است و فدراسیون فوتبال هم تصمیمی درباره آینده این رقابت‌ها نمی‌گیرد.

بلاتکلیفی لیگ‌برتر فوتبال زنان هنوز ادامه دارد. در جایی که نه خبری از توجه مردم و رسانه هست و نه پول و امکانات و برنامه‌ریزی درست، طبیعی است که به خاطر بحران کرونا، همه چیز روی هوا باشد. انفعال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای اعلام‌ پایان لیگ‌برتر فوتبال بانوان تمامی ندارد. در شرایطی که تمام تیم‌های لیگ خواستار اعلام‌ پایان مسابقات شده‌اند، مسئولان بی‌توجه به بلاتکلیفی آنها تصمیمی در این زمینه نمی‌گیرند.

هرچند بارها شایعه شده مسابقات با اعلام قهرمانی تیم شهرداری بم به‌عنوان صدرنشین به پایان می‌رسد اما به خاطر سکوت رسمی سازمان لیگ و فدراسیون همه این حرف‌ها حکم شایعه و گمانه‌زنی پیدا می‌کند. البته این بی‌توجهی و بلاتکلیفی‌ها دیروز باعث شد سرمربی شهرداری بم تصمیم بگیرد توضیحاتی از آخرین شرایط به رسانه‌ها ارایه بدهد.

مرضیه جعفری، بازیکن تیم شهرداری بم در مورد اعلام‌نکردن رسمی خبر قهرمانی این تیم گفته است: «روابط عمومی باشگاه ما به سازمان لیگ رفت و مسئولان گفته بودند که احتمالا جدول با همین رتبه‌بندی بسته و شهرداری بم کرمان به‌عنوان قهرمان اعلام می‌شود اما هنوز رسما اعلام‌ نکرده‌اند. آقایان باید تصمیم بگیرند اما متأسفانه هنوز این کار انجام نشده است و همه ما بلاتکلیف هستیم. هیچ شک و شبهه‌ای در قهرمانی بم وجود ندارد و همه تیم‌ها موافق اعلام‌ پایان لیگ هستند، اما نمی‌دانم چرا سازمان لیگ‌ اعلام نمی‌کند. علاوه بر بازیکنان، باشگاه و مردم شهر هم دوست دارند که زودتر تکلیف تیم‌شان مشخص شود.»

گفتنی است به خاطر شرایط وخیم اقتصادی باشگاه‌ها و وجودنداشتن امکانات کافی، عملا امکان ازسرگیری مسابقات هم در لیگ‌برتر زنان وجود ندارد و تعطیلی مسابقات قطعی است. فقط باید منتظر ماند و دید فدراسیون و سازمان لیگ درباره جدول مسابقات چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

از آنجایی که شیوع ویروس کرونا درکشور بار دیگر اوج گرفته، برخی محدودیت‌ها دوباره اعمال شده و تست کرونای برخی از بانوان فوتسال هم مثبت اعلام شده است. باشگاه‌ها توانایی تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی را ندارند و برگزاری مسابقات در چنین فضایی می‌تواند تصمیمی سخت و مرگبار باشد.

پس وقتی جدول لیگ شرایط واضحی دارد و رتبه‌بندی تیم‌ها مشخص است و باشگاه‌ها راضی به پایان مسابقات هستند، کار سختی نیست که هرچه زودتر تصمیم نهایی از سوی فدراسیون اتخاذ شود، منتهی سکوت مسئولان باعث شده تا انتقادها به عملکرد مدیریت بیشتر شود و هر روز شاهد کلی شایعه و اخبار رسمی درباره سرنوشت لیگ‌برتر فوتبال زنان باشیم، آن‌هم در وضعیتی که تصمیم‌گیری قطعی در مورد لیگ زنان می‌تواند باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان را از بلاتکلیفی خسته‌کننده خارج ‌کند و حواشی را هم به پایان برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج