۱۰۱۵۳۶۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

گروسی: نمایش استقلال بهتر از قبل بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شرایط آبی پوشان نسبت به دیدارهای گذشته بهتر شده است گفت: هر چند برابر تراکتور بازهم تیم قدرتمندی را ندیدیم اما نمایش استقلال بهتر شده بود.

خبرگزاری مهر: محسن گروسی در مورد تساوی استقلال برابر تراکتورسازی گفت: آبی‌پوشان با اینکه شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشتند و تمرینات خوبی را هم انجام نداده بودند اما مقابل تراکتورسازی نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

وی تاکید کرد: خط دفاع و دروازه بان استقلال برابر تراکتور اشتباه خاصی نداشتند اگر چه یکی، دو بار مهاجمان تراکتورسازی می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما هوشیاری خط دفاع و حسین حسینی مانع از فروپاشی دروازه شد و استقلال توانست بعد از مدت‌ها دروازه خود را در یک دیدار بسته نگه دارد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در خط هافبک هم آبی‌پوشان خوب بودند، کریمی و ریگی میدانداری کردند. البته فرشید اسماعیلی هم حضور پررنگی در این بازی داشت و اعتقاد دارم اگر آمادگی خود را بیشتر حفظ کند می‌تواند در بازی‌های آینده تاثیر بیشتری در بازی داشته باشد.

گروسی در مورد عملکرد قائدی و دیاباته هم گفت: دیاباته بعد از مدت‌ها بازی کرد، شاید اگر تبریزی و مطهری بودند مقابل تراکتور بازی به او نمی‌رسید اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و حتی می‌توانست یک بار دروازه تراکتور را باز کند. در مورد قائدی هم باید بگویم او نسبت به دو بازی گذشته که مقابل فولاد و سایپا انجام داده بود خیلی بهتر از گذشته ظاهر شد یک بار تیر دروازه تراکتور را لرزاند و یکی، دو بار هم می‌توانست رشید مظاهری را به زانو در بیاورد که مدافعان تراکتور اجازه ندادند دروازه تیم شان باز شود و در مجموع اعتقاد دارم قائدی اگر همین روند را ادامه دهد به طور حتم در بازی‌های آینده شاهد گلزنی‌های او خواهیم بود.

گروسی در مورد عملکرد تراکتورسازی هم گفت: تیم تراکتور شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت همه بازیکنانش در اختیار کادر فنی بودند، تمرینات بهتری را نسبت به استقلال انجام داده بود و در مجموع بازی روان و قابل قبولی ارائه کرد. البته آنها هم موقعیت داشتند اما در مجموع شانس با آنها یار بود که توانستند یک امتیاز از استقلال گرفته و دست خالی به تبریز بازنگردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد داوری این بازی هم گفت: داور اشتباهی نداشت اما سوت‌های پی در پی تا حدودی بازی را از جریان می‌انداخت و باعث می‌شد روند کاری دو تیم به کندی صورت بگیرد اما در مجموع و نسبت به دو بازی قبل استقلال که داوری‌های پر سر و صدایی داشت این بازی آرامش خاصی داشت و فکر می‌کنم این دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراضی نداشته باشند.

گروسی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که استقلال قهرمانی در لیگ را به طول کامل از دست داده، آنها باید تمرکز خود را روی جام حذفی و کسب سمیه لیگ قهرمانان بگذارند. با توجه به اینکه تمامی بازیکنان بالای جدول کارشان با تساوی به پایان رسیده حالا جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جذاب‌تر شده و امیدوارم آبی‌پوشان با پیروزی در دیدارهای بعدی هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند و هم بتوانند با روحیه خوب خود را آماده جام حذفی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه اولین مسابقه است گل نخورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی رفت سه بر صفر بنفع استقلال آنهم در تبریز با مربی نامدار دنیای حالا این آقا چطوری حرف میزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج