جاباما
۱۰۱۶۰۷۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

سوارز: قهرمانی بارسا در لالیگا غیرممکن است

لوئیس سوارز ستاره بارسلونا اذعان دارد که بارسا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرده و حالا دیگر قهرمانی در لیگ برای بلوگرانا عملا غیرممکن است.

ورزش سه: لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا با اذعان به اینکه تیمش قهرمانی در لالیگا را عملا به رئال واگذار کرده می‌گوید با سه تساوی مهمی که بارسا در هفته‌های اخیر بدست آورده حالا دیگر عملا هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد.

درحالیکه از فصل جاری تنها دو بازی دیگر باقی مانده رئال مادرید با اختلاف چهار امتیاز نسبت به بارسا صدرنشین است. شاگردان زیدان در دو بازی بعدی خود به مصاف ویارئال پنجم و لگانس هیجدهم جدول می‌روند و کسب دو امتیاز از این دو بازی برای قهرمانی‌شان کافی است. امیدهای بارسا برای قهرمانی زمانی از دست رفت که این تیم در ماه ژوئن در سه بازی مهم مقابل سویا، سلتاویگو و اتلتیکو مادرید نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیاورد.

سوارز در این باره به روزنامه اسپورت گفت:" اگر بخواهیم صادق باشیم قهرمانی در لیگ عملا غیرممکن است. بازی مقابل سویا بازی‌ای بود که کار را برای ما خیلی سخت کرد. ما فرصت خوبی داشتیم. آن بازی مهم بود ولی کلید اصلی بازی مقابل سلتاویگو بود. ما بهترین فرصت را در آن بازی از دست دادیم. اگر سلتا را برده بودیم در مقابل اتلتیکو وضعیت بهتری داشتیم. ضربه اصلی به ما در بازی سلتا وارد شد".

ستاره اروگوئه‌ای بارسا در ادامه گفت:" حالا باید فصل را خوب تمام کنیم و به چمپیونزلیگ برویم. در لالیگا هر تیمی باید از خود انتقاد کند. ما با دستهای خودمان اجازه دادیم جام قهرمانی بلغزد و از دست‌مان خارج شود. ما این را می‌دانیم که همه چیز به ما بستگی داشت و به دنبال بهانه نمی‌گردیم. حالا برای غرور خودمان و پرستیژ بارسا باید دو بازی باقی مانده را ببریم و بعد با تمام توان روی تنها جامی که هنوز برای گرفتنش شانس داریم تمرکز کنیم. لیگ قهرمانان".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه زباله آبی

      از این اخلاقش خوشم اومد! مثل بسیاری از بارسایی ها، داوری رو مقصر اصلی قلمداد نکرد. و صدالبته که الگویی شد برای کیسه کش ها و کیسه چی های وطنی که از خودشون انتقاد کنند نه از وزیر و داوری! هرچند، کیسه و اخلاق؟!!! واعجبا!!!

    • عیار

      افرین یبار یکیتون یادگرفت درست حرف بزته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج