جاباما
۱۰۱۶۲۵۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آذری: دیدار با پرسپولیس حتما شنبه برگزار می‌شود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان این تیم فردا و پس فردا تستهای کرونا را پشت سر می گذارند، گفت: ما هم تشنه بازی هستیم و دیدار با پرسپولیس حتما شنبه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: سعید آذری در گفتگو با خبرنگار درباره دلایل تعویق دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از روز پنجشنبه به شنبه هفته بعد گفت: ابتدا باید از دوستانمان در سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و نهادهای بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا تشکر کنم. دوران ۱۴ روزه قرنطینه بازیکنان کرونایی فولاد، فردا به پایان می رسد و به همین دلیل تصمیم به تعویق مسابقه گرفته شد. نمی خواستیم لیگ بیش از این معطل شود چرا که دو دیدار قبلی ما هم لغو شده بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: فردا بازیکنان ما یک تست کرونا می دهند. پس فردا هم یعنی یک روز قبل از شروع مسابقه تست دیگری خواهیم داشت. طبق یافته های پزشکی بعد از ۱۴ روز ویروس کرونا از بین می رود و قاعدتا بازیکنان ما نباید مثبت باشند.

وی تاکید کرد: بازی با پرسپولیس تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد و ما هم تشنه بازی کردن هستیم. ما بعد از شروع مجدد لیگ در دو مسابقه پیروز شدیم و اگر باز هم مسابقات ما به تعویق بیافتد از شرایط مسابقه خارج می‌شویم.

سعید آذری در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازگشت آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی به ایران تاکید کرد: خوشبختانه پاتوسی اولی بازیکن آفریقایی بود که به ایران بازگشت. باید از دوستانی که به ما در این امر کمک رساندند تشکر کنم چرا که چند بار برای این بازیکن بلیت تهیه کرده بودیم. اینکه پاتوسی مقابل پرسپولیس بازی می کند یا نه بستگی به کادر فنی دارد. اما این بازیکن در کشور خودش تمرینات خوبی داشته و از نظر بدنی آماده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان با تشکر مجدد از مسئولان سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا گفت: امیدوارم این لیگ کرونایی هم هر چه زودتر به سلامت به پایان برسد. مهم این است که تمام بازیکنان و اعضای تیم ها با سلامت مسابقات را به پایان برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      آذری ازهمین حالا خودباخته وامتیاز رابه پرسپولیس تقدیم کرده

    • بدون نام

      اره دیگه پاتوسی اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج