۱۰۱۵۸۶۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

باقری: بعضی حرف‌ها ارزش جواب دادن هم ندارد

هافبک استقلال گفت: من، وریا و میلیچ حدود دو هفته است که اصلا تمرین نکرده‌ایم و از نظر بدنی عقب هستیم.

خبرورزشی: فرشید باقری می‌گوید تنها بازیکنی در این تیم بود که ریه‌هایش درگیر شد و این موضوع باعث شد بیماری او کمی سخت‌تر از سایرین شود.

باقری در این باره گفت: راستش من تنها بازیکنی بودم که ریه‌هایم درگیر کرونا شد و این را پزشک در اسکنی که از ریه ام کرد اعلام کرد. به همین دلیل هم بیماری من از سایر بازیکنان کمی سخت‌تر شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کارش به بیمارستان کشیده است یا نه هم گفت: نه در خانه بودم، ولی خیلی از خودم مراقبت می‌کردم و به طور کامل چند روزی در قرنطینه بودم.

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود جواب تست آخرش منفی شده هم گفت: هنوز به ما چیزی اعلام نشده است، ولی احتمال می‌دهم تستم منفی باشد.

فرشید باقری در مورد اینکه گفته می‌شود از بعد از ظهر در تمرینات شرکت می‌کند هم گفت: اگر جواب تست مان منفی باشد به تمرین می‌رویم و دویدن را آغاز می‌کنیم، ولی خب من، وریا و میلیچ حدود دو هفته است که اصلا تمرین نکرده ایم و از نظر بدنی عقب هستیم. این شاید اولین باری است که من حدود ۲ هفته اصلا تمرین نکرده ام و فکر می‌کنم وریا و میلیچ هم همین شرایط را دارند. فکر می‌کنم باید برای بازگشت به میادین چند روزی تمرین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر علائمی از بیماری کرونا دارد یا نه هم گفت: علائمی ندارم، ولی اصلا بدنم جان ندارد و کمی زمان می‌برد تا به شرایط ایده آل برگردم.

هافبک استقلال در مورد اینکه عده‌ای این سوال را دارند که چطور می‌شود بازیکنان این تیم در عرض چند روز تست کرونایشان منفی می‌شود هم گفت: آن دسته از بازیکنانی که تست شان خیلی زود منفی شده شاید به این دلیل است که قبلا به این بیماری مبتلا شده‌اند، اما چون علائمی نداشتند در تمرینات شرکت کردند و بعد از چند روز تمرین جواب تست شان مثبت شده است. مثلا خود من چند روز پیش تستم مثبت بود، ولی حالا اگر جواب تست بیاید احتمالا منفی می‌شود.

فرشید باقری در مورد شایعاتی که در مورد تمارض استقلالی‌ها وجود دارد هم گفت: این حرف‌ها واقعا خنده دار است و ارزش جواب دادن هم ندارد. جواب تست و همه مدارک مشخص است و فکر نمی‌کنم حتی مطرح کردن این صحبت‌ها هم درست باشد.

هافبک استقلال در مورد کمبود بازیکن که در اردوی استقلال وجود دارد هم گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ولی بعد از بازی با فولاد که به خاطر اخراجی‌ها و آن شرایط بازی را واگذار کردیم، در بازی با سایپا چند بازیکن‌مان کرونا داشتند و اصلا شرایط بدنی خوبی نداشتیم و در بازی با تراکتور هم تعداد زیادی از بازیکنان مان نبودند. وریا در بازی با سایپا کرونا داشت و فقط ۷ کیلومتر دوید، پس بدانید شرایط عجیبی در این بازی داشتیم. واقعا این اتفاق‌ها خیلی در روند نتیجه گیری تیم ما تاثیرگذار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      راست گفتی،البته بیشتر حرفهای کیسه ها ارزش جواب دادن ندارد.

    • مهدی سیستانی

      یعنی وریاکروناداشته وبازی هم کرده چی بگویم ازدست این استقلالیها

    • فرهاد

      تو خودت چی به نظرت ارزش جواب دادن رو داری بچه

    • بدون نام

      آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج