۱۰۱۶۲۰۹
۲۵ نظر
۵۰۱۲
۲۵ نظر
۵۰۱۲
پ

رضایی: خطر لیبرال‌ها از دشمن بیشتر است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می‌دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس‌ها بیش‌تر است.

خبرگزاری فارس: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بازدید از سامانه هوشمند گمرک در جمع مدیران این مجموعه گفت: احساس مسئولیت، خودجوشی ، فداکاری و شجاعت شما من را به یاد رزمندگانی انداخت که داوطلبانه در دفاع مقدس، به یاری مردم مظلوم آمدند.

وی ادامه داد: امروز همان جنگ، بلکه شدیدتر و ناجوانمردانه‌تر در جریان است. در آن روزها دشمن بعثی از سلاح شیمیایی استفاده می کرد و در این نبرد، دشمن رفتاری بدتر از آن را نمایش می دهد. امریکا از زیر پا گذاشتن حقوق بشر گرفته تا نقض توافقنامه های بین الملل فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به این نکته که تفاوت جنگ امروز با دفاع مقدس این است که صدای بمب و انفجارهایش به گوش مردم نمی رسد گفت: صدام هم مانند ترامپ به قطعنامه سازمان ملل بی‌توجهی کرد و دوباره به ایران حمله کرد. اگر آن روز حمله صدام را پاسخ نمی گفتیم، سازمان ملل عراق را تایید می کرد. امروز هم می بینیم که ترامپ برجام را زیر پا گذاشته و اروپایی ها هم با همه قول و قرارها با آمریکا همراه شده اند و در تلاش هستند‌ تا ما را تحریم تسلیحاتی کنند!

رضایی با اشاره به اهداف شوم طراحان تحریم اقتصادی گفت: در تحریم به دنبال این هستند که فشار بر مردم را آنقدر زیاد کنند تا تحمل آن برای مردم ناممکن شود و قدرت خریدشان کمتر از دیروز می شود.

در اقتصاد باید با فهم و اطلاعات، حوادث را پیش‌بینی کرد

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه در اقتصاد باید با فهم و اطلاعات، حوادث را پیش‌بینی کرد، گفت: در جنگ تحمیلی برخی از استان های غربی درگیر جنگ بودند و در بعضی از شهرها، از آغاز تا پایان جنگ، خبری نبود اما الان روستایی نیست که مورد هجمه جنگ اقتصادی قرار نگرفته باشد. ترکش تورم به همه منازل شهر و روستا اصابت کرده است و در چنین فضایی، تلاش و مجاهدت شما جوانان انقلابی در اقتصاد ستودنی است.امروز وقت آن است که با یک دست جهاد اقتصادی و با یک دست نهضت تعاون و احسان به مردم عزیزمان را به پیش ببریم. از یکطرف توانمندسازی و از یکطرف هنگام حمایت و کمک به مردم است.

در جنگ تحمیلی برخی از استان های غربی درگیر جنگ بودند و در بعضی از شهرها، از آغاز تا پایان جنگ، خبری نبود اما الان روستایی نیست که مورد هجمه جنگ اقتصادی قرار نگرفته باشد. ترکش تورم به همه منازل شهر و روستا اصابت کرده است و در چنین فضایی، تلاش و مجاهدت شما جوانان انقلابی در اقتصاد ستودنی است.

سرلشگر رضایی با اشاره به آسیب‌های ستون پنجم به توان اقتصادی کشور گفت: در میدان جهاد اقتصادی، خیانت ستون پنجم آسیب فراوانی وارد می کند. در هر عملیاتی در دفاع مقدس، منافقین اخبار تحرکات نیروهای ایران را مخابره می کردند و ماهواره های آمریکا هم ما را رصد می کردند و به صدام اطلاعات می دادند، الان هم برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس ها بیشتر است.

بسیج شده‌اند تا دروازه‌های تجارت ما را به روی دوستان ببندند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: الان دشمنان خارجی و داخلی بسیج شده‌اند تا دروازه های تجارت ما را بر روی عراق و چین و سایر دوستانمان ببندند. صهیونیست‌ها نیز روی تبادلات تجاری ما با چین و عراق حساس هستند و چالش ایجاد می کنند. باید دست آنها را قطع کرد.

وی افزود: مهمترین تدبیر در امروز تشکیل یک جبهه واحد است، وحدت و هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه از یکطرف و همیاری مردم و دولت با یکدیگر قادر است که بر همه مشکلات غلبه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا نمیگی دلار شده ۲۴تومن،،، ،،،بابا مردم چیکارکنن تا ازدست توراحت شن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بیسواد دلار ۲۴ تومنی چکار به این بنده خدا داره!!!

      • بدون نام

        با سواد ایشون رئیس تشخیص مصلحت نظامه پس قطعا بهشون مربوطه

      • بدون نام

        هیچ چیز خطرناکتر از جهل و عالم بی عمل نیست .

    • بدون نام

      مستر حزب باد شما کدوم طرفی هستی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که بهمه چیز رسید از کارخانه خودروسازی مزدا گرفته تا حقوق نجومی و چیزهای دیگر ولی ما هشت سال جوانی خود را در جبهه وجنگ گذراندیم هر سه مایکبار ازخانواده خود خبر نداشتیم بعداز 65 سال سن صاحب یک سرپناه هم نیستیم حنگ برای شما واقعآ نعمت بود

    • بدون نام

      خط رضائی ها و سپاهی ها نظامی که بدون توجه با دستور امام وارد سیاست و قدرت شدند میلیارد ها برابر از خطر لیبرالها و دشمنان داخلی و خارجی بیشتر است

      پاسخ ها

      • مش قاسم

        احسنت.

      • بدون نام

        آفرین هزار افرین

      • بدون نام

        الله اکبر. احسنت

      • بدون نام

        تو چی میگی

    • بدون نام

      خدایا آخه یکی نیس بگه باباجان سر پیازی ته پیازی توهمه کارها خالت میکنی اینه دیگه مملکت ترقی نمیکنه همه شدند کارشناس ومداخله دردولت وغیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر ۱۶/۵۶وقتی کشور در اشغال دشمن بود ایشون سرپیازیعنی فرمانده جنگ بودند وکشوررا ازدست دشمن آزاد کردند شاید شما درسرسفره دیگران پیاز میل میکردین ،اما لیبرالها نتوانستند اقتصاد کشور را نگهدارند الان هم ایشون ‌دبیر مجمع هستند .شاید شما درداخل کشور تشریف ندارید ‌

    • بدون نام

      کاری به لیبرال و توده و مجاهد نداریم در چندین دهه گذشته ثروت پولنفت منابع مردم منابع مملکت دست چه کسانی بوده و چه کسانی مملکت را اداره کردند که حالا‌از عواقب کارشان به این روز افتادیم خودتان بگویید تصمیمات چه کسانی بوده

    • بدون نام

      بخداوندی خدا همتون خطرید برای ایران

    • کریم رحیمی

      آقای رضایی خطر خود شماها ازهمه بیشتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی میگی بیسواد

      • جعفر۴۴

        آقای رحیمی
        آفرین بر شما فرهیختگان جامعه ، امید آینده ایران به امثال شماهاست

      • ناشناس

        آقای رضایی مرد هزار چهره

      • ناشناس

        عملیات کربلایی ۴ از افتخارات سردار رضایی

    • جلال صادقی

      باز این حرف زد!

    • بدون نام

      دوباره این حرف زد خودش یک زمان اصولگرا بود دوباره اصلاح طلب شده بعد رو آورده به لیبرالیسم حالا رنگ عوض کرده دوباره اصولگرا شده معلوم نیست بعداً چه حزبی بشه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همیشه اصولگرا بود ومنتقد دولتها

    • بدون نام

      آقای رضایی همان طور که خطر لیبرال ها از دشمن بیشتر هست خطر اختلاس و رانت خواری و رشوه‌خواری هم خیلی خیلی بیشتر از دشمن هست

    • بدون نام

      مردم در دوران جنگ هر نوع سختی را تحمل کردن ولی نتیجه آن همه جان فشانی وابثار نصیب ۵درصدی ها شد.اکنون هم بیشتر فشارها از طرف ۵درصدی هاست،که بجز انحصار وسود خودشان به هیچ چیز فکر نمی کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج